قیمت چادر برزنت ضد آب | فروش بهترین چادر برزنتی تهران

قیمت چادر برزنت ضد آب
قیمت چادر برزنت ضد آب در مرکز فروش آنلاین برزنت زیر قیمت بازار تهران است. خریداران می توانند بهترین چادر برزنتی را با قیمت به صرفه از وب سایت نمایندگی خریداری نمایند.
همه ما دور و اطراف خود چادرهای برزنتی را در مصارف گوناگون خانگی و مشاغل متفرقه مشاهده کرده و کم و بیش با ویژگی ها و کاربردهای آن ها آشنا هستیم، پس با ما همراه باشید تا مفصل تر به این موضوع بپردازیم.

پارچه برزنت و کاربردهای مخصوص آن

با شنیدن نام پارچه برزنتی، اولین مشخصه ای که در ذهن ما می آید ضخامت، مقاومت و دوام بالای این پارچه است. آیا می دانید چرا برزنت از این ویژگی های بی نظیر برخوردار است؟
در پاسخ باید گفت که پارچه برزنتی از ترکیب الیاف طبیعی پنبه با الیاف مصنوعی پلی استر تولید می گردد که این ترکیب باعث ایجاد یک بافت ضخیم و مقاوم گردیده است.
پارچه های برزنتی به خاطر بافت محکم و مقاومی که دارند، مصارف فراوانی در حوزه های مختلف دارند که در ادامه مقاله به طور وسیع تر به بررسی کاربردهای آن ها می پردازیم و شما را از لیست قیمت چادر برزنت ضد آب مطلع خواهیم کرد.
برزنت پس از تولید اولیه، توسط یک روکش از جنس پلاستیک پوشیده شده که در واقع این روکش به پارچه خاصیت های ویژه ای مانند ضد آب بودن، نسوز بودن، ضد آفتاب و ... بخشیده است.
می دانید که پارچه های برزنتی انواع و اقسام متنوعی دارند و به صورت تار و پودی از الیاف پنبه و پلی استر، از یک لایه تا شش لایه در کارخانجات مربوطه تولید می گردند.
یکی از انواع پارچه های برزنتی دارای روکش نسوز هستند و در مصارف صنعتی مانند جوشکاری، ریخته گری، تولید دستکش و لباس های ایمنی ضد حریق، پرده های عایق حرارت، درزگیری کوره ها و غیره به کار می روند.
چادر برزنتی ضد آب برای ساخت استخرهای موقت، چتر، سایبان، آلاچیق، چادرهای مسافرتی، کیسه خواب و دیگر موارد این چنینی استفاده می شود.
می توان گفت که خاصیت ضد آب بودن در همه نوع برزنتی وجود دارد و یک ویژگی مخصوص این پارچه محسوب می گردد.
از دیگر انواع پارچه برزنت، برزنت نظامی می باشد که در مدل ها و طرح هایی مانند چریکی، شطرنجی، پلنگی و کامپیوتری در بازار موجود است و در صنایع نظامی برای دوخت البسه، چادر و کاور وسایلی مثل اسلحه مورد استفاده قرار می گیرد.
حتماً تا به حال ماشین های سنگین مثل وانت، تریلی، کامیون و ... را در جاده های بین شهری مشاهده کرده اید، نوعی چادر برزنت به نام برزنت ترانزیتی یا کانتینری وجود دارد که به عنوان پوشش محافظ بار در وسایل نقلیه حمل بار، کاربرد دارد.
قیمت چادر برزنت ضد آب

مشخصات چادر برزنتی کدام است؟

همانطور که گفته شد پارچه برزنت بر اساس روکشی که یک طرف آن را می پوشاند، دارای خاصیت های مختلفی می باشد و کاربردهای خاص خود را دارد.
پارچه چادر برزنتی از پرفروش ترین نوع برزنت در بازار بوده که به سبب ویژگی های بی نظیری که دارد، به وفور مورد استفاده قرار می گیرد.
از مهم ترین خصوصیات و ویژگی های پارچه برزنتی می توان موارد زیر را نام برد:
ضخیم، مستحکم و در عین حال سبک
ضد آب و رطوبت
انعطاف پذیری بالا
بادوام و دارای عمر طولانی
مقاوم در برابر نور شدید آفتاب و اشعه UV
مقاوم در برابر آسیب های فیزیکی مانند اشیای نوک تیز، فشار و ضربه
دارای قابلیت برش، دوخت و پرس
رنگبندی متنوع
مقرون به صرفه بودن قیمت چادر برزنت ضد آب
باید گفت که چادر برزنتی با ضخامت های گوناگون تولید و عرضه می گردد که از روی تعداد لایه های پارچه، ضخامت آن مشخص می شود.
هر چقدر تعداد لایه ها بیشتر باشد برزنت ضخیم تر است و روی استحکام و مقاومت چادر تأثیر مستقیم می گذارد.
برای خرید برزنت چادری به بهترین شیوه ممکن با ما همراه باشید.

چند نکته قبل از خرید پارچه برزنت به صورت عمده

چادر برزنتی به واسطه داشتن خصوصیاتی که ذکر شد که از همه مهم تر، خاصیت ضد آب و رطوبت بودن می باشد کاربردهای فراوانی دارد از جمله چادرهای مسافرتی، چادر ماشین های سنگین، کاور اشیا، سایبان، آلاچیق و غیره.
هنگام خرید پارچه برزنت مخصوص چادر در وهله اول باید کیفیت پارچه و کارخانه تولید کننده آن را مورد بررسی قرار داد.
چرا که برزنت های نامرغوب کارایی لازم را ندارند و ممکن است برای مصرف کننده خسارت آفرین باشند.
دومین نکته قبل از خرید، توجه به قیمت قیمت چادر برزنت ضد آب می باشد. بسیاری از مراکز فروش برزنت، این پارچه را با قیمت گران عرضه می کنند.
اگر به دنبال مناسب ترین قیمت چادر برزنتی در بازار هستید، هم اکنون از طریق این وب سایت سفارش دهید.
قیمت چادر برزنت ضد آب

فروش مستقیم ارزان ترین قیمت چادر برزنت ضد آب

همه ما می دانیم که امروزه روش های سنتی خرید عمده پارچه، یعنی مراجعه حضوری به بازار و فروشگاه ها مانند قدیم رایج نیست و امروزه مراکز فروش آنلاین روی کار آمده اند.
شما می توانید به راحتی و در هر کجا که هستید پارچه برزنتی را خریداری کرده یا به فروش برسانید، که این امر هم به سود فروشنده و هم خریدار می باشد.
بازرگانی ما بزرگترین نمایندگی فروش آنلاین انواع پارچه برزنتی می باشد که محصولات خود را به طور مستقیم از معتبرترین کارخانجات تولید کننده عرضه و به فروش می رساند.
بدون شک بهترین روش خرید بی واسطه برزنت چادری باکیفیت و درجه یک، خرید از این بازرگانی است.
پس همین حالا برای خرید اینترنتی چادر برزنتی با قیمت منصفانه به وب سایت مراجعه کنید و سفارش خود را در عرض چند دقیقه ثبت نمایید.
مشاورین فروش ما آماده ارائه خدمات رایگان و پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص قیمت چادر برزنت ضد آب و نحوه ارسال آن می باشند.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat