درباره ما

خرید اینترنتی برزنت رنگی
خرید اینترنتی برزنت رنگی از این مرکز فروش می تواند یکی از بهترین راه های دسترسی به این محصولات باشد. فروش ویژه بهترین برزنت توسط این مرکز امکان پرداخت هزینه کمتر و دریافت محصول مناسب را به وجود می‌ آورد.

برزنت چه نوع پارچه ای است؟

در حال حاضر انواع مختلفی از پارچه ها در صنعت نساجی تولید می شود که هرکدام دارای مشخصات و ویژگی‌ های خاصی باشد در بین تنوع بالای این محصولات پارچه های برزنتی جزء پرکاربردترین ها در این حوزه هستند که دارای مشخصات منحصر به فرد می باشد.
ممکن است که برای شما سوال به وجود بیاید که برزنت چه نوع پارچه ای است؟
برزنت یک پارچه مستحکم و مقاوم است که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد و به دلیل وجود الیاف پنبه در این پارچه به راحتی در برابر حرارت مقاوم است و همچنین وجود الیاف پلی استر در ترکیب این پارچه ها سبب استحکام کششی بالای این پارچه می گردد.
به طور کلی برزنت، پارچه ای است با خصوصیات و ویژگی های خاص که به راحتی در حوزه ها و صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
با کمک گرفتن از تکنولوژی های جدید امکان تولید پارچه های برزنت در تنوع بالا مانند پارچه های برزنتی نسوز، پارچه های برزنتی نانو و پارچه های برزنت کانتینری وجود دارد.
هر روز الیاف جدیدی تولید می گردند که استفاده از این الیاف سبب به وجود آمدن پارچه ‌های مختلف می ‌شود، الیاف به دست آمده از سرامیک، آزبست و تفلون و بسیاری از موارد دیگر و ترکیب آن با الیاف پنبه و پلی استر منجر به تولید پارچه های برزنتی نسوز و مقاوم در برابر حرارت و آتش سوزی، می‌ شود.
همچنین وجود الیاف نانو و ترکیب آنها در روند تولید پارچه های برزنتی سبب به وجود آمدن پارچه‌ های برزنت به صورت کاملاً آنتی باکتریال می‌ گردد که در مجاورت آب و رطوبت به مدت طولانی هیچ گونه کپک زدگی و بوی بد در آن به وجود نمی آید.
در اینجا به چند مورد از استفاده و کاربردهای گسترده برزنت در صنایع مختلف اشاره می کنیم تا به راحتی بتوانید با این پارچه و مصارف آن آشنا شوید از جمله:
از این پارچه در صنایع مختلفی از جمله کوره های آجرپزی صنایع ریخته گری و مواردی از این قبیل به عنوان یک عایق مناسب کاربرد دارد.
در صنعت حمل و نقل جاده ای به عنوان محافظ مناسب برای انواع تریلی کامیون و وسایل حمل و نقل باری به کار برده می‌ شود.
برای تولید و ساخت انواع سازه های کششی و به صورت سقف های موقت جزء اولین گزینه‌ های انتخابی می باشد.
برای ایجاد سوله های ذخیره آذوقه و غلات در صنعت کشاورزی به کار برده می شود.
برای تولید انواع چادرهای مسافرتی، چادرهای نظامی و چادرهای اردویی و همچنین برپایی چادر عشایر در سال های اخیر مورد استفاده قرار می گیرد.
در بخش‌ های مختلف بیمارستانی از پارچه های برزنتی نانو که کاملا انتی باکتریال هستند، می توان به عنوان کاور، پرده و برخی لباس های خاص استفاده کرد.
در تولید انواع چادر های محافظتی ماشین و دستگاه‌ های مختلف از پارچه برزنت استفاده می‌ گردد.

کالیته رنگبندی انواع پارچه برزنت

می‌ دانیم که پارچه های برزنتی رنگی نیز مانند برزنت های ساده از ضخامت استحکام و دوام بالایی برخوردار هستند و تنها تفاوت آنها روند تولید این پارچه ها است، که از ابتدا از نخ های رنگی پنبه و پلی استر استفاده می شود.
پارچه های برزنتی رنگی در ضخامت های مختلفی وجود دارد، زیرا در کارخانه برای تولید این پارچه از ۱ لا تا ۶ لا را استفاده می‌ شود و همچنین این پارچه در عرض های متنوع به بازار ارائه می گردد. که برای مصرف ‌کنندگان انتخاب و تهیه این پارچه ها بسیار ساده باشد.
وجود کالیته رنگبندی متنوع پارچه های برزنتی این نوید را به مصرف کنندگان می دهد که امکان تهیه و تولید محصولات مختلف با رنگبندی های متنوع را به دست آورده‌ اند.
خوب است بدانید که چند رنگ خاص وجود دارد که در همه کارخانجات تولید پارچه های برزنت تهیه می شود و جزء پارچه های رنگی پراستفاده می باشد، از جمله پارچه برزنت رنگی مشکی، پارچه برزنت قهوه ‌ای، پارچه برزنت طوسی، پارچه برزنت قرمز، پارچه های برزنتی سفید و پارچه برزنت آبی
البته نکته حائز اهمیت این است که امکان تولید پارچه های برزنت در کالیته رنگبندی بسیاری وجود دارد اما همه رنگبندی های پارچه های برزنتی موارد استفاده و کاربردهای گسترده ندارند و بعضی از رنگها فقط در موارد خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

چرا خرید اینترنتی برزنت؟

پارچه های برزنتی جزء پارچه هایی محسوب می شود که کاربردهای بیشماری در صنایع مختلف دارد و به همین جهت تولید این پارچه در تنوع بالایی از لحاظ رنگ بندی صورت می پذیرد.
انتخاب روش هایی برای دسترسی به پارچه های برزنتی در سریع ترین زمان ممکن و حذف واسطه ها منجر به تهیه این محصول با قیمت های مناسب تر می شود.
خرید اینترنتی برزنت می‌ تواند یکی از بهترین روش ها برای تهیه این محصول با قیمت مناسب و حذف واسطه و اطمینان از کیفیت آن باشد.
درصورتی که سایت های معتبر را برای تهیه این محصولات انتخاب کنید می توانید با خیال راحت از تمامی مزایایی که خرید اینترنتی برزنت دارد بهره مند گردید.

مرکز فروش برزنت رولی و متری

معمولاً پارچه های برزنتی در کارخانجات پس از تولید در عرض ها و گرماژ های متنوع به صورت رولی طاقه بندی می گردد.
در این مرکز فروش انواع پارچه های برزنتی رولی و متری ارائه می‌شود و به راحتی می‌ توانید با انتخاب آن به تنوع بالای این پارچه دسترسی پیدا کنید.
مدیریت این مرکز فروش با داشتن ارتباطات گسترده و خوب با کارخانجات نساجی تولید کننده پارچه های برزنتی امکان عرضه برزنت رولی و متری در رنگ بندی های متنوع با کیفیت بالا را به وجود آورده است.
در صورتی که به حجم زیادی از پارچه های برزنتی رولی و متری نیاز دارید می توانید با بخش فروش این مجموعه تماس گرفته و پس از دریافت راهنمایی های لازم توسط کارشناسان حاضر در این مجموعه سفارشات خود را به صورت حضوری و حتی اینترنتی و آنلاین ثبت نمایید.
زیرا این مرکز فروش برای ارائه بهتر خدمات و دسترسی بیشتر به این محصولات از اقصی نقاط کشور امکان فروش به صورت حضوری و آنلاین را به وجود آورده است.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat