بهترین نوع چادر ماشین در بازار

بهترین نوع چادر ماشین در بازار

دارندگان وسایل نقلیه که به پارکینگ دسترسی ندارند می توانند با استفاده از یک چادر برزنت ماشین، از وسیله نقلیه خود در مقابل آفتاب محافظت کنند.

چادر خودرو در اندازه های مختلف تولید می شود که به شما امکان می دهد وسیله نقلیه خود را در هر اندازه ای که است در داخل چادر قرار دهید.
معمولا چادر برزنتی ماشین از یک لایه مقاوم تشکیل یافته تا در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم باشد، و از آسیب دیدن قسمت بیرونی وسیله نقلیه شما در هنگام پارک در خارج از پارکینگ جلوگیری کند.

روکش چادر ها به اندازی ظریف ساخته شده اند که از جمع شدن رطوبت در بالای خودرو جلوگیری می کنند و علاوه بر مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش، این قابلیت را دارند تا در برابر کپک و پوسیدگی نیز مقاوم باشند.

خرید بهترین پارچه برزنت برای خودرو

اگر به دنبال بهترین نوع چادر برزنتی ماشین در بازار هستید، فقط نیاز به پیاده روی در یک فروشگاه اتومبیل و انتخاب یکی از برندها دارید. چادر خودرو در، اندازه ها، سبک ها و طراحی های متفاوتی تولید می شوند که می توانید بر اساس سلیقه شخصی و نیز کیفیت محصول آنها را انتخاب کنید.
به طور معمول بهترین نوع چادر برزنتی ماشین، چادری است که از مواد منعکس کننده و نیز مواد ضد آب ساخته شده باشد، تا برای خنک نگه داشتن فضای داخلی ماشین مانند، صندلی ها، فرمان و کمربند ایمنی شما مناسب باشد. انتخاب مناسب چادر برزنتی می تواند دمای داخلی خودرو شما را تا ۴۰ درجه نیز کاهش دهد. انتخاب نادرست جنس و نوع برند چادر ماشین باعث می شود به جای دفع گرما و درجه حرارت داخل وسیله نقلیه شما در روزهای تابستان و زمستان، گرمای داخل ماشین افزایش یابد.
با پیشرفتی که در سال های اخیر در زمینه تکنولوژی نانو اتفاق افتاده تولید کنندگان چادر ماشین نیز با استفاده از این علم توانسته اند چادرهای بسیار مقاوم در برابر عوامل جوی تولید کنند.

 

بهترین نوع چادر ماشین در بازار - دنیای چادر

 

بهترین نوع چادر برزنت ماشین کدام است؟

علاوه بر این بهترین نوع چادر برزنتی ماشین، چادری است که از مواد زیر تولید شده باشد:
پارچه برزنتی
✅ پارچه کنفی
✅ پارچه شمعی
✅ پارچه کتان
✅ پارچه های نانو

سوال این جاست روکش صندلی ماشین از چه نوع پارچه برزنت است؟ و باید کدام را خریداری کرد در ادامه همراه ما باشید.

  

🔥 برای بازدید از محصولات دیگر بر روی لینک های زیر کلیک کنید. 🔥 



🔗پارچه کانتینری                       🔗پارچه ترانزینی                          🔗سازه کششی

 

 

بهترین نوع چادر ماشین در بازار - پارچه برزنت

 

دوخت چادر برزنتی ماشین در کیفیت محصول چه نقشی دارد؟


با توجه به این که چادر برزنتی ماشین جهت حفاظت از بدنه خودرو و نیز فضای داخلی خودرو برای برای خودرو سواران بسیار مهم است، نقش جنس پارچه و نوع دوخت روکش ماشین در ایجاد دوام، زیبایی و مهمتر از همه کیفیت، چادر برزنت نیز بسیار حیاتی می شود.
دوخت مناسب چادر برزنتی ماشین باعث عدم نفوذ گرد و غبار، آب، رطوبت، نور خورشید و ... به خودرو شما می شود، و قابلیت شستشو با انواع مواد شوینده بدون آسیب به پارچه را نیز برای شما فراهم می کند. به طور کلی در مورد دوخت چادر ماشین باید موارد زیر را در نظر داشته باشیم:
✅ از پارچه هایی با کیفیت بالا، امکان عبور رطوبت، منعطف و فرم گیری با شکل ظاهری خودرو و نیز قابلیت شستشو استفاده نمایید.
✅ الگوی دوخت چادر ماشین برای هر خودرو با دیگری متفاوت است پس بهتر است از الگوهای مناسب و متناسب با خودروی خود استفاده کنید.

چادر برزنتی ماشین ارزان قیمت را از کجا خریداری کنیم؟


همواره خرید چادر برزنتی ماشین، با قیمت ارزان ، یکی از دغدغه‌های بسیار مهم مصرف کنندگان به شمار می رود، قیمت چادر تاثیر زیادی در فروش این محصولات دارد، بهترین مراکز برای خرید ارزان قیمت چادر ماشین، نمایندگی ها و یا تولیدی های چادر هستند.
شما می توانید با مراجعه حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه لوازم خودرو در هر زمان و در هر کجا که هستید، برای خرید چادر برزنتی ماشین اقدام کنید و ضمن دریافت تخفیفات از سایر خدمات فروشندگان نیز بهره مند شوید.
همانطوری که گفته شد مهمترین مراکز برای تولید چادر برزنتی ماشین، تولیدی های کوچک و بزرگ و یا خیاطی های موجود در سراسر کشورمان هستند که این محصول را در ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید و برای مصرف به بازار فروش عرضه می کنند.

پیشنهاد برای مطالعه:

پارچه برزنت لوازم کمپینگ

 

بهترین نوع چادر ماشین در بازار

 

فروش عمده چادر برزنتی ماشین؟


چادر ماشین به خصوص چادر برزنتی ماشین از محصولات با ارزش و مهم در بازار محصولات خودرو به شمار می رود که کاربرد زیادی در حفاظت از خودرو شما دارد. به همین دلیل مراکز متعددی در کشورمان اقدام به عرضه انواع مختلف چادر ماشین می کنند تا این محصول را با بالاترین کیفیت به دست مصرف کننده برساند.


خرید عمده چادر برزنتی ماشین می تواند تا حد زیادی قیمت تمام شده محصول را برای شما کاهش دهد، شما می توانید با خرید عمده علاوه بر تخفیف ویژه محصولی با کیفیت و نیز استاندارد تهیه کنید. برای این کار فقط کافیست به مراز اصلی آن یعنی کارگاه های خیاطی و نیز مراکز فروش لوازم خودرو مراجعه نمایید.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat