درباره ما

خرید برزنت ضد آفتاب
خرید برزنت ضد آفتاب مرغوب و ارزان همین حالا به صورت عمده و مستقیم برای شما مقدور هست. جهت سفارش آسان برزنت مقاوم و درجه یک به صورت آنلاین از معتبرترین مرکز فروش انواع برزنت در کمترین زمان ممکن با ما در ارتباط باشید.

راه های شناخت کیفیت خوب پارچه های برزنتی

پارچه های برزنتی در گذشته از الیاف طبیعی و کرباس تولید می شدند. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تولید این پارچه ها نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است. به نحوی با تنوع زیادی چه از نظر کاربرد، چه از نظر رنگبندی و چه از نظر طرح و جنس همراه شده اند.
در حال حاضر برای تولید پارچه های برزنتی ماده اولیه آن پلی استر است. استفاده از پلی استر به جای کرباس موجب بالا رفتن کیفیت این پارچه شده است. البته امروزه پارچه های برزنتی از لحاظ جنس نیز بسیار متنوع شده اند به نحوی که در حال حاضر می توان آنها را با جنس های مختلفی از قبیل کتان، کرباس و نایلون در بازار یافت.
شاید یکی از دغدغه اصلی خریداران این باشد که از میان این همه تنوع جنس و طرح چگونه می توان مورد با کیفیت تر که از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر باشد را انتخاب کنند.
معمولا انتخاب جنس مناسب بستگی به نوع کاربردی دارد که قرار است مصرف کننده از پارچه خریداری شده بکند.
همه جنس های پارچه های برزنتی از کیفیت، دوام و استحکام قابل قبولی برخوردار هستند منتهی مصرف کننده و خریدار جنس مناسب را باید بر اساس نوع استفاده خود انتخاب کند.
یکی از بهترین راه های شناخت کیفیت پارچه های برزنتی توجه به میزان مقاومت آنها در برابر نفوذ مایعات هست. تقریبا تمامی انواع پارچه های برزنتی از ویژگی ضد آب بودن برخوردار هستند. اما ممکن است با توجه به مواد اولیه و تکنولوژی ساخت و تولید، میزان مقاومت پارچه های موجودی در بازار در برابر نفوذ رطوبت و مایعات و همچنین میزان تحمل در برابر فشار آب متفاوت باشد. معمولا پارچه با کیفیت پارچه ای است که از مقاومت خوب و قابل قبولی در برابر نفوذ آب بهره مند باشد.
پارچه برزنتی با کیفیت در برابر نفوذ اشیای نوک تیز نیز باید مقاوم هست. بنابراین پارچه ای که دارای مقاومت درخور و مناسب در برابر نفوذ اشیای نوک تیز نباشد از کیفیت چندان مطلوبی بهره مند نیست.
همچنین مقاومت خوب در برابر حرارت و اشعه های نور خورشید از دیگر خصوصیات پارچه های برزنتی هست که اگر پارچه های برزنتی فاقد این ویژگی باشند کیفیت آنها خوب نیست و نمی توان از آن انتظار چندان بالایی داشت. زیرا در برابر عوامل طبیعی چندان جالب عمل نمی کنند و از طول عمر بالایی هم برخوردار نخواهد بود.
خرید برزنت ضد آفتاب

برزنت ضد آفتاب و کاربردهای آن

همانطور که گفتیم پارچه های برزنتی نوعی پارچه مقاوم و مستحکم در برابر عوامل محیطی هستند که از طول عمر بالایی نیز برخوردار می باشند.
این جنس پارچه از متنوع ترین و پرکاربردترین پارچه هستند که در صنایع مختلف کاربردهای گوناگونی دارند.
خرید برزنت ضد آفتاب برای مصارف گوناگون توسط مردم صورت می گیرد. اغلب کاربران پارچه های برزنتی می توانند به منظور مصرف های متنوع از این نوع پارچه خریداری کنند.
پارچه های برزنتی دو ویژگی بارز و منحصر به فرد دارند که ریشه کاربردهای زیاد آنها به همین دو ویژگی آنها برمی گردد.
این ویژگی پارچه های برزنتی شامل: ضد آب بودن و مقاومت بالا در برابر تمامی عوامل محیطی مانند باد، طوفان، نور خورشید و غیره هست. به همین سبب این پارچه ها از طول عمر بسیار بالا و غیر قابل مقایسه ای نسبت با دیگر پارچه ها که فقط قابل استفاده برای تولید پوشاک هستند برخوردار هستند.
البته پارچه های برزنتی در برابر حرارت نیز عکس العمل خوبی نشان می دهند و دارای قدرت خوبی بوده و به راحتی نمی سوزند و حتی قابل اشتعال نیستند.
به همین دلیل هست که از پارچه های برزنت به عنوان برزنت ضد آفتاب و نسوز نیز یاد می شود.
عمده استفاده های پارچه های برزنتی به شرح زیر می باشد.

• ساخت و تولید انواع کیف، ساک دستی و کوله پشتی
• برای تولید انواع چتر و سایبان و خیمه
• تولید روکش و کاور برای انواع کالا
• برای روکش کولر و همچنین پوشش دریچه کولر
• برای تولید انواع چادر ماشین سنگین
• برای تولید انواع چادر خودرو سواری
• برای تولید چادر مسافرتی
• جهت تولید و دوخت انواع پرده های ضخیم جهت مصارف صنعتی
• روکش وسایل و تجهیزات کشاورزی
• جهت روکش و محصولات کشاورزی
• جهت تولید انواع و اقسام ساک های تبلیغاتی

فاکتورهای مهم در تعیین قیمت برزنت کدام اند؟

خرید برزنت ضد آفتاب و درجه یک با قیمت مناسب همواره یکی از دغدغه های مهم خریداران است. مخصوصا این روزها که قیمت کالا و اجناس هر روز گرانتر می شود و و بازار از ثبات قیمت بی بهره مانده است.
معمولا فاکتور های متعددی هستند که علاوه بر بی نظمی های بازار بر قیمت پارچه های برزنت تاثیر گذار هستند.
جنس و کیفیت پارچه هنگام خرید برزنت ضد آفتاب روی قیمت آن تاثیر بسزای می گذارد. همواره خرید برزنت ضد آفتاب با کیفیت و مرغوب از رنج قیمت بالایی نسبت به پارچه ای که از کیفیت چندان خوبی ندارد برخوردار هست.
البته باید بر مرکز فروش پارچه و شیوه خرید نیز تمرکز داشت زیرا بعضی از مراکز فروش پارچه های بی کیفیت و درجه دو برزنتی را با قیمت های بالایی به جای پارچه های مرغوب و با کیفیت به مشتری و خریدار قالب می کنند.
خرید مستقیم و بی واسطه نیز جزو مواردی هست که تاثیر بسزای بر قیمت خرید برزنت ضد آفتاب می گذارد. هر گاه خریدار و متقاضی خرید خود را به صورت مستقیم و بی واسطه انجام دهد به مراتب قیمت مناسب و مقرون به صرفه تری بابت خرید می پردازد.
خرید برزنت ضد آفتاب

سفارش خرید برزنت ضد آفتاب در بازار ایران

در مبحث قبلی شرایط خرید برزنت ضد آفتاب با قیمت مناسب را بررسی کردیم حال در اینجا میخواهیم بدانیم چگونه می توان سفارش خرید برزنت ضد آفتاب در بازار ایران را به راحت ترین شکل ممکن انجام دهیم.
در حال حاضر شیوه های متعددی برای خرید وجود دارد. اما از بین شیوه های موجود خرید و سفارش آنلاین از همه راحت و آسانتر هست.
البته مزیت خرید آنلاین فقط خرید آسان نیست بلکه این شیوه بر روی قیمت نیز تاثیرگذار بوده و خریدار و متقاضی برزنت می تواند خرید اقتصادی تری در خرید آنلاین داشته باشد.
مرکز فروش ما یکی از مراکز فروش معتبر آنلاین در ایران هست که توانسته است عرضه انواع پارچه های برزنت را به بهترین نحو انجام دهد.
شما هموطنان عزیز در هر کجای کشور که حضور دارید می توانید همین حالا به راحترین شکل ممکن بهترین نوع برزنت را با نازلترین قیمت از ما سفارش دهید.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat