قیمت چادر برزنتی کانتینری | فروشگاه دنیای چادر

قیمت چادر برزنتی کانتینری
قیمت چادر برزنتی کانتینری در فروشگاه آنلاین دنیای چادر که ارائه دهنده کیفیت مرغوب و درجه یکی از چادرهای برزنتی است، همان قیمت اقتصادی و رقابتی می باشد.
حمل و نقل انواع بار با تریلی های کانتینردار و یا ترانزیت های سنگین، چه به بازارها و شهرهای داخلی و چه بازارهای صادراتی خارجی، در کشور ما رونق بسیار بالایی دارد.
در این میان مهم است که بار یا محموله صادراتی یا وارداتی، با بهترین کیفیت و بدون هیچ گونه آسیبی به مقصد رسیده باشد.
یکی از مهم ترین نکات در حمل و نقل جاده ای، استفاده از تریلی های کانتینردار بوده که دارای کانتیترهایی با چادرهایی از جنس برزنت هستند.
آیا شما هم یک ترانزیت دار بوده و نمی دانید که چگونه می توانید یک چادر برزنتی کانتینری خوب، بادوام، ضد آفتاب و ارزان قیمت را در بازار پر از واسطه گری امروزی، خریداری کنید.
بنظر می رسد که مجموعه دنیای چادر پیشنهاد ویژه ای برای شما خریداران چادرهای برزنتی ترانزیتی دارد. کافیست تا پایان همراه ما بوده و خریدی مطمئن را تجربه نمایید.

مزایای استفاده از چادر برزنتی برای روکش کانتینرها چیست؟

همانطور که متوجه شدید، اهمیت صنعت حمل و نقل جاده ای سبب شده تا تمامی تریلی ها و ترانزیت های سنگین، جهت حمل بار، از کانتینرهایی چادر دار استفاده کنند.
یکی از بهترین پارچه ها در تولید و دوخت انواع چادرهای کانتینری و ترانزیتی، پارچه برزنت است.
در واقع پارچه برزنت نوعی پارچه ای ضخیم با عرض و گرماژ مناسب است که از ویژگی هایی مانند مقاومت بالا، ضد آب و ضد آفتاب بودن بهره مند بوده، پس می تواند گزینه ی خوبی برای استفاده در تولیدات چادرهای برزنتی کانتینری باشد.
امروزه کارخانجات تولید و دوخت انواع چادر برزنتی کانتینری، از پارچه های برزنتی با الیاف طبیعی و مصنوعی در چندین لایه استفاده می کنند تا این چادرها به نوعی توانسته باشند از بار درون کانتیترها در برابر عوامل محیطی و خارجی، محافظت کرده و بار به سلامت مسیر خود را طی کرده و به مقصد برسد.
توانایی مقابله با آفتاب در پارچه های چادر کانتینری، سبب شده تا در برابر فساد مواد غذایی موجود در کانتیترها هم جلوگیری به عمل آمده باشد.
شاید بپرسید که دلیل براقیت چادرهای برزنتی کانتینری چیست؟ که پاسخ این سوال استفاده از مواد و الیاف مصنوعی بکار رفته در تولید این چادرها می باشد.
قیمت چادر برزنتی کانتینری

از دیگر مصارف چادرهای برزنتی کانتینری چه می دانید؟

آیا می دانید که چادر برزنتی کانتینری علاوه بر اینکه به نوعی یک روکش برای محموله ها و بارهای صادراتی و وارداتی در حمل و نقل جاده ای به شمار آمده، می تواند مصارف فوق العاده دیگری را هم داشته باشد؟
شایان ذکر است که خصوصیات و ویژگی های خوب چادرهای کانتینری سبب شده تا این چادرها امروزه در موارد ذیل نیز کاربردهای خیلی مهم و مثبتی را هم دارا باشند که عبارتند از:

روکش انواع خودرو
  • روکش کالاها در انبارها
  • پوشش سقف سوله ها
  • به عنوان سایبان برای فروشگاه ها، مغازه ها، رستوران ها و ...
  • کاور و یا پوشش استخر

در بازارهای امروزی خرید و فروش انواع چادرهای برزنتی و چادر کانتینری، نمی توان از حضور واسطه ها و دلالان که تنها به فکر جیب خود هستند، چشم پوشی کرد.
در این میان کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه قیمت گذاری چادرهای کانتینری و چگونگی خرید مطمئن این محصولات با قیمت و کیفیت متناسب با هم، برای هر خریداری از اوجب واجبات به شمار می آید.
بنظر شما چه عواملی می توانند بر قیمت چادر برزنتی کانتینری، نقش فزاینده ای را دارا باشند؟

عوامل موثر بر قیمت چادر برزنتی کانتینری کدام اند؟

بر هیچکس پوشیده نیست که همواره رقابت اصلی در بازارهای فروش هر محصولی اعم از چادر یا پارچه های برزنتی، بر سر دو فاکتور مهم قیمت و کیفیت محصولاتی است که فروشندگان گوناگون عرضه می نمایند.
در این بین آن تولید کننده یا فروشنده ای که توانسته باشد دو اصل قیمت و کیفیت را متناسب با هم به عرضه برساند، قطعا در تجارت خود موفق بوده است.
قیمت چادر برزنتی کانتینری در عین کیفیت آن، برای هر خریداری مهم است و درصد کمی از مشتریان هستند که کیفیت را فدای قیمت ارزان برخی از عرضه کنندگان ناشناخته موجود در بازار کرده باشند.
آنچه که بر قیمت چادر برزنتی کانتینری مهم بوده، در وهله اول خود کیفیت پارچه بکار رفته شده در تولید این محصول می باشد.
فاکتور تأثیرگذار بعدی در تعیین قیمت چادر ترانزیتی که به مشمع کانتینری هم معروف است، نحوه خرید است که می تواند به صورت رولی، متری و یا عمده و در تناژ بالا باشد.
تمامی این مسائل به کنار، بنظر می رسد که خرید آنلاین چادر برزنتی از نمایندگی ها و مراکز فروش مستقیمی که یا خود تولید کننده بوده و یا با برترین تولید کنندگان در ارتباط اند، می تواند خریدی متفاوت و هیجان انگیزتر را برای خریداران به ارمغان آورده باشد.
در اینصورت شما می توانید بدون هیچ واسطه ای، مستقیما از درب کارخانه، خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت را تجربه کرده باشید.

خرید آنلاین چادر برزنتی صد در صد ضد آب

با توجه به نکاتی که در خطوط فوق ذکر شد، آیا متوجه شدید که بهترین راه خرید چادر برزنتی خوب و ارزان قیمت چیست؟
در دنیای الکترونیکی امروزه که عصر، عصر تجارت اینترنتی است، بنظر می رسد که خرید آنلاین چادر برزنتی، اقتصادی ترین و مطمئن ترین شیوه خرید برای اغلب تیپ های مشتریان به شمار می آید.
بر همین اساس مجموعه دنیای چادر با سابقه ای چندین ساله در حوزه فروش انواع چادرهای برزنتی ضد آب، توانسته امکان خرید آنلاین این محصول، با قیمت و کیفیتی متناسب با هم را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده باشد.
چرا برای یکبار هم که شده، دنیای چادر را برای خریدی متفاوت از انواع محصولات برزنتی، انتخاب نمی کنید؟

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat