بهترین انتخاب از میان انواع پارچه سازه کششی کدام است؟

بهترین انتخاب از میان انواع پارچه سازه کششی کدام است؟

پارچه سازه کششی در انواع متنوعی در جهان تولید می شود، و بسته به محیط و نیز متناسب با محلی که قرار است نصب شود انتخاب می شود. برخی از آنها قابلیت های فوق العاده خوبی دارند به عنوان مثال، در برابر شرایط جوی نامناسب، در برابر آفتاب سوزان و حرارت، در برابر فشارهای کششی زیاد و ... بسیار مقاوم هستند.
انتخاب نوع و نیز جنس پارچه سازه کششی می طلبد که در این کار تخصص و نیز آگاهی داشته باشید، برای اینکه برخی از آنها برای مکان های خاص طراحی و ساخته شده اند و شاید نیازی نباشد که با هزینه های زیاد از آنها در پروژهای خود استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم همواره در این کار از افراد متخصص و نیز با تجربه مشورت بگیرید تا دچار اشتباه جبران ناپذیری نشوید.
حال در این بخش از مطلب قصد داریم به انواع پارچه سازه کششی موجود در جهان اشاره کنیم و سعی خواهیم کرد که با ویژگی های هر کدام از آنها تا حدودی آشنا شویم و در آخر بهترین آنها را برای شما پیشنهاد دهیم. پس با ما همراه باشید:
۱- پارچه های شیشه ای PVC:
پارچه PVC از محبوب ترین و نیز پر کاربرد ترین نوع پارچه سازه کششی است که در سراسر دنیا مورد استفاده سازندگان ساختمان به خصوص سازندگان سازه های چادری قرار می گیرد. PVC یا همان پلی وینیل کلراید را می توان یک ماده بافته یا غیر بافته دانست که از اوایل دهه ۱۹۶۰ وارد صنعت ساخت و ساز شد و به عنوان مهمترین ماده برای پوشش سازهای چادری قرار گرفت.
این نوع پارچه را می توان بهترین و مقرون به صرفه ترین جایگزین برای سیستم های سنتی دانست، شما می توانید این محصول را در رنگ ها و شکل های گوناگونی تهیه کنید، فقط کافیست به مراکز فروش پارچه سازه کششی مراجعه کنید.
۲- پارچه شیشه ای با روکش PTFE (مخصوص سازه های دائمی):
همواره در دسته مناسب ترین پارچه سازه کششی قرار داشته و دارد، از قابلیت های این نوع پارچه می توان به عمر ۳۰ ساله و نیز مقاومت کششی فوق العاده خوب آن اشاره کرد. علاوه بر این پارچه شیشه ای با روکش PTFE در زیر اشعه ماوراء بنفش خورشید به راحتی دچار آسیب نمی شود و نیز در برابر عوامل آتش زای ساختمانی نیز غیر قابل احتراق می باشد.
۳- فویل های ETFE (مخصوص سازه های دائمی):
فویل های ETFE را می توان به عنوان یک پلیمر ترکیبی بسیار کاربردی و نیز قوی در نماسازی ساختمان ها دانست. این نوع پارچه پلیمری معمولا به شکل بالشتی متورم شده تولید می شود. البته قیمت پارچه سازه کششی ETFE نسبت به سایر پارچه ها گران تر است، شاید دلیل این امر تولید کم و نیز مواد پلیمری به کار رفته در آن باشد. از کاربردهای این نوع پارچه می توان به، استفاده در نورگیرهای سقفی، و نیز نماهای شیشه ای چند لایه اشاره کرد.
۴- پارچه پلی استر با روکش PVC:
قابلیت استفاده در انواع سازه های کششی را دارد، عمر مفید آن ۱۰ تا ۲۰ سال است که بستگی به منطقه مورد نصب دارد. علاوه بر این این نوع پارچه برای مخاطب بسیار مقرون به صرفه است. تولید آن از ۴۰ سال پیش کلید خورده و تا به امرون جزو پارچه ای بسیار کاربردی به شمار می رود. پارچه پلی استر به واسطه روکش PVC این قابلیت را دارد تا در محیط هایی با بارش و درجه حرارت زیاد استفاده شود.

بهترین فروشگاه برای پخش پارچه سازه کششی در کشور؟
به دلیل کاربرد بی شمار پارچه های کششی، مراکز متعددی در سراسر کشور وجود دارد که می توان این نوع پارچه را از آنها تهیه کرد، اما آیا تمامی مراکز فروش و خرید پارچه سازه کششی! جنس با کیفیت و با دوخت خوب ارائه می دهند؟
در پاسخ باید بگویم خیر، برخی از مراکز فروش به دلیل سودجویی و نیز پخش پارچه سازه کششی به صورت عمده سعی می کنند از مواد بی کیفیت برای ساخت پارچه ها استفاده کنند. برای همین پیشنهاد می کنیم از مراکز معتبر و نیز دارای مجوز برای خرید استفاده کنید.
فروش عمده پارچه سازه کششی در کشور؟
اگر تمایل به خرید پارچه سازه کششی ارزان قیمت دارید پیشنهاد می کنیم از روش خرید عمده استفاده کنید، مراکز بسیاری در کشور هستند که برای خرید عمده تخفیفات خوبی را برای مصرف کنندگان ارائه می دهند. از جمله این مراکز می توان به مجموعه دنیای چادر در کرج اشاره کرد.
هزینه پارچه سازه کششی در این مجموعه بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. شما می توانید با مراجعه به این مرکز علاوه بر تهیه مناسب ترین و با کیفیت ترین پارچه، از ارزان ترین پارچه موجود در کشور نیز بهره مند می شوید.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat