قیمت برزنت کولر آبی | فروش برزنت مناسب دریچه کانال کولر

قیمت برزنت کولر آبی
قیمت برزنت کولر آبی در بزرگترین شرکت فروش آنلاین، مقرون بصرفه تر از سایر مراکز است. فروش برزنت مناسب دریچه کانال کولر همین حالا از طریق این مرکز بزرگ به صورت آنلاین و به قیمت زیر بازار بدون هیچ واسطه ای انجام می شود.

نکاتی در مورد انتخاب پارچه برزنت برای کاربردهای گوناگون

پارچه برزنت، یک نوع پارچه بسیار مقاوم، منعطف و مستحکمی است که این محصول کاربردهای بسیار زیادی دارد.
امروزه در هر ارگان یا حوزه ای، شاهد کاربرد پارچه های برزنتی با کیفیت بالا هستیم و این پارچه، دارای ویژگی های می باشد که مهمترین آن ها ضد آب و ضد آتش بودن است.
این پارچه منحصربفرد، گاهی با ایجاد یک پوشش مقاوم در بسیاری از مصارف، محصولات را در برابر شرایط جوی و محیطی مختلف حفاظت می کند.
به عنوان مثال، پارچه برزنتی که به عنوان برزنت دریچه کولر از آن استفاده می شود، مانع از ورود گرد و غبار از طریق دریچه کولر به داخل می شود و همچنین استفاده از آن به عنوان روکش کولر نیز باعث حفاظت از بدنه کولر و موتور آن خواهد شد.
پارچه برزنتی، در انواع مختلف با جنس های متفاوتی در بازار موجود است که قطعا با هر میزان کیفیت بالا، کارآیی پارچه نیز افزایش می یابد.
با این حساب که پارچه برزنت را می توان در مصارف مختلفی مورد استفاده قرار داد، پس باید هنگام انتخاب و خرید آن نکاتی را مورد توجه قرار داد.
پارچه برزنت، باید کیفیت بسیار بالایی داشته و به هر میزانی که ضخامت آن بالا باشد، به طبع دوام و طول عمر آن نیز افزایش خواهد یافت.
علی رغم کیفیت، زیبایی برزنت نیز مهم می باشد که با تنوع رنگی پارچه، این وظیفه مشتریان است تا یک نوع برزنت مقاوم و خوش رنگی را انتخاب نمایند.
اما توجه داشته باشید که پارچه های برزنتی بر اساس نوع کاربردی که دارند، نام گذاری و طبقه بندی می شوند که از میان تمامی انواع برزنت ها، برزنت کولر کیفیت بهتری دارد.
در بازار حتی قیمت برزنت کولر آبی نیز به نسبت دیگر انواع این پارچه، مقرون بصرفه تر است.
قیمت برزنت کولر آبی

برزنت کولر آبی و مشخصات آن

در فصل گرما، یکی از کارهای مهم جلوگیری از حرارت گرما و خنک نگه داشتن منازل و ... با استفاده از کولر آبی است.
در واقع، کولر یک نوع دستگاه پیشرفته ای است که باعث خنک کردن محیط منزل، محیط اداری و دیگر ارگان ها می شود که برای ساخت این دستگاه مدرن و البته کارکرد مناسب آن از تجهیزات و لوازم دیگری نیز استفاده می کنند.
برزنت کولر، یکی از انواع محصولاتی است که در این دستگاه خنک کننده از آن استفاده می کنند و می تواند باعث عدم هدر رفتن انرژی شود.
برزنت ها را به دو طریق می توان در کولر استفاده نمود که نمونه ای از آن برزنت دریچه کولر خواهد بود.
این محصول، همانگونه که از نام آن پیداست جهت جلوگیری از هدر رفتن انرژی و البته ورود گرد و غبار به داخل می شود‌.
این پارچه مستحکم، باید هر ساله همراه با تعویض پوشال ها و چک کردن موتور کولر، بررسی و یا تعویض گردد.
برزنت دریچه کولر، به سبب موادی که در تولید آن به کار برده شده، در برابر آب، آفتاب، مواد شیمیایی، باکتری، قارچ، یخ زدگی و ... مقاوم است.
اما کاربرد برزنت ها تنها در دریچه کولر نیست‌، بلکه می توان از این پارچه منحصربفرد حتی به عنوان روکش یا محافظ کولرهای آبی نیز استفاده کرد.
همه ما می دانیم که کولر ها اغلب روی پشت بام خانه نصب خواهند شد و قطعا در تماس با آفتاب، باد، باران، یخ زدگی و ... هستند که می توانند آسیب جدی ببیند و همین امر باعث می شود میزان خنک کنندگی کولر نیز کاهش یابد.
اما، استفاده از برزنت کولر به عنوان پوشش کولر در مواقعی که از آن استفاده نمی شود، می تواند از آسیب دیدگی بدنه و حتی موتور کولر جلوگیری کند.
برزنت کولر، پارچه ای ضد آب است و هنگام بارندگی می تواند مانع از نفوذ آب به داخل موتور دستگاه شود.
از طرفی، برزنت ها دارای موادuv هستند و از آسیب نور خورشید جلوگیری می کنند و همچنین مانع از نفوذ گرد و خاک و دیگر مواد خارجی به داخل کولر می شوند.
اما توجه داشته باشید که هنگام تعویض، ابعاد برزنت کولر باید کاملا اندازه دریچه و دهانه باشد؛ چرا که در غیر این صورت می تواند باعث هدر رفتن انرژی شود.
حتی گیره برزنت کولر را نیز باید به اندازه کافی محکم کنید تا در برابر بادهای شدید مقاومت کند.
ارزش و اهمیت برزنت ها به جنس آن ها است که به صورت یک فیلتر عمل می کنند و حتی از ورود ریزگردها و ذرات معلق محیطی جلوگیری خواهند کرد.
کیفیت پارچه برزنت کولر عالی است و البته قیمت برزنت کولر آبی نیز کاملا مقرون بصرفه می باشد.

قیمت برزنت کولر آبی در بازار آنلاین

قیمت برزنت کولر آبی اگرچه به نسبت دیگر انواع پارچه های برزنتی و ضد آب مقرون بصرفه تر است؛ اما در مراکز فروش مختلف، دارای نرخ های متفاوتی می باشد.
شاید همه شما عزیزان از اختلاف شدید قیمت ها و حتی نوسان آن گله مند باشید؛ اما این تفاوت قیمت دلایل اقتصادی بسیار زیادی دارد که این روزها در داخل شاهد آن هستیم و مهمترین آن تحریم ها است.
در کشور، مراکز توزیع پارچه برزنت زیادی در شهرهای مختلف وجود دارد که هر کدام با دارا بودن شرایطی وارد این میدان تنگاتنگ رقابت شده اند و خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهند.
اما؛ جدا از مشکلات اقتصادی این روزها دخالت دست واسطه ها گران نیز یکی از مشکلات اصلی است که در اختلاف قیمت ها تاثیر دارد.
با وجود اینکه خرید و فروش این روزها به روش های مختلفی صورت می گیرد که البته هر روش معایب و مزایای خاص خود را دارد، ولی روش جدید خرید می تواند کمک زیادی در کاهش قیمت برزنت کولر آبی باشد.
شاید بپرسید چگونه؟
در ادامه توضیحات کاملتری را جهت راهنمایی بیشتر شما عزیزان ارائه می دهیم.
قیمت برزنت کولر آبی

مرجع فروش برزنت با کیفیت عالی

همانگونه که اشاره شد، قیمت برزنت کولر آبی و حتی دیگر انواع برزنت ها در بازار با اختلاف شدیدی همراه است.
اما می دانیم که مهمترین عامل، تحریم ها و افزایش قیمت مواد اولیه است که تولید کنندگان بر اساس نرخ مواد اولیه تولید، قیمتی را به عنوان نرخ کالا تعیین می کنند.
اما در بازار، شرکت های فروش معتبری هستند که به نسبت دیگر مراکز قیمت مناسب تری را ارائه می دهند و مهمترین عامل این کاهش قیمت حذف واسطه ها خواهد بود.
لابد می پرسید چگونه؟
بله، این روزها روش جدید خرید که همان روش اینترنتی می باشد، به عنوان یک پل ارتباطی میان تولید کنندگان و خریداران است که باعث از میان برداشتن افراد سودجو می شود.
از طرفی با وجود مقاومت و البته کاربرد بالای پارچه برزنتی، مراکز زیادی در راستای تامین نیاز بازار فعال هستند.
شاید، با وجود این همه مرکز توزیع برزنت، بگویید کار ما در انتخاب بهترین مرجع کمی دشوار باشد؛ اما اینگونه نیست.
شرکت توزیع پارچه برزنتی درجه یک، یکی از انواع مراجع مطرح است که کیفیت و قیمت برزنت های آن به صورت رقابتی می باشد.
اگر قصد خرید از این شرکت با سابقه را دارید، بهتر است همین حالا با کادر فروش این مرکز تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat