دوخت چادر برزنتی | دوخت مناسب چه تاثیری بر کیفیت چادر برزنتی دارد؟

دوخت چادر برزنتی | دوخت مناسب چه تاثیری بر کیفیت چادر برزنتی دارد؟
بهتر است قبل از پرداختن به موضوع دوخت چادر برزنتی تعریفی دقیق داشته باشیم از این وسیله پرکاربرد و مهم. چادرهای برزنتی ضد آب و همه کاره کاربردهای زیادی دارد که می توان از آن به عنوان یک پناهگاه همه کاره و قابل حمل در فضای باز و همچنین در مواقع بیرون رفتن، پیک نیک های خانوادگی، سفرها، عروسی ها و و غیره استفاده کرد. اما برای خرید چادر مناسب همواره باید به نوع دوخت چادر برزنتی حتما توجه کنید، دوخت مناسب باعث می شود چادر شما عمر طولانی تری داشته باشد و در بارندگی ها به خوبی از شما محافظت کند.

عوامل مهم و تاثیر گذار بر قیمت چادر برزنتی

چادر برزنتی در مارک ها و مدل های مختلف و با دوخت های متفاوت به بازار فروش عرضه می شوند. بسته به موادی که چادر از آن ساخته شده و ویژگی هایی که ارائه می دهد، قیمت آنها نیز متفاوت است. فعالیت های خارج از منزل، چه یک سفر اردویی آخر هفته یا یک مهمانی در روز های تعطیل و یا یک بازی فوتبال، شامل صرف وقت بیشتر در طبیعت است، بنابراین برای محافظت از عوامل جوی مانند، نور آفتاب، باد باران و ... نیاز به پناهگاه نیاز داریم که ما را از این عوامل دور نگه دارد. استفاده از چادر برزنتی بهترین راهکار برای این کار است، تا ما را از معرض باران یا نور آفتاب در امان نگه دارد.
عوامل متعددی بر قیمت چادر برزنتی تاثیر می گذارد. که اولین و مهم ترین فاکتور برای یک چادر ، داشتن کیفیت و نیز دوخت مناسب و امکانات جانبی، جنس روکش، پروفیل سازه و همچنین قیمت محصول است.؛ که از مهمترین گزینه ها برای خریداران چادر می باشد که در انتخاب آنها نقش به سزایی را ایفا می کند.
Image

مناسب ترین مکان برای خرید چادر برزنتی ارزان قیمت با دوخت مناسب

برای خرید ارزان قیمت چادر برزنتی، همانطوری که اطلاع دارید مراکز فراوانی در کشورمان وجود دارد که می توانید با مراجعه حضوری و یا اینترنتی به این مراکز اقدام به خرید چادر های برزنتی، عصایی، فنری و خیمه ای نمایید، اما اعتماد کردن به چنین مراکزی بسیار دشوار به نظر می رسد. برای اینکه در این زمینه دچار اشتباه و سردرگمی نگردید بهتر است با افراد با تجربه مشورت نمایید و نیز برای اینکه محصول با کیفیتی تهیه کنید پیشنهاد می کنیم به نمایندگی معتبر و یا کارخانه تولید دنیای چادر واقع در کرج مراجعه کنید، تا از نزدیک با مواد درجه یک و نیز نوع دوخت چادر برزنتی این شرکت آشنا شوید.

اگر شما به طور مستقیم از کارخانه این محصول را تهیه کنید، قیمت چادر برزنتی شما به شدت کاهش خواهد یافت. دلیل این کار حذف واسطه و خرید مستقیم از کارخانه یا تولید کننده اصلی است. دنیای چادر این محصول را با قیمت کارخانه برای مشتریان عرضه می کنند که می توانید از این فرصت نیز استفاده نمایید.
تفاوت چادر برزنتی دنیای چادر با دیگر محصولات مشابه در بازار، کیفیت و نوع دوخت چادر است. ما سعی کرده ایم تا همواره بهترین دوخت را برای مشتریان ارائه دهیم.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat