لوازم ضد آب در سفر

لوازم ضد آب در سفر
لوازم ضد آب در سفر
به طور کلی لوازم جانبی و فنی ضد آبی وجود دارد که بسیار بسیار مهم هستند به طوری که می توان گفت این وسایل می توانند در سفرها شما را نجات دهند. قطعا همه ی شما در سفر های طبیعت گردی همواره در معرض خورشید نبوده اید و در یک مواقعی به احتمال زیاد با باران رو به رو شده اید، و یا حتی ممکن است در جایی سفر کرده باشید که در آنجا آب و یا دریاچه وجود داشته، آیا لذت شنا کردن در طبیعت را تجربه کردید، یا به دلیل نداشتن تجهیزات، تنها تماشا گر بوده اید؟ وجود آب چیزی است که باید برای تعطیلات حتما آن را پیش بینی کنید، به خصوص در مورد لوازم جانبی و فنی سفر. از دوربین گرفته تا تلفن، به طور کلی تجهیزات الکترونیک زمانی که با آب رو به رو می شوند، می توانند مانع سفر شما شوند. خوشبختانه، لوازم جانبی بسیار زیادی وجود دارد که می توانید از آن ها برای راحت تر شدن سفرتان استفاده کنید.



کیسه تلفن ضد آب
یک وسیله ی بسیار ارزان و کاربردی، می توانید وسایل دیجیتال را مثل گوشی موبایل، هارد، رم، باتری، شارژر و … را در کیسه بگذارید و خیالتان راحت باشد که در هنگام قدم زدن زیر باران، تجهیزاتتان دچار هیچ گونه مشکلی نمی شوند. البته شاید فکر کنید می توانید وسایل را در کوله بگذارید و خیالتان راحت باشد که دچار مشکلی نمی شود، شاید فکر کرده باشید که تلفن خود را از چشمه های آب و یا باران در امان نگه داشته اید، اما پیش بینی نکردید که بطری آب در کوله پشتی شما نشتی دارد و در حال خیس کردن تمام تجهیزات است. یکی دیگر از قابلیت های این کیسه ها این است که می توانید موبایلتان را در آن بگذارید و با خیال راحت به زیر آب بروید، در این صورت می توانید هنگام شنا کردن در زیر آب فیلمبرداری هم داشته باشید، البته این گونه کیسه ها طبیعتا گران تر و حساس تر هستند، اما قطعا ارزش دارند.

کیسه خواب ضد آب
اگر قرار است در طبیعت باشید پس حتما برای شب و خوابیدن نیاز به یک کیسه ی خواب ضد آب دارید، شما در هنگام خرید کیسه خواب تنها سه پیشنهاد خواهید داشت این سه پیشنهاد به شرح زیر می باشد:

کیسه خواب تابستانی

کیسه خواب زمستانی

کیسه خواب سه فصل

خب همانطور که از نام های این کیسه خواب ها پیدا می باشد، این محصولات متناسب با فصلی که درون آن هستید دوخته و تهیه شده اند، اما چیزی که در اینجا مورد بررسی قرار می گیرد قابلیت ضد آب بودن کیسه خواب است، تصور کنید در جایی کمپ کرده اید که زمین نم دار است، حال در این شرایط بدون داشتن یک کیسه خواب ضد آب چه راه دیگری وجود دارد، البته امروزه اکثر کیسه های خواب این قابلیت را دارند، اما باز هم ممکن است یک کیسه خیلی ارزان را انتخاب کنید که این قابلیت را ندارد، اگر در تابستان قصد کمپ کردن دارید، باز هم با یک کیسه ی ضد آب به طبیعت بروید، زیرا احتمال نم دار بودن زمین در هر فصلی وجود دارد، در رابطه با نگهداری کیسه خواب این نکته قابل به ذکر است که کیسه خوابتان را در کاور نگه دارید، بهترین راهکار نگه داری از کیسه خواب این است که از یک چوب لباسی آویزان باشد، در کاور نگه داشتن باعث می شود پنبه های درون کیسه خواب فرم تا بگیرند و به مرور از بین می روند، اما اگر آویزان باشد قطعا تایم طولانی تری شما را همراهی خواهند کرد.

چادر ضد آب
چادر ها به طور کلی از جنس پلاستیکی هستند، و این مورد باعث می شود که آب کمتری درون چادر نفوذ کند، قسمتی که باعث نفوذ بیش از اندازه آب می شود درز ها هستند، چادر هایی وجود دارند که کاملا متناسب برای این کار هستند، یعنی درز ها به گونه دوخته شده اند که وقتی بسته می شوند، تحت هر شرایطی در مقابل نفوذ آب مقاومت می کنند، با این حال چادر های عادی تان می تواند تا چندین ساعت در مقابل نم نم باران مقاوم باشد، اما اگر قرار است تایم طولانی را در زیر باران کمپ کنید باید به فکر چادر مقاوم تری باشید.

ساعت، قطب نما و چراغ قوه ی ضد آب
یکی از مهم ترین وسایل ضد آب در سفر ساعت، قطب نما و چراغ قوه ی ضد آب است، اگر دچار مشکلی شوید و حتی راهتان را گم کنید، این سه وسیله به احتمال زیاد شما را نجات خواهند داد.

برچسب ها: چادر ضد آب, ساعت, قطب نما و چراغ قوه ی ضد آب, لوازم ضد آب در سفر

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat