فروش پارچه برزنت کانتینری | ارائه برزنت مقاوم برای چادر کانتینری

فروش پارچه برزنت کانتینری
فروش پارچه برزنت کانتینری در حجم های عمده صورت می پذیرد، این مرکز با ارائه برزنت مقاوم برای چادر کانتینری، این محصولات را با قیمت های مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

کاربردهای مهم برزنت کدام اند؟

پارچه های برزنتی جزء منسوجاتی هستند که به دلیل مستحکم بودن موارد استفاده و کاربرد بسیار زیادی دارند.
به دلیل ویژگی های خاص پارچه های برزنتی تولید کنندگان تلاش می کنند تا این محصولات را در تنوع بالا از لحاظ ضخامت و همچنین نوع الیاف به کار برده شده در آن تولید کنند تا به راحتی بتوان در مواقع لازم و ضروری از انواع آن استفاده کرد.
به طور معمول از الیاف پنبه و پلی استر برای تولید پارچه های برزنتی استفاده می شود به همین سبب این پارچه ها در گروه پارچه های مقاوم در برابر عوامل جوی مختلف قرار می‌ گیرند، که طول عمر بالایی دارند.
با توجه به تنوع و ویژگی های پارچه های برزنتی موارد استفاده و کاربردهای آن نیز بسیار گسترده می باشد. در اینجا به چند مورد از کاربردهای مهم پارچه های برزنتی اشاره می کنیم از جمله:
استفاده از پارچه های برزنتی در سیستم حمل و نقل باری بسیار زیاد می باشد و به عنوان یک روکش مناسب در انواع کامیون ها، تریلی ها و حتی وسایل حمل و نقل باری بزرگ مانند قطار و کشتی نیز بسیار زیاد است.
برای سقف های موقت در استخرها، سوله ها، انبار ها و بسیاری از مراکز دیگر کاربرد دارد.
با استفاده از پارچه های برزنتی کاملاً ضد آب می توان انواع سیلوهای مناسب برای انبار غله و مواد غذایی دیگر را درست کرد.
به عنوان سایبان فروشگاه ها، مغازه ها و همچنین بالکن ها و محافظت از آنها در برابر نور خورشید از این پارچه استفاده می ‌گردد.
در بخش ‌های مختلف بیمارستان نیز از پارچه های برزنتی به عنوان کاور دستگاه های مخصوص و همچنین به عنوان پرده و یا زیرانداز در بخش های خاص استفاده می شود.
برای دوخت انواع چادر های مسافرتی، چادر عشایر، چادرهای اردویی و هیئتی و بسیاری از موارد دیگر از این پارچه ها استفاده می کنند.
برای برپایی انواع نمایشگاه های فصلی در فضای باز کاربرد دارد.
فروش پارچه برزنت کانتینری

ویژگی های پارچه برزنت برای چادر کانتینری

در بین تنوع بالای پارچه های برزنت یکی از مهمترین موارد استفاده از آن برای تولید و دوخت چادر کانتینری می باشد.
معمولاً پارچه های برزنتی را در حین تولید و یا پس از آن برای موارد خاصی آماده سازی می کنند، به عنوان مثال برای اینکه پارچه ها بتوانند به صورت ۱۰۰% ضد آب باشند آنها را با استفاده از مواد پلیمری مخصوص روکش می‌ کنند که این روکش ها سبب می شود تا مقاومت پارچه های برزنت در برابر هرگونه نفوذ آب و مایعات بالا برود.
یکی از مشخصات پارچه های برزنتی که مناسب برای چادر کانتینری است، باید در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین نفوذ آب کاملاً مقاوم باشد.
به طور کلی ویژگی های پارچه های مناسب برای چادر کانتینری عبارتند از:
در برابر هر گونه کشش و فشار کاملاً مقاوم هستند.
در برابر مواد شیمیایی مانند اسید و باز مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.
با توجه به استحکام بالا از نرمش پذیری و انعطاف خوبی برخوردار بوده و به راحتی به شکل و فرم دلخواه در می آید.
در برابر نفوذ آتش و حرارت مقاومت بالایی دارد.
در گرماژهای متنوعی وجود دارد اما تقریباً وزن نسبتاً سبکی دارد و حمل و نقل و جابجایی آن ساده است.
در برابر هر گونه شرایط جوی مانند گرد و غبار، برف و باران مقاومت بالایی دارد.
به راحتی دچار یخ زدگی نمی گردد.

چگونه برزنت چادر کانتینری خوب بخریم؟

برزنت چادر کانتینری اهمیت زیادی در صنعت حمل و نقل دارد و خوب است که از نوع با کیفیت بالای آن استفاده گردد تا بتواند به نحو احسن از بارهای جابجا شده محافظت کند.
با توجه به اهمیت استفاده از چادر کانتینری مراکز زیادی وجود دارند که اقدام به فروش پارچه برزنت کانتینری کرده‌اند اما قبل از خرید باید به خوبی مورد بررسی قرار بگیرند و بهترین آنها برای خرید انتخاب شود.
نکته مهم این است که قبل از اقدام به خرید باید به طور کامل مشخصات و ویژگی های پارچه های برزنتی مناسب برای چادر کانتینری را شناسایی کرده تا بتواند در بازار نمونه ‌های مربوط به آن را تشخیص داد، سپس به دنبال پیدا کردن بهترین مراکز عرضه این محصولات باشید.
توصیه ما به خریداران این است که حتما از طریق مرکز معتبر که محصولات خود را بدون واسطه ارائه می کند این پارچه ها را خریداری نمایید.
در صورتی که به حجم زیادی از پارچه های برزنتی نیاز است خوب است که از طریق کارخانجات تولیدکننده به شکل مستقیم و بدون واسطه خرید خود را انجام دهید که در این صورت پارچه ها را با قیمت درب کارخانه تهیه می کنید.
در صورتی که دسترسی به کارخانجات تولید کننده ندارید و رفتن به آنجا برای شما کاری سخت و مشقت آور است توصیه ما به شما انتخاب سایت های آنلاین معتبر برای خرید محصولات مورد نظر خود می باشد که به راحتی از هر نقطه کشور می توانید سفارشات خود را تهیه نمایید.
فروش پارچه برزنت کانتینری

فروش پارچه برزنت کانتینری با قیمت ارزان

برای اکثر افرادی که به حجم های عمده از پارچه های برزنت کانتینری نیاز دارند اهمیت دارد که این محصولات را از چه مراکزی تهیه می کنند، زیرا انتخاب نوع مراکز عرضه و فروش نقش تاثیر گذاری در قیمت نهایی این پارچه دارد.
فروش پارچه برزنت کانتینری با قیمت ارزان و کیفیت بالا از طریق این مجموعه در حجم های عمده صورت می پذیرد.
این مجموعه علاوه بر پارچه برزنت کانتینری انواع مختلفی از پارچه های برزنت را نیز ارائه می دهد تا مصرف کنندگان بتوانند تمام محصولات مورد نیاز خود را از یک مجموعه خریداری نمایند.
با ارتباط خوبی که مدیران این مجموعه با کارخانجات مطرح تولید پارچه های برزنتی دارند امکان ارائه این پارچه ها با قیمت های ارزان تر برای آنها کاملاً فراهم می باشد.
در صورتی که قصد خرید پارچه برزنت کانتینری تنوع بالا و کیفیت مناسب را دارید همین حالا بدون صرف وقت و هزینه با بخش فروش این مجموعه ارتباط برقرار کرده تا توسط کارشناسان حاضر در آن تمامی اطلاعات لازم را به دست آورده و پس از بررسی کامل اقدام به ثبت سفارشات خود نمایید.
مهمترین نکته که در انتخاب این مجموعه می‌ تواند برای خریداران مفید باشد این است که کارشناسان فقط در راه انتخاب بهترین پارچه ها مشتریان را راهنمایی می‌ کنند و تصمیم‌ گیری نهایی به عهده خود خریدار می باشد.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat