چادر دوزی| ۵ نکته مهم درباره چادر دوزی

چادر دوزی| ۵  نکته مهم درباره چادر دوزی
در نگاه اول، چادر دوزی یا همان دوخت پارچه های پلاستیکی غیرممکن به نظر می رسد. اما می توانید آن را بدون درز بدوزید، و کاملاً ساده است - با چند تغییر در روش دوخت. اگرچه ممکن است ترس داشته باشد که سوزن سوراخ های بزرگی ایجاد کند و پلاستیک را پاره کند، اما با سوزن مناسب کار باید به اندازه دوخت پارچه نخی باشد. البته انجام این کار نیاز به مهارت و تخصص دارد و باید حتما افراد ماهر این کار را انجام دهند و حتی الامکان با اصول اولیه آن آشنا باشند. ما در شرکت دنیای چادر بهترین متخصصان را برای انجام این کار استخدام کرده ایم تا محصولات با کیفیت برای مشتریان خود ارائه دهیم. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر بهتر است ادامه مطلب را دنبال کنید.

چند نکته مهم درباره چادر دوزی

چادر دوزی در انواع مختلفی انجام می شود، که متداول ترین آن تولید چادرهای کانتینری و ترانزیتی با برزنت های سنگین وزن است که معمولاً مورد استفاده اکثر صنایع به خصوص صنعت حمل و نقل قرار می گیرد. البته این مورد نیز به بخش های مختلفی تقسیم می شود و مدل های مختلفی از آن در بازار فروش وجود دارد. اما هدف اصلی چادر دوزی! محافظت در برابر شرایط سخت است.
معمولا چادر دوزی با هدف تولید محصولات برزنتی سنگین وزن ضد آب، ضد اشعه ماورا بنفش و ضد پوسیدگی انجام می شود. این مواد از موضوعات مختلف در برابر باران، خاک، گرد و غبار و نور محافظت می کنند. با استفاده از چادرهای برزنتی قادر خواهید بود لوازم خود را در برابر عناصر مختلف محافظت کنید.
چادر دوزی کاربرد بسیار زیادی دارد، و معمولا در بخش های مختلف صنعت ساخت و ساز، صنعت حمل و نقل، صنعت کشاورزی، دامداری، شیلات و ... کاربرد دارد، با استفاده از این کار می توانید از محصولات صنعتی، کشاورزی، پوشش خودروهای سنگین و نیمه سنگین، فضاهای سربسته کوچک مانند دکه ها، روکش قایق ها، چادرهای بزرگ باغ، و پوشش سقف محافظت کنید.
صنعت چادر دوزی بسیار گسترده است و بخش های زیادی را شامل می شود. برای این که بتوانید با این حوزه بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنم از مشاوره رایگان دنیای چادر استفاده کنید. کارشناسان دنیای چادر آماده ارائه اطلاعات کامل در این زمینه هستند.
Image

بزرگترین چادر دوزی در کرج

دنیای چادر از قدیمی ترین چادر دوزی در کشور است، این مجموعه بزرگ که در سال ۱۳۷۹ در کرج تاسیس گردید، در حال حاضر به یک تولید کننده حرفه ای، موفق و نیز محبوب در کشور تبدیل شده است و توانسته خطوط بسیار پیشرفته ای را به خط تولیدی خود اضافه کند.
محصولات تولیدی این چادر دوزی با استاندارد های روز دنیا مطابقت دارد و از مواد درجه یک تولید می شود. به همین دلیل است که چادرهای ترانزیتی این شرکت با دوام و استحکام بالایی دارند. علاوه بر این ما چنین محصولاتی را با ضمانت معتبر با قیمت باورنکردنی در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم تا بتواند بهترین چادر را از ما خریداری کنند.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat