قیمت انواع چادر برزنتی| دسته بندی های مختلف چادر برزنتی در بازار

قیمت انواع چادر برزنتی| دسته بندی های مختلف چادر برزنتی در بازار

معمولا چادر برزنتی بر اساس پارامترهای مختلف طبقه بندی می شود، که مهمترین آن بر اساس جنس پارچه آن است. به عنوان مثال برزنت بوم، وینیل، پلی اتیلن یا پلی استر. علاوه بر مواد، چادرهای برزنتی بر اساس ضخامت نیز به دسته های مختلف تقسیم می شوند. در بازار فروش شما می توانید برزنت ها را به عنوان برزنت های معمولی، برزنت های سنگین یا برزنت های فوق سنگین پیدا کنید.


انواع مختلف چادر برزنتی کدام است؟


مهمترین چادرهای برزنتی مورد استفاده در کشور عبارت است از:
چادر برزنتی پلی اتیلن:
 پارچه ای بسیار مقاوم است که خصوصیات بسیار خوبی دارد. به عنوان مثال:
 مقاومت بالاتر، مقاومت در برابر پارگی و چسبندگی بیشتر
 سطح قوطی و سطح پشتی با رنگ یکسان یا متفاوت
 مقاومت مناسب برای جوشکاری در هوای گرم
 ضد کپک و ضد اشعه UV ، ضد آب، ضد نشت و ضد سرما
 ضد آفتاب، مقاومت رنگ چادر حتی در گرما بیشتر
این نوع چادر برزنتی یک پارچه غیر متعارف و یک پارچه بافته شده است. معمولا از مواد پلی اتیلن بافته شده برای ساخت آن استفاده می شود. برای ضد آب نمودن آنها از روکش های مخصوصی استفاده می کنند که باعث ضد آب شدن چادر برزنتی می شود. شما می توانید از این نوع چادرها برای پوشش و محافظت از بار کامیون و نیز محصولات با ارزش خود در فضای باز بیرون استفاده کنید.
چادر برزنتی پلی استر:
این چادر برزنتی نوع پلی استر با روکش PVC یکپارچه ۱۰۰٪ ضد آب است. این نوع مواد کمی سفت است اما به خوبی می توان آن را نصب و یا بسته بندی کرد. چادر برزنتی پلی استر به دلیل کیفیت ضد آب بودن، پارچه ای منسجمی است که در ساخت سایبان آفتاب، سایبان، روکش محصولات صنعتی و غیره استفاده می شود.

 

 

 


ارزان ترین مرکز برای خرید چادر برزنتی در تهران


برای خرید چادر برزنتی با کمترین قیمت روز در تهران می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید. چادر های برزنتی تولید شده در دنیای چادر در برابر آب و آتش مقاوم است و در بخش های مختلف اطفا حریق به عنوان پوشش واقع در مناطق خشک مستعد آتش سوزی قابل استفاده را دارند. چادرهای برزنتی می توانند به عنوان روکش غرفه ها، روکش تریلی، تولید سایبان و ... استفاده شوند.

همانطوری که می دانید چادر برزنتی ، پارچه ای بسیار با کیفیت است که به طور ذاتی مقاوم در برابر نفوذ آب و خیس شدن هستند. اصطلاح "ضد آب" به انطباق با مشخصات حاکم و شرایط خاص یک روش آزمایشگاهی اطلاق می شود. چادرهای برزنتی ضد آب معمولاً از مواد طبیعی یا مصنوعی تولید می شوند که روی آنها از مواد ضد آب مانند لاستیک پلی وینیل کلراید (PVC)، پلی اورتان (PU)، الاستومر سیلیکون، فلورو پلیمرها و موم پوشش داده می شود.
برای این که بتوانید اطلاعات کامل در این خصوص را دریافت کنید، پیشنهاد می کنیم از مشاوره رایگان دنیای چادر استفاده کنید، تا انتخاب مناسبی داشته باشید و هزینه کمتری را برای خرید این محصول پرداخت کنید.

 

 

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat