درباره ما

کارخانه چادر برزنتی
کارخانه چادر برزنتی پارچه های تولیدی خود را در ضخامت ها و عرض های مختلف روانه بازار می کند. جهت سفارش خرید برزنت با شرایط ویژه و قیمت ارزان، هم اکنون از طریق مرکز فروش دنیای چادر اقدام نمایید.
پارچه های برزنتی از ابتدایی ترین و کاربردی ترین پارچه های صنعتی به حساب می آیند که ویژگی های فوق العاده ای دارند. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع پارچه های تولیدی کارخانه چادر برزنتی آشنا کنیم و بهترین شیوه خرید اینترنتی آن ها را معرفی نماییم، پس با ما همراه باشید.

چقدر با چادر برزنتی آشنایی دارید؟

برزنت نامی آشنا در بین انواع و اقسام پارچه هایی که در بازار موجودند، می باشد که همه ما در زندگی با آن سر و کار داشته ایم.
این پارچه توسط فناوری های نوین و دستگاه ها پیشرفته نساجی تولید می شود و از الیاف پنبه و الیاف پلی استر تشکیل شده است.
در واقع تار و پود برزنت یا همان درصد ترکیب الیاف به کار رفته در آن، می تواند متغیر باشد یا طبق سفارش مشتری برای مصارف خاص، با درصد مشخصی تولید گردد.
پارچه های برزنتی ویژگی های متعددی دارند که مهم ترین آن ها مقاومت، استحکام بالا و خاصیت ضد آب بودن است.
همین ویژگی ها سبب شده است تا با اندک نگاهی که به دور و اطراف خود می اندازیم، انواع مختلف پارچه های برزنتی را در مصارف گوناگون مشاهده کنیم.
حتما تا به حال در جاده های بین شهری ماشین های سنگین باربری را دیده اید، همه این ماشین ها در قسمت بار خود پوششی از جنس برزنت دارند که به آن چادر برزنتی کانتینری یا ترانزیتی گفته می شود.
چادر برزنتی علاوه بر ضد آب بودن، در برابر نور شدید خورشید، ضربه، فشار و عوامل فیزیکی و شیمیایی مقاوم است و دچار آسیب دیدگی نمی شود.
کارخانه چادر برزنتی

قیمت چادر برزنتی و عوامل موثر بر آن

همانطور که می دانید چادر برزنتی انواع مختلفی دارد که هر یک از آن ها با توجه به مواد اولیه، دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و به دنبال آن کاربرد مخصوص به خود دارند.
از انواع پرکاربرد و پرفروش چادر برزنتی در بازار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • چادر برزنت شمعی
  • چادر برزنت کانتینری
  • چادر برزنت استخری
  • چادر برزنت سقفی
  • چادر برزنت نظامی
  • چادر برزنت نسوز (ضد حریق)


کارخانه چادر برزنتی این پارچه را با تعداد لایه های مختلف (یک لایه تا شش لایه) و در عرض های 100 الی 200 متر تولید و به بازار عرضه می کند.
قیمت چادر برزنتی بسته به نوع پارچه، کیفیت، ضخامت و عرض آن متغیر است، ولی با خرید مستقیم از درب کارخانه می توانید قیمت تمام شده پارچه را کاهش دهید.

مرکز فروش مستقیم برزنت از کارخانه چادر برزنتی

اگر قصد خرید چادر برزنتی در تناژ بالا را دارید، باید بهترین شیوه خرید عمده از کارخانه چادر برزنتی را انتخاب نمایید تا بتوانید سود بیشتری به دست آورید.
شرکت دنیای چادر یکی از معتبرترین مراکز تولید و فروش چادر برزنت در ایران محسوب می شود که محصولات خود را با بهترین مواد اولیه تولید و به طور مستقیم به فروش می رساند.
با خرید از این مرکز می توانید از مزایای زیادی برخوردار شوید که مهم ترین آن ها دست یابی به ارزان ترین لیست قیمت عمده چادر برزنتی می باشد.
پس همین حالا چادر برزنتی درجه یک را به ساده ترین روش ممکن از طریق وب سایت سفارش دهید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat