فروش پارچه برزنت شمعی و آشنایی با این پارچه

فروش پارچه برزنت شمعی و آشنایی با این پارچه
پارچه برزنت از جمله پارچه های بسیار ضخیم و مستحکم در صنعت نساجی به شمار می رود که می توان از آن در صنایع مختلف و تولید محصولات گوناگون بهره برد، به همین جهت گفته می شود که پارچه برزنت براساس کاربردی که در صنایع مختلف دارد، به انواع مختلفی از جمله برزنت شمعی و برزنت نسوز تقسیم بندی می شود و پارچه برزنت شمعی از جمله کاربردی ترین نوع پارچه برزنت به شمار می رود. برای تهیه ی انواع پارچه های برزنت از جمله خرید و فروش پارچه برزنت شمعی می توان به کارخانجات نساجی و فروشگاه های عرضه کننده ی این محصول مراجعه کرد.

برای تهیه و ساخت انواع مختلف پارچه برزنت همواره از پارچه های متنوعی از جمله پارچه های کرباس، پلی استر با روکش یورتان و پلاستیک هایی همچون پلی اتیلن استفاده می شود و همواره از پارچه های برزنت در جهت تولید محصولات و یا روکش کالاهای مختلف می توان بهره برد؛ لذا لازم به ذکر است که در تولید پارچه های برزنت شمعی نیز از این مواد اولیه می توان استفاده نمود و همچنین این پارچه برزنت را در صنایع مختلف به کار برد.

در جهت آشنایی با پارچه برزنت شمعی و خواص و مزایای استفاده از این پارچه ابتدا لازم است که درباره ی مواد اولیه به کار رفته در تولید و بافت آن صحبت کنیم. بنابراین همانطور که گفته شد در تولید پارچه برزنت شمعی نیز می توان همچون دیگر پارچه های برزنت از کرباس، پلی استر، پلی اتلین و موارد مشابه آن استفاده کرد؛ اما مواد UV (ضد ماورا بنفش و نور خورشید) و لایه ی ضد آبی که در بافت و سطح این پارچه به کار رفته موجب تمایز پارچه برزنت شمعی از سایر پارچه های برزنت شده است و لذا همواره گفته می شود که پارچه برزنت شمعی از مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید و انواع مایعات از جمله آب، برخوردار است.

از دیگر خواص و مزایای باور نکردنی این پارچه می توان به انعطاف پذیری، تنوع طرح و رنگ، قیمت مناسب و کیفیت عالی آن اشاره کرد و با توجه به خاصیت شستشوی این پارچه می توان گفت که استفاده از آن در صنایع مختلف می تواند بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی نیز باشد.



آشنایی با کاربرد پارچه برزنت شمعی در صنایع مختلف

همانطور که گفته شد پارچه برزنت شمعی از جمله کاربردی ترین انواع پارچه های برزنت به شمار می رود که با توجه به مزایای کاربردی و اقتصادی آن می توان از این پارچه در تولید انواع محصولات صنایع مختلف بهره مند شد و در نهایت می توان کاربردهای این پارچه در صنایع مختلف را به صورت موارد زیر دسته بندی نمود:

پوشش محافظتی اجناس و کالاها در انباری ها
مسقف سازی های موقت ضد باران
ساخت لانه حیوانات
پوشش بالکن
ساخت آلاچیق
پوشش استخرها
ساخت انواع سایبان
استفاده در در ساخت چادر های محافظتی اتومبیل ها


بنابراین می توان گفت که همواره از پارچه های برزنت شمعی می توان در ساخت محصولات مختلف و یا روکش سازی کالاها استفاده کرد.



خرید و فروش پارچه برزنت شمعی

در زمینه ی خرید و فروش پارچه برزنت شمعی همانطور که گفته شد می توان به کارخانجات نساجی و یا فروشگاه های عرضه کننده محصولات نساجی که در زمینه ی پخش پارچه برزنت شمعی، فروش پارچه برزنت شمعی و عرضه پارچه برزنت شمعی فعالیت دارند، مراجعه کرد و این پارچه را در قیمت های مناسب آن تهیه و خریداری نمود.

اگر قصد خرید پارچه برزنت شمعی را دارید، لازم است بدانید که با مراجعه به سایت های اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده پارچه برزنت شمعی، می توانید این پارچه را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید و همچنین برای تهیه ی پارچه برزنت شمعی ارزان قیمت می توانید به فروشگاه های عرضه کننده و یا در حال پخش پارچه برزنت شمعی مراجعه کرده و این پارچه را به صورت کیلویی تهیه نمایید. در واقع خرید و فروش پارچه برزنت شمعی به صورت کیلویی همواره موجب کاهش قیمت این پارچه در زمان خرید یا فروش آن می شود.

در خصوص عوامل موثر در فروش پارچه برزنت شمعی نیز می توان گفت که کیفیت، قیمت، تقاضای مشتری در زمینه ی خرید، وضعیت بازار، کاربرد محصول در صنایع مختلف، تبلیغات محصول و موارد مشابه آن می توانند در میزان فروش پارچه برزنت شمعی تاثیر گذاشته و لذا موقعیت اقتصادی این محصول را در بازار مشخص کنند. همچنین این عوامل تاثیر مستقیمی بر روی قیمت پارچه برزنت شمعی داشته و لذا می توانند موجب افزایش یا کاهش قیمت آن در بازار شوند.

برچسب ها: برزنت شمعی, پارچه برزنت, پارچه برزنت شمعی, پارچه برزنت شمعی ارزان, پارچه برزنت شمعی ارزان قیمت, پارچه شمعی, خرید پارچه برزنت شمعی, فروش پارچه برزنت شمعی, قیمت پارچه برزنت شمعی, کاربرد پارچه برزنت شمعی

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat