سالن بادی چیست؟

سالن بادی چیست؟
در مورد توضیحات کلی سالن بادی، می بایست ذکر کرد که مدل تمام آن ها دو لایه بوده و این بدان معناست که تولید اصلی آن در مشخصه فنی از محصول PVC دو لایه پیاده سازی و ساخت شده است یعنی مخلوط مواد PVC، کوتینگ شده است و بر روی الیاف تارهای نخ آن که لایه دوم است را تولید می کنند. این فناوری موجب استحکام و مقاومت بیشترآن در برابرشرایط گوناگون خواهد بود.

ساخت و شکل سالن های بادی:
ساخت و اجرای اشکال سالن ها به دو لایه PVC به طور کامل از فرآورده pvc الیاف دار شکل، که از یک لایه الیاف توانمند در میانه دو لایه pvc قابل انعطاف و از زیر و روی الیاف منسوج شده را در بر گرفته که دیواره های سالن را تشکیل میدهند، لایه الیاف میانی به طور عایق در میانه دو لایه جهت استحکام بیش تری بکار رفته است .
قیمت سالن بادی را می توانید از متخصصان کمپانی سازه های بادی در نقاط کشور بررسی کنید.
این سالن بادی به طور کامل از ستون ها و بنا های بادی (pvc) تشکیل شده و برای ایجاد این سالن بادی از هیچگونه فرآورده سخت و ترکیبی استفاده نمی شود. حمل و نقل این سالن بادی حتی‌ د‌ر متراژ بالای ۱۰۰۰ متر مربع به سهولت انجام می پذیرد، بنابراین که پس از گردآوری و بسته بندی حجم سالن بادی، ۵% از اندازه حقیقی آن کاسته می شود و با وسایل حمل و نقل سبک باری، قابل جابجایی می‌باشد.
قابل توجه کاربران عزیز: بر خلاف حجم و اندازه غول پیکر این سالن بادی (تالار های پرتابل)، نصب و برپایی آن بسیار آاسان و سریع و در طول کمتر از یک ساعت قابل اجرا است، و در دسته پرتابل آن نیاز به هیچ سیر تکامل فونداسیون نمی‌باشد.

اطلاعات درباره سالن بادی :
وزن سالن بادی برای پوشش هر متر مربع میان ۸۵۰ تا ۱۶۰۰ گرم است. نیروی لازم جهت حمل و نقل، جابجایی، نصب و گردآوری این بنای عظیم بادی نیاز به ۲ تا ۴ نفر می‌باشد.
فضای درون این سالن، (تالار های پرتابل) را می توان با به کارگیری از بنا های بادی تقسیم بندی کرد. به صورتی که غرفه ها و سالن های اصلی با هم باد گردیده، تا یک مجموعه بادی یک دست داشته باشید.
سرمایش و گرمایش این سالن ها توسط سیستم های هوا ساز و با دقت به مدل کاربری سالن بادی در باطن و یا این که بیرون تالارها قابل نصب و بهره‌برداری است، که تنهاً دسته و بعدها آن بسته به فضای داخلی تمجید میشود.
سالن بادی با توجه به گونه و کاربری آن، دارنده سیستم تهویه بوده و خروج هوا از سالن با دقت به blower قوی تامین هوای آن سبب تغییر در ایستایی سالن نمیشود.
در تمام سطح داخلی این سالن بادی نصب و اجرای سیستم نور و صدا قابلیت و امکان پذیر میباشد.
سالن های بادی را می توان در تعدادی تکه جدا تولید کرد تا در صورت لزوم از هر تکه، به صورت جداگانه استفاده شود.

سالن بادی در کجا نصب می شود و کاربرد های آن چیست:
ایجاد سالن بادی به صورت هندسی روی زمین و فونداسیون نصب می شوند. توجه داشته باشید باید آن را به صورتی نصب کنید که به یکسری شکل های متفاوت قابل نصب باشند. سالن بادی را با دقت به منطقه آب و هوایی و مدل کاربری و صورت هندسی زمین و فونداسیون نصب شود چون این سالن های بادی، به طور انواع و گونه های متنوع ساخت شده است، همچون غرفه های بادی، رستوران های بادی، کافی شاپ بادی، کیوسک بادی و دیگر فضاها. لذا با دقت به توضیحات این مقاله ما به شما سفارش می‌کنیم که نسبت به‌این تکنولوژی تامل بیشتری داشته باشید، به دلیل آن که مهم ترین مزیت این سالن بادی سرعت در تولید، نصب و افتتاح و توجیح اقتصادی آن بوده و مهمتر اینکه انواع مدل های آن بسیار قشنگ، دیدنی، و جالب و پر طرفدار می‌باشد .

خصوصیات کلی :
طراحی و ایجاد اشکال سالن بادی در متراژ متغیر ۱۰ الی ۱۰۰۰۰ متر مربع قابل به کار گیری برای همه فضاها از جمله: منظوره ورزشی، آموزشی، تفریحی (شهربازی، بوستان آبی‌رنگ، سینما)، نظامی، استخر و سونا، آزمایشگاه، مریض خانه، کمپ، پارکینگ، سمینار، همایش، جشن و پایکوبی ها، نمایشگاه و … تولید می شوند.
این سالن های بادی: در قبال سوز و سرما، گرما، رطوبت، صوت، ضد آتش و ضد زمین‌لرزه استفاده می شود. از دیوار مبنا (فونداسیون) برای سالن های ثابت و دائمی به کار گیری می کنند. بدون نیاز به هیچ استراکچر و اسکلت محافظ و قابل استفاده برای تمام فصل و وضعیت آب و هوایی متغیر، دارنده ژنراتور مولد برق (۲۰ کیلو وات) جهت برق اضطراری و یا این که مناطقی که فاقد برق شهری هستند و شما می توانید آن هارا را با قیمتی مناسب و ارزان از فروشگاهای معتبر دریافت کنید.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat