پارچه ترانزیتی چیست؟

پارچه ترانزیتی چیست؟
پارچه ترانزیتی نوعی پارچه است که برای پوشاندن بارهای مختلف ماشین های ترانزیتی از آن استفاده می کنند. می توان پارچه ترانزیتی را مهم ترین نوع پارچه موجود در بازار پارچه های صنعتی دانست. از مهم ترین دلایل اهمیت پارچه ترانزیتی می توان به موارد ضد اشعه بودن و باکتریال بودن آن اشاره کرد که می تواند از این پارچه، گزینه خوبی برای حمل و نقل مواد بهداشتی سازد. پارچه ترانزیتی، دارای نمونه های زیاد و متنوعی است و از نظر میزان کیفیت کالا در صدر جدول ارزشیابی قرار دارد. گواه این مساله، میزان رضایت افرادی است که به خرید پارچه ترانزیتی، مبادرت نموده اند.

کاربرد پارچه ترانزیتی
فروش پارچه ترانزیتی، برای مواردی مثل ساخت چادر مسافرتی و چادر کوهنوردی بسیار زیاد است. غرفه های نمایشگاهی، از دیگر اهداف این پارچه ترانزیتی می باشند. با این نوع پارچه ها چادر های نمایشگاهی بسیار مرغوبی ساخته می شود. محصولات کشاورزی را به راحتی می توان با پارچه ترانزیتی ارزان قیمت از خطر نابود شدن حفظ کرد. کشاورزان از مهم ترین مشتریان پارچه ترانزیتی هستند. ماشین های معمولی هم با این چادرها پوشیده می شوند و می توان برای پوشش استخرها از پارچه ترانزیتی کمک گرفت. با این نوع پارچه میتوان اتاقک هایی کوچک تهیه کرد که برای مصارف خاصی از آن بهره می گیرند.
نوع خاصی از پارچه ترانزیتی، مربوط به کشور دیگر می شود، این برند بسیار مرغوب بوده و در موارد متعددی بکار برده می شود. این برند، پارچه ترانزیتی کره ای است که بسیار مرغوب است و برای پوشاندن موارد زیادی از آن استفاده می شود. غلاتی که برای کشورها یا مناطق مختلف صادر می شود، در معرض خطر فاسد شدن و خرابی قرار دارند. برای نگهداری کردن از این غلات باید از پوشش خاصی استفاده شود. بدین منظور از پارچه ترانزیتی برای پوشاندن این غلات استفاده می شود. حمل و نقل فقط از طریق ماشین های سنگین صورت نمی گیرد. بلکه از قطارهای باربری و هواپیما و کشتی باربری نیز برای این امر مهم استفاده می شود. برای حمل مواد غذایی و کالاهای مصرفی که به مناطق دیگر ارسال می گردند، به وجود پوشش مناسبی نیاز است. بهترین گزینه برای این امر استفاده از پارچه ترانزیتی است که میزان پوشانندگی بسیار مطلوبی را دارا می باشد.

تاریخچه پارچه ترانزیتی
تولد پارچه ترانزیتی از قرن بیستم شروع شد، اولین آوای صدای آن پارچه در اوایل قرن بیستم به گوش رسید. روزی در قرن بیستم، مردم متوجه شدند که به پارچه ای نیازمندند که برای حمل بارهای خود از آن استفاده کنند. هدف آن ها تولید پارچه ترانزیتی بود و آن ها می خواستند پارچه ای تولید کنند که ضد آب و ضد آتش باشد و مقاومت بالایی داشته باشد. میزان انعطاف پذیری پارچه ترانزیتی تولید شده بسیار زیاد بود و به مرور زمان ویژگی های جدید تری به این پارچه اضافه شد. لزوم ایجاد سقف هایی سبک تر و چادرهایی سبک سبب شد که مردم آن عصر به فکر تولید پارچه ای با قابلیت های جدید بیافتند. پارچه کانتینری می توانست این نیاز مردم را برطرف کند.برای ایجاد این نوع پارچه در طول این سال ها زحمت های زیادی کشیده شده است و این پارچه، چرخه طولانی را تا به این جا طی کرده است.

تولید و عرضه پارچه ترانزیتی
قیمت پارچه ترانزیتی از مواردی است که امروزه در مورد نرخ و فاکتورهای تاثیر گذار در ایجاد آن، سوالات زیادی می شود. برای اطلاع از قیمت دقیق این پارچه می توانید به سایت ما مراجعه کنید و از کارشناسان ما در این زمینه مشورت بگیرید. شرکت ما در طی این سال ها، به عنوان بهترین فروشنده پارچه ترانزیتی شناخته شده است. در این شرکت می توانید انواع پارچه کانتینری و ترانزیتی را بیابید و برای خرید آن ها از طریق سایت ما اقدام کنید. ما برای ارسال و فروش پارچه ترانزیتی و کانتینری برای شما عزیزان به تمام نقاط ایران آمادگی داریم. شما در هر منطقه ای که باشید می توانید از ما خرید کرده و پارچه خود را در شهر خود تحویل بگیرید. ما هر نوع پارچه کانتینری و ترانزیتی که شما بخواهید را دارا می باشیم،یکی از بهترین نوع پارچه های ما پارچه ترانزیتی یک رو می باشد که از بهترین برندها انتخاب شده است. تمام مراحل تولید و عرضه این پارچه ها، توسط کادری مجرب و جوان انجام می گیرد.

برچسب ها: پارچه ترانزیت, پارچه ترانزیتی, پارچه ترانزیتی ارزان قیمت, پارچه ترانزیتی کره ای, پارچه کانتینری, پارچه ها چادر های نمایشگاهی, پوشش استخر, تولید پارچه ترانزیتی, چادر کوهنوردی, چادر مسافرتی, خرید پارچه ترانزیتی, عرضه پارچه ترانزیتی, فروش پارچه ترانزیتی, فروشنده پارچه ترانزیتی, قیمت پارچه ترانزیتی, کاربرد پارچه ترانزیتی

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat