پارچه ترانزیتی و موارد مصرف آن

پارچه ترانزیتی و موارد مصرف آن

پارچه برزنت ترانزیتی باید برای همه آشنا باشد و ما اغلب می توانیم آن را در زندگی روزمره خود ببینیم. پارچه ترانزیتی محصولی است که نقش مهمی در زندگی داشته و کاربرد های متعددی دارد. به عنوان مثال: مناسب برای پیک نیک و فعالیت در فضای باز، چادر مخصوص بازار شب، ضد باران، برای پوشش ساختمان ها و تجهیزات و غیره هستند. در این مقاله قصد داریم به موارد مصرف پارچه ترانزیتی بپردازیم.

استفاده از پارچه ترانزیتی در حمل و نقل

الزامات پارچه ترانزیتی در حمل و نقل بسیار سخت گیرانه است و استانداردهای خاص خود را دارد. هر زمان که کالا ها در حین حمل و نقل نیاز به محافظت از آب و هوا داشته باشند، ساختارهای برزنت، یک انتخاب کلاسیک هستند. برزنت ترانزیتی ها بسیار محبوب هستند زیرا وزن کم را با بهترین محافظت در برابر باد و آب و هوا ترکیب می کنند. الزامات به شرح زیر:

مواد اولیه با کیفیت بالا

در طول کل فرآیند تولید (از نخ تا رنگ دانه رنگ)، پارچه های ترانزیتی پلی اتیلن ما از مواد اولیه با کیفیت عالی ساخته شده اند و به دلیل عملکرد بالا، استقامت و بهترین توانایی فرآیندی خود شناخته می شوند.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: پارچه ترانزیتی کره ای بخریم یا ایرانی؟

پارچه ترانزیتی و موارد مصرف آن

مشخصات عالی محصول

پارچه ترانزیتی روکش شده قابل اعتماد برای کاربردهای منیفولد، از پوشش کامیون گرفته تا محافظت در برابر آب و هوا، ایده آل است. پارچه پایه محکم این برزنت استحکام کششی لازم را فراهم می کند، در حالی که یک پوشش پلی اتیلن با کیفیت با آب بندی سطحی بسیار براق ظاهری شیک را تضمین می کند. به طور خلاصه پارچه های ترانزیتی عملکرد و کارایی بسیار بالایی دارند.

چاپ دیجیتال روی برزنت ترانزیتی

کامیون علاوه بر استفاده برای حمل و نقل، بهترین بیلبورد تبلیغ یک شرکت نیز می باشد. برزنت های ترانزیتی به عنوان فضای تبلیغاتی مسافرتی عمل می کنند که توجه را به خود جلب می کند. دنیای چادر، برزنت ‌هایی را برای چاپ دیجیتال ارائه می‌دهد، به ویژه برای کیفیت تصویر بی ‌رقیب.

 

🔥 برای بازدید از محصولات دیگر بر روی لینک های زیر کلیک کنید. 🔥 



🔗پارچه کانتینری🔗                       🔗پارچه ترانزینی🔗                          🔗سازه کششی🔗

 

سایر موارد مصرف پارچه ترانزیتی

ذخیره سازی: برزنت ترانزیتی می تواند از کالا های با ارزش محافظت کند. یک پارچه ترانزیتی با کیفیت و مرغوب از غلات، پنبه، کود های شیمیایی و صنایع شیمیایی را از رطوبت و گرما محافظت می کند.

فعالیت در فضای باز: پارچه های ترانزیتی مناسب برای پیک نیک و فعالیت در فضای باز می باشند. این نوع پارچه ها در فعالیت های خارج از منزل در برابر نور خورشید و باد و باران مقاومت می کنند و یک سرپناه ایده آل را تشکیل می دهند.

حمل و نقل: پارچه های ترانزیتی برای اطمینان از حمل و نقل کالا از طریق جاده، راه آهن یا کشتی برای جلوگیری از باد و باران استفاده می شوند. لذا حتماً قبل از خرید پارچه ترانزیتی ارزان قیمت از ایمنی و یکپارچگی کالا اطمینان حاصل کنید.

پوشش: پارچه ترانزیتی درجه یک برای پوشش ساختمان ها و تجهیزات استفاده می شود. هم چنین برای پوشش کالا های ذخیره شده در کامیون ها، اتومبیل ها، قایق ها و در بیل های مکانیکی، چادر ها، تشک های پیک نیک، استخرهای شنا استفاده می شود.

پناهگاه یا چادر: بسیاری از مردم پارچه ترانزیتی را یکی از راحت ‌ترین وسایلی می‌دانند که در کمپینگ یا کیف بقای خود حمل می‌کنند. یک سرپناه پایه برزنتی می‌تواند سر شما را خشک نگه دارد، به شما در حفظ گرما کمک کرده و احساس راحتی و ایمنی را فراهم کند.

آب گیر: افرادی که خارج از شهر زندگی می‌کنند گاهی اوقات از برزنت برای راه‌ اندازی سیستم ‌های جمع ‌آوری آب باران بسیار پیچیده استفاده می‌کنند. می توانید این کار را با محکم کردن یک برزنت روی درختان انجام دهید و اجازه دهید برزنت از وسط فرو برود. آب باران در این جا جمع می شود و می توان آن را مستقیماً بدون نیاز به جوشاندن یا تصفیه آب مصرف کرد.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله انتخاب پارچه ترانزیتی چادرهای مسافرتی را نیز مطالعه کنید.

استفاده از پارچه ترانزیتی در حمل و نقل

پارچه ترانزیتی مناسب برای انواع کاربرد ها

اگر عملکرد ضد آب اقلام پوشش داده شده بالا باشد، می توانید پارچه ترانزیتی با روکش پلی اتیلن را انتخاب کنید، این نوع محصولات عملکرد ضد آب خوبی دارند. 100٪ ضد آب و نسبتاً سبک هستند و دارای استحکام بالا و کشش قوی می باشند. برای استفاده موقت و اقلام غیر قیمتی می توان از برزنت پلی اتیلن نیز استفاده کرد، این نوع محصول ارزان، سبک و ضد آب است و برای استفاده مکرر مناسب است، این نوع پارچه ترانزیتی مقاوم در برابر سایش و بادوام نیز می باشد. این پارچه می تواند به طور گسترده در صنایع نفت، مواد شیمیایی، سیمان، انرژی و سایر زمینه ها استفاده شود و هم چنین می تواند به عنوان یک مانع آتش نیز به کار رود.

سخن پایانی

ما در این مقاله قصد داشتیم شما را برزنت ترانزیتی و موارد مصرف پارچه ترانزیتی را برای شما شرح دهیم شما می توانید برای سفارش و خرید انواع پارچه کانتینری، برزنت، ترانزیتی و ... با مشاوران و کارشناسان دنیای چادر در ارتباط اشید. 

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat