درباره ما

تولید چادر برزنتی اسکلتی |  قدیمی ترین تولید کننده چادر برزنتی اسکلتی در کرج
دنیای چادر از قدیمی ترین تولید کنندگان چادر برزنتی اسکلتی در کشور است، این مجموعه بزرگ که در سال ۱۳۷۹ در کرج تاسیس گردید، در حال حاضر به یک تولید کننده حرفه ای، موفق و نیز محبوب در کشور تبدیل شده است و توانسته خطوط بسیار پیشرفته ای را به خط تولیدی خود اضافه کند. محصولات تولیدی این مجموعه با استاندارد های روز دنیا مطابقت دارد و از مواد درجه یک تولید می شود. به همین دلیل است که چادرهای برزنتی اسکلتی این شرکت وام و استحکام بالایی دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا به نکات بسیار مهم در این زمینه اشاره کنم.

مراکز خرید چادر برزنتی اسکلتی

به دلیل استفاده زیاد از چادر برزنتی اسکلتی در صنعت گردشگری و مسافرت و نیز در حوادث طبیعی مانند زلزله و سیل، مراکز متعددی در سراسر کشور وجود دارد که این محصول پرکاربرد را برای خریداران عرضه می کنند، و می توانید با مراجعه به این مراکز و حتی با مراجعه به کارخانه تولیدی این نوع چادر را به قیمت تولیدی و با بالاترین سطح کیفیت و بدون واسطه خرید کنید.
اما اگر به دنبال مرکز معتبر و ارزان می گردید که چادر برزنتی اسکلتی را بالاترین سطح کیفیت و نیز به قیمت تولیدی عرضه کند، بهتر است به کارخانه دنیای چادر واقع در کرج مراجعه کنید. اما اگر امکان مراجعه حضوری به کارخانه دنیای چادر را ندارید می توانید از وب سایت اینترنتی دنیای چادر استفاده کنید. شما در وبسایت دنیای چادر به تنوعی گسترده از چادرهای برزنتی اسکلتی دسترسی دارید، و می توانید متناسب با نیاز خود این محصول را به صورت آنلاین سفارش دهید.
از مشخصات مهم چادر برزنتی اسکلتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:
 مقاومت کششی بالا، مقاوم در برابر پارگی و چسبندگی عالی
 مقاومت در برابر حرارت، محافظت در برابر اشعه ماورا بنفش، ضد میکروب، ضد روغن، لکه، اسید و قلیایی
 مقاوم در برابر دما و هوا، ضد اکسیداسیون و با دوام
 قابل تاشوندگی خوب به خاطر انعطاف پذیری بالا
 امکان سفارش رنگ و ابعاد به صورت مستقیم
 تولید در ظرفیت های دو نفره، چهار نفره، شش نفره، هشت نفره، ده نفره و دوازده نفره
 بهره مندی از یک اسکلت فلزی بسیار مستحکم و مقاوم
Image

عرضه چادر برزنتی اسکلتی ارزان قیمت

شرکت دنیای چادر بهترین مرکز عرضه کننده پارچه چادر برزنتی اسکلتی در کشور است. ما طیف گسترده ای از چادرهای برزنتی ضد آب را تولید و عرضه می کنیم که در اندازه های مختلف موجود است. و همچنین می تواند در اندازه های سفارشی نیز ارائه شود.

در فروشگاه دنیای چادر انواع مختلفی از پارچه چادر برزنتی اسکلتی وجود دارد که با استاندارد های روز دنیا تولید شده و با قیمت ارزان برای خریداران عرضه می شود. آنها از مواد اولیه با کیفیت بالا ساخته شده اند و می توانید اطمینان حاصل کنید که محصولی با کیفیت از ما خریداری می کنید.
برای خرید حضوری بهتر است به فروشگاه ما واقع در کرج و تهران مراجعه کنید تا خرید خود را به راحتی انجام دهید.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat