بهترین قیمت پارچه برزنت سایبان

بهترین قیمت پارچه برزنت سایبان
پارچه برزنت از جنس کرباس و یا با تار پود پلی استر ساخته و تولید می شود. این پارچه ها را با کمک روکشی از پلاستیک و یا چرم در مقابل آب و یا حرارت مقاوم می کنند. پارچه های برزنت دارای جنس های مختلفی هستند. این اجناس تاثیر مستقیمی بر مقدار قیمت پارچه برزنت دارند. این پارچه ها دارای مصارف متعددی در میان صنایع و مشاغل هستند. یکی از کاربرد های اساسی پارچه برزنت استفاده از آنها برای انواع سایبان در شرایط و آب و هوای متفاوت است. پارچه برزنت با توجه به مواد اولیه ی آن دارای انواع مختلف همچون: یک لا سه لا، یک لا شش لا، سه لا سه لا و… است. فرمول و مواد استفاده شده در پارچه سایبان نه تنها در تقسیم بندی انواع آن، بلکه در مقدار قیمت پارچه برزنت سایبان موثر است. اما این مسئله را در مورد قیمت پارچه ی برزنت نباید از نظر دور داشت، که بهترین قیمت پارچه برزنت سایبان بیشتر در کارگاه های تولید کننده، عمده فروشی ها و فروشگاه های بزرگ پارچه برزنت ارائه می شود. زیرا این اماکن به طور مستقیم اقدام به تولید و فروش پارچه برزنت سایبان می کنند. درنتیجه با مناسبترین قیمت، پارچه های برزنت را به مشتری ارائه می دهند. همچنین افرادی که به طور مستقیم و یا با کمک فروشگاه های اینترنتی به کار پخش پارچه برزنت سایبان می پردازند. از قیمت مناسب تری برخوردارند. زیرا آنها نیز با حذف کامل واسطه ها به طور مستقیم پارچه سایبان برزنتی را از تولیدی ها تهیه و به مشتری ها عرضه می کنند.

قیمت پارچه برزنت سایبان در جنس های مختلف
پارچه سایبان شامل چندین جنس مختلف می شود، که هر کدام بسته به محلی که به کار گرفته می شوند کارایی خاص خود را دارند. قیمت پارچه برزنت سایبان در مقایسه با جنس با دوام و طول عمر بالا و کاربرد فراوانی، که دارد بسیار مناسب می باشد. پارچه برزنت سایبان دارای رنگ ها و طرح های متنوعی است، که هر کدام با توجه به سلیقه و نیاز مصرف کننده مورد استفاده قرار می گیرند. اصولا فروش پارچه سایبان در میان مردم و صاحبان صنایع رایج بوده و است. اما از آنجا که استفاده از پارچه های سایبان در متراژ بالا صورت میگیرد. مقدار قیمت پارچه سایبان از اهمیت خاصی برای مصرف کننده برخوردار است. هرچه مقدار قیمت پارچه برزنت سایبان پایین تر باشد. به لحاظ اقتصادی بیشتر به سود مصرف کننده است. بنابراین گاهی فروشگاه پارچه برزنت سایبان خود اقدام به تولید برزنت می کنند. و یا پارچه برزنت سایبان را به صورت مستقیم از کارگاهها و تولیدی ها خریداری می کنند. و سپس با فروش محصولات خود و ارائه مناسب ترین قیمت پارچه برزنت سایبان به مشتریان و مصرف کنندگان خود خدمات رسانی می کنند.

قیمت پارچه برزنت سایبان و عوامل موثر در آن
عوامل مختلفی در تعیین مقدار قیمت پارچه برزنت سایبان موثر است. به عنوان نمونه پارچه برزنتی که در ترکیب مواد اولیه ی آن چرم به کار رفته از قیمت و کیفیت بیشتری برخوردار است. و یا پارچه ی برزنتی که به صورت ضد حریق ساخته می شود، به خاطر مواد اولیه ی به کار رفته در آن قیمت تمام شده ی بیشتری برای مصرف کننده خواهد داشت. به طور کلی عوامل مختلفی در تعیین قیمت پارچه برزنت سایبان موثر است به عنوان نمونه:
 جنس و مواد اولیه به کار رفته در آن
 ضد حریق یا ضد آب بودن آن
 نوع خرید متری و یا کیلویی پارچه
 نوع خرید به صورت عمده و یا جزئی
 طرح و رنگ مورد استفاده در پارچه
 و….

قیمت پارچه برزنت سایبان به صورت عمده و جزئی
شاید جالب باشد بدانید، که خرید پارچه برزنت سایبان به دو صورت متری و کیلویی انجام می گیرد. چنانچه پارچه به صورت متری به فروش برسد، عرض پارچه چندان مورد اهمیت نیست. اما اگر فروش پارچه برزنت مناسب سایبان به صورت متری باشد، مقدار عرض آن در قیمت پارچه برزنت سایبان تاثیر خواهد گذاشت. همچنین خرید پارچه برزنت سایبان به دو صورت عمده و جزئی صورت می گیرد. چنانچه خرید عمده باشد، قیمت پارچه برزنت سایبان برای مصرف کننده بسیار کمتر می باشد. اما اگر خرید به صورت جزئی صورت گیرد. قیمت تمام شده ی پارچه برای مشتری بیشتر خواهد بود. اما ما در مجموعه ی دنیای چادر این افتخار را داریم، که با بهره مندی از تیمی مجرب و ماهر ارائه دهنده ی مناسب ترین قیمت پارچه برزنت سایبان در انواع اجناس، رنگ ها و طرح های مختلف به مصرف کنندگان گرامی باشیم. تیم فروشگاه دنیای چادر سالهای متمادی است، که با ارائه ی خدمات صمیمانه در زمینه ی توزیع و عرضه ی انواع پارچه برزنت مناسب سایبان به مشتریان عزیز در سراسر ایران خدمات رسانی می کند. و خوشبختانه در این راستا همیشه رضایت قلبی و اعتماد مصرف کنندگان را داشته است.

برچسب ها: برزنت, بهترین قیمت پارچه برزنت سایبان, پارچه برزنت, پارچه برزنت سایبان, پارچه برزنت سایبان عمده, پارچه برزنت ضد آب, پارچه سایبان, قیمت پارچه برزنت, قیمت پارچه برزنت سایبان, قیمت پارچه برزنت سایبان عمده, قیمت پارچه برزنت عمده, قیمت پارچه سایبان
اشتراک این مطلب

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat