قیمت برزنت برای استخر | بازار فروش ویژه برزنت استخری

  قیمت برزنت برای استخر | بازار فروش ویژه برزنت استخری
قیمت برزنت برای استخر در معتبرترین بازار فروش آنلاین با توجه به تخفیفات ویژه بسیار مقرون به صرفه است. جهت خرید برزنت استخری درجه یک به صورت عمده و مستقیم با کمترین قیمت همین حالا با ما تماس بگیرید.

انواع برزنت استخری و ویژگی های آنها


در حال حاضر دو نوع برزنت استخری توسط تولید کنندگان به بازار عرضه می گردد، که عبارتند از: برزنت استخری مکانیکی و برزنت استخری ساده. هر کدام از این دو نوع برزنت دارای ویژگی های مشترک و همچنین ویژگی هایی مختص به نوع خود هستند که در ادامه به معرفی این ویژگی ها خواهیم پرداخت.
ویژگی مشترک بین پارچه های برزنت استخری
▪ داشتن مقاومت بالا

▪ بهره مند بودن از انعطاف پذیری بالا

▪ داشتن وزن سبک

▪ دارای قابلیت نصب و جمع آسان

▪ موجود بودن اندازه های متفاوت در بازار

▪ قابلیت استفاده در محیط های باز و بسته

▪ دارای خاصیت ضد آب.

ویژگی های اختصاصی برزنت استخری مکانیکی سبب شده است این نوع نسبت به نوع ساده دارای قابلیت های بیشتری باشد. همانطور که از اسم برزنت استخری مکانیکی مشخص است، این نوع مجهز به یک موتور الکتریکی بوده و با داشتن ریموت براحتی باز و بسته می گردد.

قیمت برزنت برای استخر با توجه به نوع انتخابی متفاوت بوده و برزنت استخری مکانیکی بعلت قابلیت های ذکر شده از قیمت بالاتری برخوردار است.

در گذشته یکی از دغدغه های اصلی دارندگان استخر در منازل، نبود یک پوشش مناسب به منظور ایمن سازی جهت پیشگیری از بروز حادثه برای حیوانات خانگی و کودکان بود.
همچنین قرار گرفتن استخر در فضایی بیرون از ساختمان موجب به وجود آمدن محدودیت هایی برای استفاده از آن مخصوصا برای خانوم ها می شد. امروزه با تولید پارچه برزنت مخصوص استخر دیگر مشکلات این چنینی براحتی قابل رفع می باشند.
مزیت دیگر پارچه های استخری جلوگیری از آلوده گی و تابش مستقیم نور خورشید به درون استخر است.

خرید ارزان قیمت برزنت برای استخر با کیفیت بالا


مهمترین نکته در هنگام خرید، برزنت استخری انتخاب مرکز فروش مناسب می باشد. برای همه ما کاملا روشن است که خریدار مخصوصا خریداران عمده برزنت استخری، به دنبال مراکزی هستند که قیمت برزنت برای استخر را ارزان و مقرون به صرفه ارائه می دهند.
البته خریداران در کنار قیمت ارزان به کیفیت برزنت استخری نیز اهمیت می دهند. زیرا خرید ارزان برزنت استخری بی کیفیت، خریداران خرد را متحمل هزینه های خرید دوباره می کند.
خرید پارچه بی کیفیت عمده برای خریداران عمده عواقب بدتری در پی داشته و منجر به از دست دادن مشتری ها و راکد شدن بازار کسب و کار و از دست دادن اعتبار در بازار می گردد. به همین سبب کیفیت برای خریداران عمده از اهمیت بالایی برخوردار است.
در واقع کیفیت و قیمت دو نکته مهم در خرید برزنت استخری می باشد که مکمل یکدیگر هستند.
Image

خرید آنلاین و مستقیم برزنت استخری

همانطور که متوجه شدید؛ متقاضیان برزنت استخری به دنبال خرید برزنت مرغوب و با کیفیت با قیمت ارزان هستند.
جهت خرید ارزان قیمت برزنت برای استخر دو فاکتور مهم وجود دارد که با بکار بستن آن ها براحتی می توان به خواسته خود رسید. خرید آنلاین و بی واسطه از نمایندگی هایی فروش اینترنتی بهترین راهکار خرید ارزان برزنت با کیفیت استخری هستند.
شما می توانید همین حالا در هر کجای کشور که حضور دارید به صورت آنلاین و مستقیم جهت خرید بهترین و مرغوب ترین برزنت استخری با قیمت مقرون به صرفه از ما اقدام کنید.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat