شش کاور اتومبیل

شش کاور اتومبیل
شش کاور اتومبیل
با توجه به هزینه های بالای امروزی و بالا رفتن قیمت خودرو طبیعی است که بخواهید از ماشینتان در مقابل هر گونه آسیب های جانبی محافظت کنید، خوشبختانه انتخاب کاور یک حرکت بسیار مثبت در این مسیر است، کاورهای خودرو روش خوبی برای اطمینان از این است که وسیله نقلیه شما تا زمانی که نیازی به آن نداشته باشید ، در زیر یک محافظ باقی می ماند . امروزه انواع مختلفی از کاور ها در بازار موجود می باشد، اما دانستن و انتخاب نوع کاور نیاز مند داشتن اطلاعاتی است، ما در این مقاله شما را با شش کاور اتومبیل آشنا می کنیم. در ابتدا ویژگی های یک کاور مناسب را مورد بررسی قرار می دهیم.

ویژگی های یک کاور خوب
سطح حفاظت: اولین موردی که مورد بررسی قرار دادیم این است که هر کاور چه سطحی از وسایل نقلیه را پوشش می دهد. آیا قرار است از این روکش ها در محیط های داخلی یا فضای باز استفاده شود؟ آیا تمام بدنه ی خودرو قابلیت قرار گیری در زیر پوشش را دارند ؟ در مقابل چه عناصری قرار است از خودرو محافظت شود؟

تناسب اندازه: سپس به گزینه اندازه ی کاور می رسیم، باید به این نکته توجه کنید که برای چه مدل خودرو قرار است کاور تهیه کنید، فراموش نکنید که این محصول هم همانند پوشاک انسان ها دارای سایز و ابعاد گوناگون هستند.

ایمنی: گزینه آخر ایمنی می باشد، شما می بایست قبل از هر چیز به این نکته دقت کنید که کاور خودروی شما قرار است خودروی شما را در مقابل چه چیزی محافظت کند؟ محل زندگی شما دائما بارانی است؟ دائما آفتابی است؟ دائما در معرض باد های شدید است ؟ دائما در معرض گرد و غبار است ؟ تمام این نکات در رابطه با خرید کاور خودرو تاثیر گذار و قابل اهمیت است.
This image for Image Layouts addon

کاور اتومبیل Audew

اگر به دنبال کاوری هستید که بتواند محافظت قابل توجهی به شما ارائه دهد ، پس حتماً در مورد گرفتن این مورد فکر کنید. برای شروع ، ضد آب است، این پوشش از پارچه پلی استر با چگالی بالا ۱۹۰T ساخته شده است ، به این معنی که قادر است از اتومبیل شما در مقابل باران های سبک تا متوسط ​​محافظت کند.
اطلاعات بیشتر
This image for Image Layouts addon

۲٫Duck Covers

اگر در محلی زندگی می کنید که خورشید و گرما برای شما یک مشکل اساسی است ، می فهمید که این پوشش کاملاً مفید است، این ماده از سه لایه ماده تشکیل شده است که در برابر تخریب اشعه ماوراء بنفش درمان شده اند. بنابراین ، می توانید ماشین خود را مدتی در آفتاب بگذارید و مطمئن باشید که هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد.
Learn More
This image for Image Layouts addon

کاور اتومبیل کیم

این قطعاً پوششی است که بدون در نظر گرفتن زمان سال ، از محافظت مناسب برخوردار است. ماده بیرونی نقره ای این پوشش تضمین می کند که اکثر پرتوهای مضر خورشید منعکس شده و جابجا شده اند. در نتیجه ، لازم نیست نگران رنگ آمیزی خودرو باشید.
اطلاعات بیشتر
This image for Image Layouts addon

کاور اتومبیل لوکس Rain-X

اگر به دنبال کاور اتومبیل هستید ، این پوشش Rain-X کاملاً مناسب این موضوع است. به این دلیل که قادر است وسیله نقلیه شما را از شرایط مختلف خارجی محافظت کند و به شما امکان می دهد ماشین خود را در خارج نگه دارید. مهمترین و مهمتر از همه ، این کاور خودرو ضد آب است، اما نه به صورت کامل و صد در صد ، در واقع تا زمانی که آب روی آن جمع نشود می تواند یک محافظ در برابر آب باشد اما اگر به مدت طولانی دچار جمع شدگی آب شود نمی تواند مقاومت خوبی نشان دهد، اما برای نیاز های روز مره و یک شرایط جوی عادی می تواند گزینه ی بسیار خوبی باشد.
اطلاعات بیشتر

کاور خودرو XCAR

اگر ترجیح می دهید اتومبیل خود را در خارج از منزل نگه دارید ، این پوشش را انتخاب کنید . این بدان دلیل است که در برابر بسیاری از عوامل محیطی به خوبی عمل می کند. به عنوان مثال ، این پوشش از ماده ضد آب است. در نتیجه ، می توانید ماشین خود را در طول فصل بارانی در بیرون نگه دارید.
اطلاعات بیشتر
This image for Image Layouts addon

کاور اتومبیل لوازم جانبی کلاسیک

در اکثر موارد ، این یک کاور اتومبیل است که به بهترین شکل در داخل خانه کار می کند. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که گرد و غبار در آنجا زیاد است و مجبورید ماشین را در بیرون از پارکینگ نگه دارید این گزینه پیشنهاد خوبی برای شما خواهد بود.

برچسب ها: Duck Covers, ضد آب, کاور اتومبیل, کاور اتومبیل Audew, کاور اتومبیل کیم, کاور اتومبیل لوازم جانبی کلاسیک, کاور اتومبیل لوکس Rain-X, کاور خودرو XCAR
Learn More

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat