تولید پارچه کانتینری

تولید پارچه کانتینری

امروزه انواع پارچه کانتینری مورد استقبال زیادی برای تولید انواع چادرهای مسافرتی و امدادی و پوشاندن بار ماشین های ترانزیتی و کامیون های حمل بار قرار گرفته است، از همین رو شرکت ها و تولیدکنندگان زیادی در زمینه تولید پارچه کانتینری فعال هستند که می توان با توجه به کیفیت کار پارچه مورد نظر را از آنها خریداری کرد.
انواع این پارچه ها در زمینه های مختلف استفاده می شود، این پارچه ها که از جنس برزنت بسیار مقاوم تولید می شوند، دارای ویژگی هایی نظیر ضد آب بودن صد در صد و ضد حریق می باشند و در مقابل ضربه و یخ زدگی نیز استحکام بالایی دارند.
همچنین بسیار انعطاف پذیر می باشند و به شکل های مختلفی در می آیند و در برابر مواد شیمیایی هم مقاومت شان را از دست نمی دهند.
انواع شرکت های تولیدکننده پارچه کانتینری این پارچه ها را در رنگ های مختلفی همچون سبز، آبی، قرمز و … و همچنین طرح های متفاوت برای استفاده های متفاوت تولید می کنند و با قیمت های مختلف به فروش می رسانند.
مصرف انواع این پارچه ها در بین مالکان ماشین های حمل بار بسیار زیاد است چون آنها باید برای حمل بار از پارچه های بسیار مقاوم و با کیفیت استفاده کنند تا در برابر انواع شرایط آب و هوایی و اشعه خورشید مقاوم باشند.

نحوه تولید انواع پارچه کانتینری
انواع این پارچه ها در دو نوع یک رو و دو رو تولید می شوند، تولید این پارچه ها در نوع یک رو، به این صورت است که یک طرف پارچه چرم مصنوعی و طرف دیگرش پارچه ای می باشد.
این نوع پارچه بسیار مستحکم است و علاوه بر استفاده برای ماشین های ترانزیتی برای احداث سایبان و چتر هم از آن استفاده می شود.
اما در نوع دو رو این پارچه ها، دو طرف آن با چرم مصنوعی تولید می شود که استقامت بسیار بالایی دارند و تریلرهایی که می خواهند از پارچه های با کیفیتی استفاده کنند که مجبور نشوند هر چند وقت آن را تعویض کنند، بیشتر از آن استفاده می کنند چون مستحکم تر از نوع یک رو می باشد.
پارچه های کانتینری از لحاظ ضخامت نیز دارای انواع یک لا تا شش لا می باشند که با عرض های مختلف تولید می شوند و در بازارهای داخلی و خارجی به خرید و فروش می رسند.
هر چقدر تعداد لایه های پارچه بیشتر باشد آن پارچه مقاومت بیشتری در برابر نفوذ آب، ضربه و فشار، حریق و یخ زدگی دارد.
بیشتر تریلرها و ماشین های ترانزیتی از این پارچه ها شش لا و یا پنج لا استفاده می کنند چون تار و پود آنها طوری به هم بافته شده است که مقاومت بیشتری دارند.

چگونگی انتخاب انواع پارچه کانتینری ارزان
در هنگام خرید پارچه کانتینری باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت تا بتوان با کیفیت ترین نوع آن را با توجه به نوع کاربری مان خریداری کنیم.
مردم نیز می توانند یکی دیگر از معیار های خود برای خرید را توجه به چند لایه بودن پارچه در نظر بگیرند.
اما در این میان مطمئنا پارچه های چند لایه دارای ویژگی های بیشتری نسبت به نوع تک لایه دارند.
البته بسیاری از شرکت های که در تولید انواع این پارچه فعال هستند سعی می کنند فروش پارچه کانتینری را در تمام کشور انجام دهند، شرکت های تولیدکننده پارچه کانتینری سعی می کنند انواع این پارچه را در رنگ ها و طرح هایی که بیشتر مورد استقبال است را به صورت فروش عمده پارچه کانتینری عرضه کنند.
همچنین سعی می کنند این پارچه ها را با روش پخش پارچه کانتینری به شرکت های باربری و یا تولیدکنندگان چتر و چادرهای مسافرتی بفروشند تا هم محصولاتشان به فروش برسد و هم مشتریان پارچه کانتینری ارزان قیمت برخوردار باشند .
قیمت پارچه کانتینری با توجه به اینکه در عرض ها و ضخامت های مختلفی تولید می شوند تعیین می شود، تنها در داخل کشور تولید نمی شوند بلکه از کشورهای دیگر نیر مانند کره و چین به کشور وارد می شوند و در بازارها به فروش می رسند.
مردم در صورت خرید مستقیم از فروشنده پارچه کانتینری که به نوعی نمایندگی شرکت های تولیدکننده پارچه کانتینری می باشد پول کمتری را پرداخت می کنند و آن پارچه را با قیمت عمده پارچه کانتینری خریداری می کنند.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat