قیمت سایبان علاوه بر مدل های گوناگون آن متاثر از عوامل بسیاری می باشد که در هنگام خرید سایبان باید آن ها را مدنظر داشت:
عوامل اصلی موثر در تعیین قیمت سایبان عبارتند از:
هزینه محصول
سودمندی و تقاضا
میزان رقابت در بازار
عوامل اصلی موثر در تعیین قیمت سایبان عبارتند از:
هزینه محصول
سودمندی و تقاضا
میزان رقابت در بازار
۱. هزینه تولید انواع سایبان:
مهمترین عامل تأثیرگذار بر قیمت سایبان، قیمت تمام شده آن است. هزینه محصول به کل هزینه های ثابت، هزینه های متغیر و هزینه های نیمه متغیر مربوط به تولید، توزیع و فروش محصول گفته می شود. هزینه های ثابت آن هزینه هایی هستند که در تمام سطوح تولید یا فروش ثابت باقی می مانند.
به عنوان مثال، اجاره کارگاه، حقوق و دستمزد و غیره. هزینه های متغیر به هزینه هایی مربوط می شود که مستقیماً با سطح تولید یا فروش انواع سایبان ارتباط دارند. به عنوان مثال، هزینه های مواد اولیه، هزینه های کارگری و غیره. هزینه های نیمه متغیر هزینه هایی هستند که با سطح فعالیت تغییر می کنند اما نسبت مستقیم ندارند.
معمولا قیمت سایبان بر اساس هزینه کل تعیین می شود. بنابراین گاهی اوقات، هنگام ورود به بازار جدید یا راه اندازی یک محصول جدید، شرکت تجاری مجبور است قیمت خود را زیر سطح هزینه نگه دارد، اما در یک لبه طولانی، لازم است که یک شرکت بیش از هزینه کل خود را بپردازد اگر بخواهد در میان خود دوام بیاورد. ما در کارخانه دنیای چادر شرایطی را فراهم آورده این تا هزینه تولید انواع سایبان به شدت کاهش پیدا کند.
به عنوان مثال، اجاره کارگاه، حقوق و دستمزد و غیره. هزینه های متغیر به هزینه هایی مربوط می شود که مستقیماً با سطح تولید یا فروش انواع سایبان ارتباط دارند. به عنوان مثال، هزینه های مواد اولیه، هزینه های کارگری و غیره. هزینه های نیمه متغیر هزینه هایی هستند که با سطح فعالیت تغییر می کنند اما نسبت مستقیم ندارند.
معمولا قیمت سایبان بر اساس هزینه کل تعیین می شود. بنابراین گاهی اوقات، هنگام ورود به بازار جدید یا راه اندازی یک محصول جدید، شرکت تجاری مجبور است قیمت خود را زیر سطح هزینه نگه دارد، اما در یک لبه طولانی، لازم است که یک شرکت بیش از هزینه کل خود را بپردازد اگر بخواهد در میان خود دوام بیاورد. ما در کارخانه دنیای چادر شرایطی را فراهم آورده این تا هزینه تولید انواع سایبان به شدت کاهش پیدا کند.
۲. میزان تقاضای سایبان در بازار:
معمولاً مصرف کنندگان در صورت پایین آمدن قیمت سایبان و بالعکس، واحدهای بیشتری از آن را طلب می کنند. با این حال، هنگامی که تقاضا برای سایبان ها بیشتر است، تغییرات کمی در قیمت ممکن است منجر به تغییرات زیادی در مقدار مورد نیاز شود. در صورت تقاضای کشش ناپذیر، تغییر در قیمت ها تأثیر چشمگیری بر تقاضا ندارد. بنابراین، یک شرکت می تواند سود بالاتری را در صورت تقاضای غیر کشسان دریافت کند.
علاوه بر این، خریدار آماده است تا جایی که تصور می کند سودمندی سایبان حداقل برابر با قیمت پرداخت شده است، پرداخت کند. بنابراین، سودمندی و تقاضای محصول هر دو بر قیمت آن تأثیر می گذارند.
علاوه بر این، خریدار آماده است تا جایی که تصور می کند سودمندی سایبان حداقل برابر با قیمت پرداخت شده است، پرداخت کند. بنابراین، سودمندی و تقاضای محصول هر دو بر قیمت آن تأثیر می گذارند.
۳. میزان رقابت در بازار:
عامل مهم بعدی که بر قیمت سایبان تأثیرگذار است، ماهیت و درجه رقابت در بازار است. اگر درجه رقابت کم باشد، یک شرکت می تواند هر قیمتی را برای محصول خود تعیین کند.
با این حال، هنگامی که سطح رقابت بسیار بالا باشد، قیمت سایبان ها بر اساس قیمت محصولات رقبا، ویژگی ها و کیفیت آنها تعیین می شود و غیره.
برای خرید ارزان قیمت سایبان می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید، این مرکز بهترین و مناسب ترین سایبان ها را برای شما ارائه می دهد. با خرید عمده نیز تخفیفات شما بیشتر خواهد بود.
جهت استعلام قیمت سایبان می توانید به صورت حضوری به فروشگاه ما در تهران و یا کرج مراجعه کنید. البته بهترین و آسان ترین راه تماس تلفنی است. کارشناسان دنیای چادر در هر زمانی آماده ارائه لیست قیمت انواع سایبان به شما مشتریان محترم هستند.
با این حال، هنگامی که سطح رقابت بسیار بالا باشد، قیمت سایبان ها بر اساس قیمت محصولات رقبا، ویژگی ها و کیفیت آنها تعیین می شود و غیره.
برای خرید ارزان قیمت سایبان می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید، این مرکز بهترین و مناسب ترین سایبان ها را برای شما ارائه می دهد. با خرید عمده نیز تخفیفات شما بیشتر خواهد بود.
جهت استعلام قیمت سایبان می توانید به صورت حضوری به فروشگاه ما در تهران و یا کرج مراجعه کنید. البته بهترین و آسان ترین راه تماس تلفنی است. کارشناسان دنیای چادر در هر زمانی آماده ارائه لیست قیمت انواع سایبان به شما مشتریان محترم هستند.