خرید پارچه برزنتی | نکات مهم قبل از سفارش برزنت

خرید پارچه برزنتی
خرید پارچه برزنتی به صورت عمده و بی واسطه از طریق مرکز فروش آنلاین امکان پذیر است. قبل از سفارش برزنت نکات مهم را که در سایت ذکر شده است، مورد توجه قرار دهید.
همه ما نام پارچه برزنتی را شنیده و در زندگی روزمره به وفور با آن سر و کار داشته ایم، در این مقاله قصد داریم شما را با انواع پارچه های برزنت آشنا کنیم و بهترین راهکار خرید پارچه برزنتی را معرفی نماییم.

همه چیز درباره پارچه های برزنتی و انواع مختلف آن

در چند دهه اخیر با روی کار آمدن فناوری های نوین در صنعت نساجی، الیاف مصنوعی و پلیمری همچون نایلون و پلی استر در تولید پارچه مورد استفاده قرار گرفته اند.
برزنت نوعی پارچه ضخیم، مستحکم و انعطاف پذیر است که از ترکیب الیاف طبیعی پنبه و پلی استر تولید شده و یک طرف آن با یک لایه روکش از جنس پلاستیک یا چرم مصنوعی پوشیده شده است.
در حقیقت روکش به کار رفته در برزنت و تار و پود آن باعث استحکام و مقاومت بالای پارچه شده و به آن خاصیت هایی نظیر ضد آب بودن بخشیده است.
پارچه های برزنتی از طول عمر و دوام بالایی برخوردارند، همچنین در اثر فشار، ضربه، اشیای نوک تیز و عوامل این چنینی دچار آسیب فیزیکی نمی شوند.
با وجود این ویژگی های فوق العاده، برزنت به یکی از کاربردی ترین و پرفروش ترین پارچه های صنعتی در بازار تبدیل شده است.
پارچه های برزنتی از لحاظ بافت پارچه و ویژگی های مخصوصی که دارند، انواع مختلفی دارند که عبارتند از:
برزنت کانتینری: نام دیگر آن چادر برزنت تزانزیتی است و همانطور که از اسم آن مشخص است برای روکش ماشین های باربری سنگین و نیمه سنگین مانند تریلی، وانت و امثال این ها مورد استفاده قرار می گیرد. ضد آب بودن و مقاومت در برابر نور خورشید از خصوصیات بارز این برزنت می باشد.
برزنت شمعی: ظریف ترین و سبک ترین نوع برزنت موجود در بازار است که برای دوخت چادر مسافرتی، کیسه خواب، چتر، پوشاک ورزشی و البسه زمستانی مانند کاپشن و بارانی و غیره کاربرد دارد.
برزنت نسوز: به عنوان یک پرده عایق حرارتی ضخیم عمل می کند که قابلیت تحمل دماهای بسیار بالا را دارد. برای مصارف صنعتی در کارخانجات، پالایشگاه ها، جوشکاری و ... از این برزنت ضد حریق استفاده می گردد.
برزنت کیفی: انعطاف پذیری بالایی دارد و در برابر سایش مقاوم است. برای دوخت های ظریف مانند کیف، کوله پشتی و ساک از این نوع برزنت استفاده می شود.
برزنت سقفی: به عنوان سایبان در فضاهای باز و نیمه باز مثل رستوران ها و مغازه ها و اماکن تفریحی ورزشی به کار می رود و در برابر نور مستقیم و شدید آفتاب مقاوم است.
برزنت نظامی: در حوزه نظامی جهت دوخت البسه، چادر و کاور تجهیزات نظامی مانند اسلحه به کار می رود و در طرح های متنوع مانند شطرنجی، پلنگی، چریکی و کامپیوتری در بازار موجود است.
اگر قصد سفارش عمده برزنت را دارید، به معتبرترین مرکز ارائه دهنده پارچه های برزنتی مرغوب و ارزان مراجعه کنید.
خرید پارچه برزنتی

قیمت پارچه برزنتی در بازار تهران

شایان ذکر است که انواع مختلف برزنت در کارخانجات نساجی کشور، عمدتاً در عرض های 100 تا 200 سانتی متر به تولید می رسند و ضخامت های مختلفی دارند.
همچنین پارچه های برزنتی رنگ ها و طرح های متنوعی دارند که مصرف کننده بر حسب نیاز آن را در تناژ دلخواه خریداری می کند.
اگر قصد خرید پارچه برزنتی را به صورت عمده دارید، قبل از سفارش به نکات زیر توجه نمایید:
لیست قیمت پارچه برزنتی در بازار
کیفیت و جنس برزنت بر حسب نیاز
سابقه کارخانه تولید کننده برزنت
انتخاب پارچه برزنتی با ضخامت و عرض مناسب
خرید از نمایندگی های معتبر فروش عمده پارچه برزنتی
قیمت روز پارچه برزنتی عمده در بازار تحت تأثیر عواملی چون کیفیت، نوع، عرض و ضخامت پارچه می باشد.
ناگفته نماند که یک فاکتور مهم دیگر روی قیمت تمام شده محصول موثر است و خریداران عمده کمتر آن را مورد توجه قرار می دهند.
همه ما می دانیم که اگر شرایط خرید مستقیم پارچه یا هر کالای دیگری را از درب کارخانه تولیدی داشته باشیم، قیمت آن بسیار ارزان تر از قیمت فروشگاه ها می باشد.
برای خرید مستقیم پارچه برزنتی باکیفیت و ارزان قیمت از درب کارخانه باید چگونه اقدام کنیم؟
پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به شما بهترین شیوه خرید بی واسطه برزنت را در تناژ بالا و با قیمت منصفانه به شما معرفی کنیم.
خرید پارچه برزنتی

سفارش خرید پارچه برزنتی با قیمت ارزان

همه ما می دانیم که در چند سال اخیر با گسترش تکنولوژی و شبکه های مجازی، بسیاری از کسب و کارها و مشاغل اینترنتی شده اند.
البته هنوز هم کسانی هستند که شیوه های سنتی یعنی خرید حضوری را ترجیح می دهند و بر این باورند که باید محصول مورد نظر را از نزدیک مشاهده و سپس خریداری کنند.
با وجود شلوغی و ترافیک شهرها، مراجعه به بازار دردسرهایی به همراه دارد و بسیار زمان بر است.
همانطور که گفته شد امروزه پارچه برزنتی به خاطر ویژگی های بی نظیری که دارد، از بازار فروش پررونقی برخوردار بوده و طرفداران زیادی دارند.
امروزه بسیاری از فروشگاه ها به صورت اینترنتی در حال عرضه اجناس خود هستند، نکته قابل توجه این است که آیا همه این مراکز مطمئن و قابل اعتماد هستند؟
مجموعه ما به عنوان اولین و معتبرترین نمایندگی فروش آنلاین پارچه به صورت غیر حضوری در وب سایت در حال فعالیت است و بهترین کیفیت پارچه برزنتی را مستقیماً از کارخانجات تولیدی به نام و باسابقه به فروش می رساند.
این رابطه مستقیم بین خریدار و تولید کننده باعث حذف تمامی واسطه ها و سودجویان شده و نازل ترین قیمت پارچه برزنتی عمده را برای شما خریداران عزیز به ارمغان می آورد.
برای اطلاع از لیست قیمت پارچه برزنت هم اکنون از کارشناسان بخش فروش سایت کمک بگیرید و سفارش خود را به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن ثبت نمایید.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat