چادر برزنتی | شناخت و بررسی انواع چادر برزنتی در بازار داخلی

چادر برزنتی | شناخت و بررسی انواع چادر برزنتی در بازار داخلی
چادر برزنتی از نظر ضخامت، بافت، ضد آب بودن، وزن و نیز کیفیت گستردگی بسیار زیادی در بازار دارد و شما می توانید متناسب با نیاز های خود آنها را انتخاب کنید. از مهمترین دسته بندی چنین چادرهایی می توان به  چادر های برزنتی خطی، موادی، چاپی و خام اشاره کرد. از نظر وزن نیز شما می توانی آنها را در دو دسته سنگین و سبک پیدا کنید، معمولا چادرهای برزنتی سنگین برای پوشش بار کامیون ها مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا کیفیت فوق العاده خوبی دارند و در برابر نور آفتاب و فرسایش مقاوم هستند.

کارخانه تولید چادر برزنتی سنگین و سبک

ساخت چادر برزنتی و مهمتر از همه نصب چنین چادری بسیار حساس بوده و به دانش خاص و مهارت بالایی را می طلبد، و هر شرکتی نمی تواند به صورت دقیق آن ها را تولید کند. برای این که چنین چادرهایی باید کاملا انعطاف پذیر، مقاوم، ضد آب، ضد نور باشند، بنابراین نیاز به نیروی کار حرفه ای و دانش کافی در این زمینه است تا محصولی که تولید می شود کاملا با کیفیت و ماندگار باشد.
شاید بپرسید با وجود مراکز متعدد برای تولید چادر برزنتی، بهترین و معتبر ترین مرکز برای این کار کدام است؟ در پاسخ باید بگویم مجموعه دنیای چادر واقع در کرج را می توانی بهترین و معتبر ترین مرکز تولید چادرهای برزنتی در ایران دانستند، این مجموعه بیش از ۲۰ سال سابقه در این زمینه دارد و نیروهای متخصص آن این قابلیت را دارند تا در کمترین زمان و بدون هیچگونه مشکلی و با ارزان ترین قیمت این محصول را به مشتریان خود ارائه دهند.
دنیای چادر را می توان بهترین و مجهزترین کارخانه تولید چادر برزنتی در ایران دانست، شما می توانید برای دریافت خدمات این مجموعه به صورت حضوری ا به مرکز فروش آنها واقع در کرج مراجعه کنید. اگر دسترسی به این مرکز را ندارید می توانید از وب سایت اینترنتی این شرکت برای خرید آنلاین استفاده کنید.
Image

مهمترین کاربرد چادر برزنتی چیست؟

چادر برزنتی در واقع برای طیف گسترده ای از کاربری ها استفاده می شوند مانند، سازه چادری تالار پذیرایی سازه های چادری ویلا، سازه های چادری رستوران، سازه چادری فضای باز، فضاهای ورزشی، روکش کانتینری و ترانزیتی کامیون ها، روکش محصولات صنعتی، روکش کولر، روکش خودرو، ساخت چادرهای مسافرتی و ... که هر کدام از آنها از اهمیت ویژه ای برخوردارند، و کمترین آن استفاد به عنوان سایبان است.

با این وجود این نوع محصول علاوه بر ایجاد سایه در روزهای آفتابی سال، از عواملی مانند باران، برف و تگرگ نیز محافظت می کنند. شما می توانید با استفاده از چادر برزنتی از خود و محصولات با ارزش خود محافظت کنید.
استفاده کاملا ضد آب بوده و در برابر باران های شدید مقاوم است، آنها می توانند برای سالهای طولانی از شما محافظت کنند. برای خرید این محصول می توانید به مرکز فروش دنیای چادر واقع در کرج مراجعه کنید تا این محصول را با قیمت ارزان خریداری کنید.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat