پارچه برزنت نانو و قیمت آن

پارچه برزنت نانو و قیمت آن

نانو تکنولوژی خواص منحصر به فردی در نساجی و صنعت پارچه ارائه می دهد که از جمله آن ها در پارچه برزنت نانو می توان به دافع آب و روغن بودن، خود تمیز شوندگی، خواص ضد باکتری، ضد الکتریسیته ساکن، محافظت از اشعه ماوراء بنفش، ویژگی ساختاری ضد لک، مقاومت شیمیایی بالا و کنترل رطوبت اشاره کرد. همچنین این دست از پارچه ها مزایای ویژه ای نسبت به سایر پارچه ها از نظر صرفه جویی در مصرف انرژی، سازگاری با محیط زیست و کنترل و ذخیره سازی و عایق بندی دارند. بنابراین بدیهی است که فناوری نانو و پارچه های پی وی سی نانو جایگاه ویژه ای در صنعت تولید پارچه های سایبان و چادر برای خود دست و پا کنند.

ساختار پارچه نانو

تولید پارچه برزنت نانو معمولاً با بکارگیری الیاف طبیعی مانند ابریشم، پنبه و ... و هم چنین الیاف مصنوعی مانند نایلون و پلی استر صورت می پذیرد و از نظر سطح ارتقای کیفیت پارچه ویژگی هایی ارائه می دهند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد: یکدست و یکنواخت، مستحکم و با دوام، استحکام کششی بالا، مقاومت عالی در برابر شرایط جوی مانند رطوبت و باد، مقاومت عالی در برابر آتش، مقاوم در برابر پارگی، مقاوم در برابر چین خوردگی، مقاوم در برابر سایش و سوراخ شدن، مقاوم در برابر خش دیدگی و ... . صرف نظر از این که پارچه از نوع اکریلیک یا نخ الیاف شیشه ای با روکش پی وی سی یا پلی استر باشد، شما می توانید از فناوری پیشرفته به کار رفته در آن لذت ببرید؛ و نه تنها در اوج تابستان، بلکه در بهار و پاییز نیز به لطف ویژگی ها و کارکرد مطلوب آن از پارچه ای مطمئن و کارآمد بهره مند هستید، چرا که شرایط جوی و آب و هوا مانند باد و باران به سختی می توانند چالشی برای پارچه پی وی سی نانو شما به حساب آیند.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: پارچه برزنت نخی

خواص پارچه برزنت نانو

ویژگی های منحصر به فرد برزنت نانو

پارچه برزنت های نانو دارای ویژگی هایی هستند که در ظاهر و عملکرد سایبان یا چادر شما تاثیر گذار است و به شما تجربه لذتی بدیع را می دهد. همان طور که اشاره شد این پارچه ها مقاوم در برابر طیف ناهنجار نور، پارگی و کثیفی و آب گریز هستند؛ نوع جدیدی از پارچه ها که از ورود کثیفی به الیاف پارچه جلوگیری می کند و تضمین می دهد که با بارش باران بعدی به سادگی و فقط با آب باران شسته شود. این امر به پارچه شما در هر رنگ و طرحی که باشد، ظاهر و جلوه ای روشن و درخشان می بخشد و عملکرد طولانی مدت سایبان شما را تضمین می کند. هم چنین فناوری نانوی به کار رفته در پارچه شما، این امکان را فراهم می آورد تا ساده و بی دردسر و در مدت زمانی کوتاه پارچه خود را تمیز کنید.

انواع پارچه برزنت نانو

پارچه های نانو در رنج وسیعی از رنگ و وزن و طرح در دسترس هستند و به فروش می رسند که با توجه به ویژگی های نامبرده شده در صنایع و کاربرد های متنوعی قابل استفاده می باشند و تضمینی از کیفیت و ویژگی های روز و منحصر به فرد به شما می دهند. در نتیجه انتخاب و خرید پارچه برزنت نانو می تواند تصمیمی درست و با اطمینان خاطر باشد. دنیای چادر که محصولات آن به سراسر ایران و همه استان ها ارسال می شود، یکی از جامع ترین و ارزان ترین طیف های پارچه برزنتی با کیفیت و درجه یک موجود در بازار را دارد. از برزنت های اقتصادی سبک و با ضخامت کم گرفته تا برزنت های سنگین و با ضخامت زیاد؛ هر آنچه که پارچه برزنت شما نیاز دارد، توسط دنیای چادر پوشش داده است.

 

🔥 برای بازدید از محصولات دیگر بر روی لینک های زیر کلیک کنید. 🔥 



🔗پارچه کانتینری                       🔗پارچه ترانزینی                          🔗سازه کششی

 

خرید پارچه برزنتی درجه یک و ارزان

ما در دنیای چادر، در تولید پارچه های برزنت با کیفیت و ارزان قیمت به عنوان پوشش های برزنتی، لوازم جانبی و لوازم مختلف ساختمانی از جمله غشای کنترل علف های هرز، توری بادشکن، طناب، تسمه ها و بسیاری از کاربرد های دیگر متخصص هستیم. در واقع شما هر آنچه را که از دنیای پارچه های برزنتی نیاز داشته باشید، در این جا پیدا خواهید کرد! ما طیف گسترده ای از پارچه برزنت از پیش ساخته شده و سفارشی را در اختیار قرار می دهیم. نیاز شما هرچه که باشد، ما یک انتخاب عالی در انبار داریم تا تقریباً هر چیزی را که نیاز به محافظت در برابر عناصر دارد، پوشش دهیم. از تریلی ها، کامیون ها، نیسان ها، قایق‌ ها و تراکتور ها گرفته تا پوشش‌ های تخصصی سقف‌ ها، عدل‌ های یونجه، استخر ها و غیره.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله پارچه برزنت پوشش بالکن را نیز مطالعه کنید. 

ساختار پارچه نانو

قیمت پارچه برزنت نانو

پارچه برزنتی نانو به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند، در انواع کاربری ها مورد استفاده قرار می گیرند به گونه ای که پرمصرف ترین پارچه ها در انواع کسب و کار ها هستند و کاربرد های آن ها قابل شمارش نیست. اما قیمت یک برزنت نانو چه قدر است؟ قیمت برزنت نانو با کیفیت بالا بر اساس اندازه، با کیفیت بودن مواد و ویژگی های کلی آن ها متفاوت است و ممکن است در مقایسه با یکدیگر ارزان یا گران تر باشند. یک برزنت پلی اتیلن مقاوم در برابر آب ساده ارزان ترین پارچه برزنتی است، در حالی که یک برزنت وینیل PVC کاملاً ضد آب می تواند قیمت بیشتری برای خرید داشته باشد. شما معمولاً برای اکثر برنامه های حرفه ای به یک برزنت وینیل PVC با کیفیت بالا نیاز دارید. این مشمع های کانتینری یا ترانزیتی ممکن است گران به نظر برسند، اما این برزنت‌ های ضد آب، سخت و بادوام هستند و برای تقریباً هر برنامه‌ای مناسب هستند. طول عمر بالای مشمع های برزنتی ضد آب و بی نیازی به هزینه های مربوط به نگهداری و تعمیر، باعث می شود تا حتی قیمت این نوع برزنت ها نیز برای شما ارزان تمام شود.

دنیای چادر تولید کننده انواع پارچه برزنت، پارچه ترانزیتی و ... در ایران می باشد. برای خرید بهترین سازه چادری برای استادیوم فوتبال کافیست تا با کارشناسان ما در این زمینه در ارتباط باشید.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat