راهنمای خرید چتر پاسیو

راهنمای خرید چتر پاسیو
راهنمای خرید چتر پاسیو
صدها گزینه چتر از ده ها مارک معتبر در بازار موجود است ، به این معنی که یک راه حل مناسب برای ایجاد سایه در فضای باز به صورت منحصر به فرد وجود دارد. هنگام خرید چتر پاسیوی مناسب برای فضای بیرون خود ، فاکتورهای زیادی باید در نظر بگیرید. مقاومت دنده ، مواد سایبان و بسیاری از متغیرهای دیگر بر عملکرد و ظاهر چتر شما تأثیر می گذارد. در ادامه در مورد انتخاب چتر مناسب برای شما توضیحات بیشتری داده شده است.

چتر بازار یا چتر Cantilevered
در رابطه با چتر های پاسیو دسته بندی های زیادی مانند سبک های نصب دیواری و بادبان های سایه نیز وجود دارد اما کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. در میان رده های بازار ، چترها را می توان با توجه به عناوینی مانند چترهایی با ارزش و چترهای معمولی و ساحلی طبقه بندی کرد.

چترهای کانسیلر
چترهای کانسیلر دارای پایه محکم ، قطب خمیده و سایبان هستند که مقاومت آن ها از طرف پایه ی چتر تامین می شود.. این چترها به طور کلی در اندازه های بزرگ هستند (با سایبانهای سایز متوسط ​​بین ۹ تا ۱۳) اگرچه چترهای کوچکتر از این نوع نیز موجود است.

چه قسمت هایی از چتر را باید خریداری کنیم؟
سایبان چتر قسمت سربار است که به طور مستقیم از عناصر موجود در فضای باز مانند اشعه ماوراء بنفش و بارندگی شما را حفظ می کند و باعث ایجاد سایه می شود. سایبان همچنین زیبایی قابل توجهی را به فضای باز شما اضافه می کند. انواع مختلفی از مواد مخصوصاً برای مقابله با شرایط سخت محیط بیرون ساخته شده است که هر یک دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند که سبک زندگی و مکانهای مختلفی را تکمیل می کنند.

قاب
مواد قاب چتر های معمولی شامل چوب ، آلومینیوم و فایبرگلاس می باشد. هر یک از این مواد زیبایی منحصر به فردی دارند، البته قابل به ذکر است که در مقابل این محاسن بسیار زیادی که دارند، معایبی نیز دارا می باشند.

قابهای چوبی
قابهای چوبی می توانند شامل چوب، چوب ساج ، اکالیپتوس یا سایر چوبهای سخت باشند. فریم های ساخته شده از مواد چوبی اغلب به دلیل ظاهر طبیعی و کلاسیک مورد استقبال افراد قرار می گیرند. بسیاری از فریم های چوب (مانند آنهایی که ساخته شده از چوب ساج) هستند به طور طبیعی زمانی که با رطوبت برخورد می کنند دچار پوسیدگی، از بین رفتن رنگ، مزاحمت حشرات و آسیب های دیگرمی شوند . امروزه ، این چترها با مکانیسم های شیب ، قرقره یا میل لنگ در دسترس هستند و از نظر عملکرد با گزینه های آلومینیومی و فایبرگلاس قابل مقایسه هستند . چترهای چوبی معمولاً برای محافظت از یک پارچگی و ظاهر خود به مرور زمان با یک ماده محافظ محافظت می شوند. چترهای چوبی به اندازه چترهای فایبرگلاس انعطاف پذیر نیستند ، بنابراین آنها را در شرایطی که ممکن است باد های شدید بیاید، استفاده نمی کنند. آنها همچنین به اندازه چترهای آلومینیومی قوی و بادوام نیستند و می توانند خیلی راحت از هم جدا شوند.

چترهای آلومینیومی
در حالی که چترهای آلومینیومی ممکن است از لحاظ ظاهری و هزینه به اندازه ی چوبی هزینه بردار باشند ، اما با این وجود خرید چتر آلومینیومی مزایای بسیاری دارد. آلومینیوم یک ماده سبک است که با بیشتر امکانات در گزینه های مختلف رنگ در دسترس است.در مقابل شرایط محیطی و ضربه بسیار مقاوم هستند.چترهای آلومینیومی بسیار مقرون به صرفه و ماندگار هستند و سرمایه گذاری خوبی را در فضای زندگی و در فضای باز شما ایجاد می کنند.

چترهای فایبرگلاس
چترهای فایبرگلاس در محیط های بسیار بادی محبوب ترین نوع چادر هستند . فایبرگلاس یک پلاستیک تقویت شده است که از الیاف شیشه ای ساخته شده در رزین تشکیل شده است. ماده ای منحصر به فرد بسیار قابل انعطاف و خمیده است ، به این معنی که دنده های شیشه ای فایبرگلاس در اکثر شرایط آب و هوا شکافته نمی شوند. فایبرگلاس تا ۳۰٪ سبک تر و چهار برابر با دوام تر از سایر مدل های چتر در نظر گرفته شده است. در نتیجه این چترها بسیار هزینه بردار هستند ، اما دوام چشمگیر آنها به راحتی می تواند هزینه های افزایش یافته خرید را جبران کند.

سایبان های چتر
سایبان های چتر تقریباً همیشه از پارچه ساخته شده اند. در سال های اخیر و پیشرفت در فناوری امکان انتخاب سایبان های بسیار بادوام که در برابر رطوبت ، آفتاب و سایر منابع سایش مقاوم هستند، ایجاد شده است. سایبان ها را می توان به طور معمول در طیف گسترده ای از رنگ ها خریداری نمود.

برچسب ها: چتر پاسیو, چترهای آلومینیومی, چترهای فایبرگلاس, چترهای کانسیلر, راهنمای خرید چتر پاسیو, سایبان, سایبان های چتر, قاب چتر, قابهای چوبی

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat