چادر مسافرتی اسکلتی

چادر مسافرتی اسکلتی
چادر مسافرتی اسکلتی، یک چادر ایده آل برای سفر
چادر مسافرتی اسکلتی یکی از قدیمی ترین، رایج ترین و پرکاربردترین انواع چادرهاست. چادرها می توانند برای ساخت سازه های موقت در سفر، به هنگام امداد رسانی و … مورد استفاده قرار بگیرند. بدون توجه به دلیلی که با استفاده از چادر، سازه های را بنا می کنید، برخی مشخصات چادرها می توانند در کارایی آنان نقش زیادی داشته باشند. یکی از مهم ترین این مشخصه ها، داشتن فضای کافی برای فعالیت است. در صورتی که بخواهید در پیکنیک ها، در سفر ها و … با اقامت در چادر، از طبیعت لذت ببرید، لازم است تا نوعی از چادر را انتخاب کنید که فضای کافی برای فعالیت داشته باشد. ممکن است تصور کنید که زمان کوتاهی را در چادر می گذرانید و داشتن فضای زیاد اهمیت چندانی ندارد اما واقعیت این است که یک فضای کوچک که قادر نیستید راحت وسایل خود را داخل آن جا به جا کنید یا به راحتی در آن تردد داشته باشید، می تواند آزاردهنده باشد. فراموش نکنید ممکن است شرایط آب و هوایی شما را مجبور به اقامت طولانی در چادر نماید. چادر مسافرتی اسکلتی یکی از بهترین چادر ها از این نظر است. طراحی این چادرها به نحوی است که فضای کافی برای فعالیت و اقامت لذت بخش در آن ها وجود دارد.

چادر مسافرتی اسکلتی برای داشتن آرامش در سفر
یکی از مهم ترین مشخصات چادر مسافرتی اسکلتی که آنرا به چادر ایده آل برای سفر تبدیل می نماید، پایداری زیاد این چادر در شرایط مختلف است. شما می توایند بدون نگرانی در هر شرایط آب و هوایی از این چادر ها استفاده نمایید. چادر های اسکلتی علی رغم قابلیت استفاده در شرایط نامناسب آب و هوایی، چهار فصل می باشند و می توانید از دمای هوای مناسب داخل چادر در تمامی فصول سال لذت ببرید. طراحی چادر اسکلتی به نحوی است که در داخل آن گردش هوا وجود دارد بنابراین می توانید یک خواب آرام را در دل طبیعت در داخل این چادر¬ها تجربه کنید. جنس این چادر¬ها معمولا از برزنت می باشد. چادر مسافرتی اسکلتی برزنتی ضد رطوبت و ضخیم می باشد. در صورتی که در سفر این چادر را به همراه دارید حتی لازم نیست نگران بارش باران باشید.

خرید چادر مسافرتی اسکلتی
اگر قصد خرید چادر مسافرتی اسکلتی دارید و قیمت این چادر ها برای شما سوال است، باید بدانید چادر مسافرتی اسکلتی در مقایسه با بسیار دیگر از انواع چادر ها، قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با سایر انواع مشابه چادر دارند. البته عوامل متعددی بر قیمت این چادرها تاثیر می گذارد. نوع چادر مسافرتی اسکلتی و جنس پارچه آن می تواند از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت چادر مسافرتی اسکلتی باشد. چادر های اسکلتی فنر دار از چادر هایی مسافرتی هستند که به راحتی باز و بسته می شوند و ططرفداران زیادی دارند. در خرید چادر مسافرتی اسکلتی باید به ظرفیت چادر ها نیز توجه کنید و ظرفیت مناسب با شرایط و نیاز خود را تهیه نمایید. چادر های که برای خوابیدن ۴ نفر و نشستن ۸ نفر می باشند، یکی از پرفروش ترین نوع از چادر های مسافرتی اسکلتی می باشند. در صورتی که چادر های بزرگ برای خرید انتخاب کرده اید، نگران وزن چادر نباشید. چادرهای اسکلتی با کیفیت مرغوب سبک هستند و می توانید بدون نگرانی از سنگینی این چادرها را با خود به سفر به دامن طبیعت ببرید. این چادرها، بسیار با دوام هستند و طول عمر زیادی دارند و این مسئله باعث می شود که قیمت آنان بسیار مقرون به صرفه باشد. چادرهای اسکلتی برزنتی یکی از پرطرفدارترین نوع چادرها به دلیل قیمت مقرون به صرفه، کیفیت بالا و طول عمر زیاد هستند. به هنگام خرید چادر مسافرتی اسکلتی می توانید رنگ مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید. تنوع رنگ در این نوع چادرها زیاد است. اغلب خانواده ها ترجیح می دهند تا از چادرهای تیره استفاده نمایند تا نیاز به شست و شوی چادر کمتر باشد. چادرهای اسکلتی معمولا دارای تعدادی پنجره نیز می باشند که علاوه بر ایجاد امکان جریان هوا، می تواند اقامت در چادر را لذت بخش نماید.

دنیای چادر و چادر مسافرتی اسکلتی
دنیای چادر با سال ها تجربه ساخت چادر مسافرتی اسکلتی، با استفاده از بهترین مواد و تکنولوژی روز، بهترین چادرهای اسکلتی مسافرتی را با بهترین قیمت ممکن ارائه می نماید. فروش چادر مسافرتی اسکلتی در دنیای چادر با بالاترین کیفیت ممکن انجام می شود. اگر قصد سفر به دامن طبیعت را دارید و به دنبال خرید چادر مسافرتی اسکلتی هستید، محصولات این سایت سری بزنید.

برچسب ها: چادر اسکلتی, چادر مسافرتی, چادر مسافرتی اسکلتی, خرید چادر مسافرتی, خرید چادر مسافرتی اسکلتی, فروش چادر مسافرتی, فروش چادر مسافرتی اسکلتی, قیمت چادر مسافرتی, قیمت چادر مسافرتی اسکلتی

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat