راهنمای خرید پارچه کانتینری در کیفیت بالا

راهنمای خرید پارچه کانتینری در کیفیت بالا

راهنمای کامل برای خرید پارچه کانتینری

خرید پارچه کانتینری از مهم ترین اقداماتی می باشد که برای ماشین های سنگین که به حمل و نقل محصولات و کالاهای مختلف در مسیرهای طولانی داخلی و خارجی فعالیت دارند باید با دقت انجام شود. عدم توجه به استانداردها در انتخاب این پارچه ها نه تنها باعث کاهش دوام و ماندگاری آنها خواهد شد، بلکه می تواند آسیب زیادی به کالاها و محصولات حمل شده توسط این ماشین ها منجر شود.

به دلیل اهمیت بسیار زیاد این موضوع در ادامه دنیای چادر راهنمای خرید و انتخاب پارچه های برزنت کانتینری را ارائه داده و هر آنچه که باید درباره قیمت و نحوه خرید بدانید را شرح خواهد داد.

توجه به جنس در خرید پارچه کانتینری

یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتورها در انتخاب و خرید پارچه برزنت کانتینری ، جنس آن ها می باشد که ارتباط مستقیم با کارایی و دوام آن ها خواهد داشت. در حالت کلی در تولید پارچه های کانتینری از پلی اتیلن استفاده شده و ساختار آنها شبیه به پارچه های مشمع است.

نکته بسیار مهمی که نباید در این زمینه از آن غافل شد، میزان ضخامت پارچه و جنس آن می باشد. چون پارچه های برزنتی برخی پلی استیپ بوده و به دلیل مقاومت کمی که در برابر شرایط محیطی و دمایی دارند بیشتر برای پوشش های ساختمانی به صورت موقت مورد استفاده قرار میگیرند. استفاده از این نوع برزنت برای کانتینر و ماشین های ترانزیت یکی از بزرگترین اشتباهات خواهد بود.

علاوه بر جنس ، میزان ضخامت نیز در زمان خرید پارچه کانتینری باید مد نظر قرار گرفته شود. به طور معمول این پارچه ها در هر متر مربع حدود 770 گرم وزن دارند و کمتر شدن این مقدار به معنای نداشتن ضخامت کافی خواهد بود. استفاده از این نوع پارچه با ضخامت کم باعث میشود تا با وارد شدن ضربه و برخورد با اشیای نوک تیز سطح چادر دچار پارگی شود.

 

 

دقت به رنگ در خرید پارچه کانتینری

نکته مهم دیگری که در خرید انواع برزنت کانتینری باید مد نظر قرار گرفته شود ، رنگ آنها می باشد. در حالت کلی این پارچه ها از نظر تنوع رنگ در سطح مطلوبی قرار دارند و می توان متناسب با سلیقه و نوع کاربرد مورد نظر در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کرد.

لازم به ذکر است که رنگ این پارچه ها ارتباط زیادی با میزان ضخامت و کیفیت ندارد، اما در اغلب مواقع پارچه هایی که رنگ قهوه ای و تیره تر دارند کیفیت آنها در سطح کمتری قرار گرفته است. این مساله همیشگی نبوده و لازم است سایر فاکتورها را نیز به طور دقیق بررسی نمایید تا در نهایت گزینه ایده آل را انتخاب و خریداری کنید.

کیفیت پارچه پلی استر کانتینری

دلایل زیادی برای استفاده از پارچه کانتینری وجود دارد که یکی از مهم ترین آنها محافظت از کالاها و محصولات قرار گرفته در قسمت بار خودروهای سنگین می باشد.

با توجه به اینکه این خودروها در مسیرهای مختلف داخلی و خارجی با شرایط آب و هوایی متفاوت تردد دارند، لذا کیفیت حرف اول را برای پوشش روی محصولات ایفا می کند. به همین خاطر باید در خرید پارچه کانتینری تا حد زیادی به میزان مقاومت آنها در برابر نفوذ آب توجه داشت.

  • برزنت های معمولی تا حد مطلوبی برای کاربردهای ساده در برابر نم و رطوبت مقاوم می باشند، اما استفاده از پلی استر و پلی اورتان کمک بسیار زیادی در بهبود مقاومت پارچه خواهد داشت. پلی استر استفاده شده برای این پارچه ها باعث میشود تا سطح آنها پلاستیکی شود و نم و رطوبت به هیچ عنوان امکان نفوذ به داخل را نخواهند داشت.
  • علاوه بر مقاومت در برابر نم و رطوبت، نباید از کارایی چادر کانتینری در شرایط آب و هوایی مختلف چشم پوشی کرد. طی کردن مسافت های طولانی در شرایط آب و هوایی گاها بسیار سرد و گرم همراه با نم و رطوبت و حتی یخ زدگی همگی از جمله دلایلی هستند که پارچه هایی برای پوشش کانتینر انتخاب شوند که مقاوم باشند.
  • میزان توانایی پارچه در برابر نفوذ اشعه uv و جلوگیری از آسیب وارد شدن به مواد غذایی و کالاهای زیر پوشش از جمله مواردی می باشد که نباید از آن غافل شد. لازم به ذکر است که اغلب تمام پارچه های با کیفیت برای روکش ترانزیت دارای این ویژگی بوده و نمونه های تقلبی و بی کیفیت چنین قابلیتی را دارا نمی باشند.
  • مساله بسیار مهم دیگری که اهمیت بسیار زیادی دارد، غیر قابل اشتعال بودن پارچه های روکش بار می باشند. به منظور حفظ امنیت جانی و مالی حتما باید پارچه هایی انتخاب شوند که در برابر نفوذ شعله های آتش مقاوم و غیر قابل استعال باشند.
قیمت و خرید پارچه کانتینری

تنوع بالا در پارچه های برزنتی و پلی استر کانتینری باعث میشود تا طیف قیمت های ارائه شده برای آنها نیز دارای گستردگی زیادی باشد. بدون شک نمی توان نسبت به قیمت در فرآیند خرید پارچه کانتینری بی توجه بود و با بررسی دقیق در نهایت می توانید گزینه ایده آل را با نرخ مناسب انتخاب کنید. قیمت این پارچه ها با توجه به جنس ، میزان ضخامت ، رنگ و اندازه و ابعاد و همچنین برند تولید کننده تعیین می گردد. به همین دلیل نمی توان همیشه ارزان بودن را ملاک برای انتخاب و خرید این پارچه ها در نظر گرفت، بلکه تلفیقی از کیفیت و نرخ ارزان بهترین انتخاب است.

توجه داشته باشید که خرید پارچه برزنت و پلی استر کانتینری بدون واسطه می تواند تاثیر بسزایی بر قیمت نهایی محصول داشته باشد. لذا پیشنهاد می کنیم مراکز اصلی فروش عمده را برای خرید انتخاب کنید.

خرید پارچه کانتینری از مراکز فروش عمده

دنیای چادر یکی از بزرگترین مراکز فروش عمده پارچه کانتینری بدون واسطه و اینترنتی می باشد که تنوع بالا و قیمت ارزان را با هم تلفیق نموده است. تمام محصولات این مجموعه بدون واسطه به تمام نقاط ایران ارسال شده و دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

با توجه به تنوع بالا در محصولات و تفاوت هایی که در جنس و ویژگی ها و کاربردهای آنها وجود دارد، کارشناسان فروش دنیای چادر آماده ارائه مشاوره رایگان قبل از خرید می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه استفاده کنید.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat