پارچه برزنتی ارزان قیمت

پارچه برزنتی ارزان قیمت

برزنت ها که معمولاً به آن ها پارچه کانتینری یا ترانزیتی نیز گفته می شود، ورقه های بزرگی از مواد ضد آب هستند. برزنت پی وی سی ماده ای قوی است که از پارچه های طبیعی یا مصنوعی ساخته شده که لمینت شده یا با عایق رطوبتی پوشانده شده است. این ماده معمولاً برای تولید برزنت های سنگین استفاده می شود که می تواند مطابق با مشخصات شما توسط دنیای چادر ساخته شود.

پارچه برزنت ارزان با کیفیت دنیای چادر با استانداردهای بالا با حداکثر محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش تولید می شوند و دارای پارچه های با کیفیت و ارزان قیمتی هستند که با یک لایه ضخیم و مقاوم در برابر سایش پوشش داده شده است. هم چنین نخ قوی و ضخیم روی چشمک های برنجی تقویت شده استفاده می شود. ما هم چنین برزنت های سایبان کاروانی و خودرویی، برزنت های PVC، برزنت های کانتینری، برزنت های مش و برزنت های پلی اتیلن با کیفیت تولید می کنیم. برزنت های ترانزیتی برای نیسان ها و کامیون ها، کمپینگ و همچنین برای تجهیزات محافظتی ساختمان ها مناسب هستند.

انواع پارچه های برزنتی ارزان قیمت

انواع کاربرد ها با خرید پارچه برزنت ارزان قیمت

شما با خرید پارچه برزنت ارزان قیمت و با کیفیت می توانید طیف وسیعی از کاربرد ها را در اختیار داشته باشید که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.لوازم ساختمانی مانند شن و ماسه را بپوشانید تا از آن در مقابل آب و هوا محافظت کنید.

2.تجهیزات ذخیره شده را از باران و یا گرد و غبار محافظت کنید.

3.از کالا های در حال حمل و نقل محافظت و ایمن کنید.

4.از مبلمان فضای باز در برابر شرایط آب و هوایی نامساعد محافظت کنید.

5.از زمین های ورزشی محافظت کنید.

6.برای ایجاد سایه در یک روز گرم در فضای باز.

7.کارکرد های متفاوت در کمپینگ و کوهنوردی.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: پارچه برزنت نخی 

انواع پارچه های برزنتی ارزان قیمت

ویژگی ضد آب بودن ورق برزنتی یکی از دلایل اصلی افزایش تدریجی تقاضای آن در بازار داخلی و بین المللی است. پارچه برزنت ارزان قیمت با کیفیت و انعطاف پذیر در طیف گسترده ای از رنگ ها و ضخامت ها برای خرید موجود است. با پیشرفت تکنولوژی، تولید کنندگان و فروشندگان در سرتاسر ایران طیف گسترده ای از برزنت های ارزان قیمت را به مشتریان ارائه می دهند تا بتوانند از بین آن ها بر اساس نیاز های خاص خود انتخاب کنند.

چادر ترانزیتی ارزان قیمت

چادر ترانزیتی ارزان قیمت

برای تولید برزنت ارزان قیمت کامیون یا نیسان از یک روکش پلی بسیار قوی استفاده می شود. آن ها محصول ایده آلی برای کامیون هایی هستند که پوشش ایمن برای طی مسافت های طولانی نیاز دارند. برای تولید برزنت های ترانزیتی کامیون از مواد پلی اتیلن سنگین و برزنت های لاستیکی استفاده می شود. هم چنین می توانید برای اتصالات ایمن بیشتر، گیره های برنجی جامد را در گوشه ها اضافه کنید.

 

🔥 برای بازدید از محصولات دیگر بر روی لینک های زیر کلیک کنید. 🔥 



🔗پارچه کانتینری                       🔗پارچه ترانزینی                          🔗سازه کششی

 

برزنت مش مشبک ارزان قیمت

برزنت های مش برای موقعیت هایی ایده آل هستند که می خواهید برزنت قابلیت تنفس داشته باشد. ایمن کردن چادر یا سایبان با استفاده از برزنت مشبک آسان می شود. برزنت های سبز رنگ مش در زمین های ورزشی استفاده می شوند و زیبایی محیط را افزایش می دهند.

پارچه برزنت پلی ارزان قیمت

تولید کنندگان و فروشندگان پارچه برزنت پلاستیکی متعددی در ایران وجود دارند که مواد پلاستیکی ارزان قیمتی را ارائه می دهند. به طور کلی، این ماده در هنگام ساخت بسته بندی، ظروف یا عایق الکتریکی استفاده می شود. اگرچه از پلاستیک ساخته شده اند، اما بسیار سخت، مقاوم در برابر مواد شیمیایی و انعطاف پذیر هستند. از آن جایی که پلی اتیلن یک پلاستیک قابل اجرا با کاربرد های فراوان در نظر گرفته می شود، پلی برزنت با کیفیت و ارزان قیمت یکی از محصولات برزنتی است که بیشترین کاربرد را دارد و کاملاً مقرون به صرفه است.

 

برزنت نخی ارزان قیمت

برزنت های نخی ارزان قیمت دنیای چادر با استفاده از الیاف طبیعی یا مصنوعی ساخته می شوند. این یکی از قدیمی ترین انواع برزنت است که از صدها سال قبل برای اهداف مختلف استفاده می شود. ویژگی های پارچه های برزنتی ارزان قیمت باعث شده تا برزنت های نخی انتخابی ایده آل برای نقاشان و افراد صنعت حمل و نقل باشد. اگرچه 100٪ ضد آب است، اما می تواند رنگ را جذب کند و از نشت آن جلوگیری کند. همچنین می توانید به سادگی آن را روی یک سطح ظریف مانند کف چوبی قرار دهید و برزنت آن را از ایجاد رد پا محافظت می کند.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله پارچه برزنت پوشش بالکن را نیز مطالعه کنید. 

خرید پارچه برزنتی درجه یک و ارزان

ما در دنیای چادر، در تولید پارچه های برزنت با کیفیت و ارزان قیمت به عنوان پوشش های برزنتی، لوازم جانبی و لوازم مختلف ساختمانی از جمله غشای کنترل علف های هرز، توری بادشکن، طناب، تسمه ها و بسیاری از کاربرد های دیگر متخصص هستیم. در واقع شما هر آنچه را که از دنیای پارچه های برزنتی نیاز داشته باشید، در این جا پیدا خواهید کرد! ما طیف گسترده ای از پارچه برزنت از پیش ساخته شده و سفارشی را در اختیار قرار می دهیم. نیاز شما هرچه که باشد، ما یک انتخاب عالی در انبار داریم تا تقریباً هر چیزی را که نیاز به محافظت در برابر عناصر دارد، پوشش دهیم. از تریلی ها، کامیون ها، نیسان ها، قایق‌ ها و تراکتور ها گرفته تا پوشش‌ های تخصصی سقف‌ ها، عدل‌ های یونجه، استخر ها و غیره.

دنیای چادر که محصولات آن به سراسر ایران و همه استان ها ارسال می شود، یکی از جامع ترین و ارزان ترین طیف های پارچه ترانزیتی با کیفیت و درجه یک موجود در بازار را دارد. از برزنت های اقتصادی سبک و با ضخامت کم گرفته تا برزنت های سنگین و با ضخامت زیاد؛ هر آنچه که پارچه برزنت شما نیاز دارد، توسط دنیای چادر پوشش داده است. همه مشتریان دنیای چادر برای ما بسیار مهم هستند و در نتیجه ما کاملاً متعهد هستیم که نیازهای مشتریان خود را در هر کاری که انجام می دهیم، هرچند کوچک، برآورده کنیم. ما تلاش می کنیم خدمات بی عیب و نقصی را از اولین تماس با کارشناسان فروش تا تحویل محصول انتخابی شما ارائه دهیم.

 

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat