قیمت برزنت هیئت | ارائه دهنده بهترین پارچه برزنت در تهران

قیمت برزنت هیئت

قیمت برزنت هیئت ارائه شده در بهترین بازار عرضه دهنده آنلاین یک قیمت ویژه است. جهت خرید عمده و بی واسطه مرغوب ترین برزنت در تهران در کمترین زمان ممکن، همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

پارچه برزنت هیئت چیست و دارای چه کاربردهایی است؟


یکی دیگر از انواع پارچه های برزنتی، برزنت هیئت می باشد که در این مقاله قصد معرفی ویژگی ها و کاربردهای آن را داریم.
در ترکیبات پارچه برزنت هیئت مانند دیگر پارچه های برزنتی مواد پلی اتیلین بکار رفته است. معمولا این نوع پارچه برزنت بخاطر تولید در دمای بالا و روغن کاری شدن از هر دو طرف، بسیار مقاوم و مستحکم می باشد.
پارچه برزنت هیئت، علاوه بر داشتن مقاومت، استحکام و طول عمر بالا مانند دیگر برزنت ها ویژگی های مثبت زیادی دارد. برخی از ویژگی های این نوع برزنت عبارت است از: ضد آب بودن، ضد آفتاب بودن، ضد کپک بودن، داشتن قابلیت نصب بسیار راحت، داشتن وزن سبک، برخورداری از تنوع رنگی بالا، مقاومت در برابر فرسودگی، مقاومت در برابر حرارت بالا، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر اسید و قلیا، مقاومت در برابر درجه حرارت بالا و کم، ضد استاتیک و قابلیت تا شدن راحت.
همانطور که ملاحظه می فرمایید این نوع پارچه برزنت به نام برزنت هیئت خوانده می شود. پس براحتی می توان به مهمترین ترین و بارز ترین کاربرد برزنت هیئت، که در ایام محرم می باشد پی برد. در مراسم های مذهبی، ایستگاهای صلواتی، چادر های عزاداری بزرگ و چادر های نمایشگاهی ایام محرم و صفر برزنت هیئت بکار برده می شود.
بخاطر ویژگی های مناسب و ایده الی که این نوع پارچه دارد، براحتی بهترین شرایط را برای عاشقان اهل بیت فراهم می کند، تا فارغ از دغدغه های، باد و باران و آفتاب در هر مکانی که بخواهند، یک محفل پر شور برای عرض ارادت به اولاد پیامبر بر پا کنند.
البته ناگفته نماند که کاربردهای پارچه برزنت هیئت فقط برای برپایی محفل های مذهبی نبوده بلکه بخاطر ویژگی هایی که این نوع پارچه دارد کاربردهای دیگر نظیر موارد زیر را نیز دارد.

▪ قابلیت استفاده در انبارها

▪ قابلیت استفاده در کامیون ها

▪ قابلیت استفاده در شرکت های معدنی

▪ قابلیت استفاده در اسکله ها.

 

مناسب ترین قیمت برزنت هیئت

لازم به ذکر است که برزنت های هیئت در مدل های مختلفی روانه بازار می گردنند و همه مدل های آن دارای جنس و کیفیت یکسانی نیستند بلکه، تولید کنندگان، برای باز گذاشتن دست خریداران و مصرف کنندگان این نوع پارچه را با جنس و کیفیت متفاوت ارائه می دهند.
قیمت برزنت هیئت مانند جنس و کیفیت آن یکی نبوده، بلکه قیمت متناسب با جنس و کیفیت پارچه سنجیده می گردد. در واقع خریداران و متقاضیان بابت خرید پارچه با کیفیت تر باید قیمت بیشتری را بپردازند زیرا تولید با کیفیت تر هزینه بیشتری را در بر دارد.
اگر شما جزو خریداران عمده پارچه برزنت هیئت هستید توصیه می کنیم خرید خود را بر اساس نیاز مشتریان خود انجام دهید.

البته ناگفته نماند که علاوه بر جنس و کیفیت پارچه موارد دیگری مانند شیوه خرید و مرکز خرید وجود دارند که بر قیمت پارچه های برزنتی تاثیر گذار هستند.
اغلب خریداران عمده پارچه های برزنتی جهت دسترسی به قیمت مناسبتر ترجیح می دهند خرید خود را بصورت مستقیم و آنلاین از طریق نمایندگی های فروش اینترنتی تولیدکنندگان مطرح پارچه های برزنتی خریداری کنند.


معتبر ترین مرکز ارائه دهنده پارچه برزنت درجه یک در تهران


همانطور که گفتیم قیمت برزنت هیئت، با توجه به جنس، کیفیت، مرکز فروش و شیوه خرید متفاوت است.
اغلب خریداران عمده، همواره دغدغه این را دارند که برای پرداخت هزینه های کم و دسترسی به سود بیشتر باید مرکز مناسب برای خرید خود را بر اساس چه ملاک هایی انتخاب کنند.
توصیه ما به این دسته از عزیزان این است که جهت دسترسی به خرید ایده ال با قیمت مناسب، حتما به مراکز فروش تایید شده و قابل اعتماد مراجعه کرده و از مراکزی خرید کنند که راحت ترین شیوه ها را جهت خرید برای مشتریان خود فراهم کرده باشند.
مرکز فروش ما یکی از مراکز معتبر و خوشنام در شهر تهران بوده که علاوه بر خدمت رسانی به مردم تهران، به صورت آنلاین در دسترس تمام مردم کشور قرار دارد.
شما می توانید همین حالا در هر کجای کشور که حضور دارید جهت خرید ارزان، راحت و با کیفیت با ما تماس برقرار کنید.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat