پارچه برزنتی | پارچه برزنتی مقاوم مناسب تولید سایبان کدام است؟

پارچه برزنتی
سایبان یا آلاچیق چند منظوره ساخته شده از پارچه برزنتی، بسیار شیک و بسیار متنوع است. آنها ایده آل برای مهمانی های باغ، فضای کافی برای نشستن در زیر برای پناه گرفتن از آفتاب یا باران. ایده آل برای پخت و پز در اردوگاه و ذخیره سازی تجهیزات پخت و پز، میز و صندلی. مناسب برای بالکن، تراس و بالای پنجره و درب های ساختمانی.
همچنین می تواند به عنوان سایبان برای یک غرفه سیار یا فروشگاه در جشنواره ها و رویدادها استفاده شود.

شناخت و بررسی دسته بندی انواع سایبان پارچه برزنتی

سایبان های ساخته شده از پارچه برزنتی تنوع زیادی در بازار دارند و هر کدام از آنها متناسب با نیاز و یا اهداف خاصی طراحی و تولید می شوند.
شما با مراجعه به مراکز فروش می توانید سایبان کمپینگ، سایبان آلاچیق ، سایبان بزرگ ، سایبان ایوان، سایبات تراس را در دو نوع ثابت و متحرک خریداری کنید.
طی چند سال گذشته انواع سایبان ها را امتحان و آزمایش کرده ایم و مواردی را انتخاب کرده ایم که فکر می کنیم به شما کمک می کند از فضای مورد نظر خود بیشترین بهره را ببرید. مواد محکم و همه کاره در عین شیک بودن، موارد ضروری برای محافظت از نور آفتاب و نیز باران است.
متداول ترین نوع سایبان برزنتی، سایبان های ساخته شده از بوم پنبه ای هستند، آنها در برابر پوسیدگی آب، مقاوم خوبی دارند، و در برابر باد شدید ایمن تر هستند. سایبان ها راهی عالی برای ساخت فضاهای زندگی، ناهار خوری یا عملکرد در فضای باز ارائه می دهد.
پارچه برزنتی
در شرکت دنیای چادر، ما می توانیم به شما کمک کنیم فضای سایبان رویاهای خود را ایجاد کنید. چه به دنبال یک سایبان ساده استخر برای خانه خود باشید یا یک سایبان ورودی چشمگیر برای ملک تجاری خود، ما می توانیم به شما کمک کنیم. با استفاده از دانش گسترده ما در زمینه طراحی، ساخت و نصب سایبان بوم ، می توانیم موارد زیر را ایجاد کنیم:
 سایبان های دائمی
 سایبان های مخصوص رویداد های مهم
 سایبان های دیواری
 سایبان های ثابت
 سایبان سایه دار متحرک
 سایبان های ایستاده آزاد
 سایبان پاسیوی صنعتی
 سایبان پاسیو رستوران
 سایبان های ورودی تجاری
 اشکال غشایی پارچه ای کشیده
 سایبان برقی

شناخت و بررسی دسته بندی انواع سایبان پارچه برزنتی

آیا به سایبان طراحی شده سفارشی نیاز دارید؟ امروز با ما تماس بگیرید.
برای رویداد ویژه بعدی یا گردهمایی در فضای باز، فقط با یک سایبان پارچه برزنتی نیاز دارید. شما می توانید بهترین سایبان ها را از شرکت ما سفارش دهید. ما می توانیم سایزها و اندازه سایبان ها را با رنگ پارچه ای و ساپورت طراحی شده کاملاً متناسب با فضای شما تهیه کنیم. ما حتی می توانیم سایبان ها را با پرده جفت کنیم تا عملکرد واقعی آب و هوا را برای سایبان تجاری یا مسکونی شما فراهم کنیم.
سایبان های ورودی برزنتی کشیده ما به ویژه برای یک رویداد های مهم شما موثر، جالب و به یاد ماندنی است. دنیای چادر به عنوان یک طراح و سازنده سایبان های سفارشی پارچه برزنتی در موقعیت ایده آل قرار دارد تا انواع سایبان ها را برای مشتریان در سراسر کشور ارائه دهد. ما می توانیم پارچه جدید یا تنظیمات ساختاری را برای دمیدن روح جدید در سایبان قدیمی شما فراهم کنیم.
پارچه برزنتی

آیا به سایبان طراحی شده سفارشی نیاز دارید؟

سایبان های برزنتی ما از یک پارچه اکریلیک رنگ شده با محلول ضد آب ساخته شده است. این برزنت ها مناسب برای استفاده در ساخت سایبان، سایبان خودرو، سایبان تراس، سایبان قایق، سایبان ایوان، پوشش پاسیو، آلاچیق است، می باشد.
پارچه سایبان که ما استفاده می کنیم یک بوم اکریلیک رنگ شده با محلول است که در سراسر جهان روی سایبان ها، چترها و سازه های سایه دار استفاده می شود. برزنت های آفتابگردان به دلیل مقاومت در برابر عناصر خشن UV شناخته شده اند و برای آن دسته از شهرهایی که در جنوب کشور در معرض آفتاب شدید قرار دارند بسیار مناسب است. بوم آکریلیک محلول ما برای جلوگیری از کپک، خاک، آب و اشعه ماورا بنفش سایبان ها استفاده می شود. این نوع سایبان ها در تاسیسات فنی دنیای چادر ساخته می شوند، رنگ نمی بازند یا رنگ خود را از دست نمی دهند و رطوبت را دفع می کنند. درزهای موجود در این برزنت ها با استفاده از تجهیزات مخصوص دوخته شده است و با دستگاه مناسب با حرارت بالا به یکدیگر متصل می شوند.
ویژگی سایبان برزنتی تولید شده در دنیای چادر:

ماده: 100٪ محلول اکریلیک رنگ شده
ضخامت: 20 میل
 وزن: 9 اونس در متر مربع
پوشش: فلور و کربن، رزین
رنگها: سیاه، سفید، قرمز، خاکستری زرد، بژ، آبی، سبز جنگلی، قهوه ای، دریایی، بور
Grade: درجه صنعتی
مقاومت: مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش، کپک و ضد آب
اندازه: اندازه نهایی Tarps (تحمل اندازه +/- 2 ")
ضمانت: ۱۰ سال ضمانت پارچه محدود
ساخته شده در شرکت دنیای چادر

سایبان های برزنتی ما به صورت سفارشی ساخته شده اند و قابل برگشت و استرداد نیستند.
پارچه برزنتی

خرید انواع سایبان برزنتی ارزان قیمت و با کیفیت

سایبان برزنتی واژه ای است که این روز ها زیاد آن را می شنویم، و در سراسر دنیا آنها را مشاهده می کنیم. طراحی موفق معماری در سال های اخیر منجر به ساختمانی می شود که مردم دوست دارند به آن نگاه کنند. سایبان های معماری می توانند از طرق مختلف به آن کمک کنند، زیرا باعث می شوند تا ظاهر و عملکرد کلی هر ساختمان افزایش یابد.
سایبان برزنتی تولید شده در شرکت دنیای چادر از مزایای ملموس و نامحسوس بی شماری برخوردار است. برای خرید این نوع محصولات در رنگ های متنوع و با ابعاد مختلف می توانید به این مجموعه مراجعه کنید تا سایبان برزنتی ارزان قیمت تهیه کنید.
محصولات تولید شده در کارخانه دنیای چادر، کاملا ضد آب، نسوز، ضد نور، مقاوم در برابر کشش هستند. شما می توانید این محصولات را از دنیای چادر با تخفیفات مناسب خریداری کنید و از خود به خوبی محافظت کنید.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat