سقف متحرک چیست؟

سقف متحرک چیست؟

ما در مورد تفاوت های که بین سقف متحرک و سازه های پارچه ای ثابت وجود دارد بارها مطالعاتی را انجام داده ایم و به این قضیه پی برده ایم که، نحوه استفاده، مکان و مدت استفاده از سازه های پارچه ای تأثیر زیادی بر آن می گذارد. سازه های چادری معمولی برای استفاده کوتاه مدت مناسب هستند. برای اینکه طراحی ساختاری آنها طوری است که ممکن است نتوانند تنش و شرایط مختلف سایت را در مدت طولانی، ماهها یا سالها تحمل کنند. اما سوال اینجاست که برای استفاده طولانی مدت و نیز برای کاربری هایی مانند رستوران، کافی شاپ و ... چه نوع سقف و سازه ای بهتر است؟
اگر به فضای کاری رو باز نیاز دارید که در مواقعی مانند، باد، باران و آفتاب واکنش و عکس العمل مناسبی از خود نشان، بهتر است از سقف متحرک استفاده کنید. این نوع سازه به دلیل یکپارچگی ساختاری و مهندسی شده و مواد با دوام، در شرایط طولانی مدت و محیط هایی با شرایط آب و هوایی نامناسب، واکنش خوبی از خود نشان می دهند و مناسب برای انواع کاربری از جمله رستوران ها، کافی شاپ و ... هستند.
از بی نظیر ترین ویژگی سقف متحرک، می توان به طراحی سقف جمع شده و یا کشویی آن اشاره کرد که به کاربر این امکان را می دهد تا بسته به شرایط آب و هوایی، فضای مورد نظر را بپوشاند. این نوع سقف ها تقریباً در اکثر کاربری ها مورد استفاده قرار می گیرند. طراحی آنها به گونه ای است که می توانید تنها با یک ریموت از راه دور آن را کنترل کنید. مطمئناً این نوع سقف یکی از بی نظیرترین طرح هایی است که دنیای مهندسی در سال های اخیر روی آن بسیار کار کرده است.

کاربرد سقف متحرک هوشمند؟
سقف متحرک از نظر، نوآورانه و اقتصادی جایگزین مناسبی برای آجر و سایر سازه های سنتی است. این نوع سازه قابلیت حمل و نصب آسانی دارند و می توان از آنها در مکان ها و رویدادهای مختلفی استفاده کرد.
از مهمترین مزایای آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
مقرون به صرفه:
این گونه از سازه ها نیازی به تعمیر و نگهداری طولانی مدت ندارند و مصالح به کار رفته در آن ها ارزش مالی کمتری دارد و در کوتاه ترین زمان ممکن ساخته می شود برای همین برای کاربران مقرون به صرفه است.
قابل حمل:
این نوع سازه ها نسبت به سازه های سنتی سبک هستند، به فونداسیون و پی های بزرگ و سنگین احتیاج ندارند، از مصالح کمتری برای ساخت آنها استفاده شده به همین دلیل آنها به راحتی قابل حمل و انتقال به هر مکانی هستند. مونتاژ آنها در محل نیز در سریع ترین زمان انجام می شود.
مقاوم در برابر آب و هوا:
سقف متحرک در شرایط آب و هوایی سخت بادوام و مقاوم است به خصوص در برابر بادهای شدید .آنها برای مصارف مختلف طراحی شده اند و می توانند در مقابل اکثر شرایط آب و هوایی - باد ، برف ، سرما و گرما مقاومت کنند.
قابل انعطاف:
آنها این قابلیت را دارند تا به صورت دائم در یک مکان نصب شوند و یا قابل حمل به مکان های دیگر باشند. همچنین می توانند در محیطی که قرار دارند به راحتی جابجا و یا تنظیم شوند تا از ورود باد، باران، برف و آفتاب به درون ساختمان جلوگیری کنند.
نصب سریع:
معمولا آنها را به صورت پیش ساخته در کارخانه آماده می کنند، برای همین بعد از حمل به مکان پروژه می توان به سرعت و به راحتی آنها مونتاژ کرد، به همین منظور آنها کارآمدتر از ساختارهای سنتی هستند.
هزینه سقف متحرک با بهترین متریال؟
از مهمترین ویژگی و خصوصیات سقف متحرک می توان به هزینه کم و ساخت ارزان قیمت آن اشاره کرد. این نوع سقف از مصالحی سبک و ارزانی همچون پارچه های مخصوص و فریم های آلومینیومی و یا آهنی ساخته می شود، به همین منظور نسبت به سازه های اسکلت بتنی و فلزی سنگین ارزان قیمت است.
برای استعلام قیمت سقف های متحرک می بایست به نمایندگی های معتبر و دفاتر فنی مهندسی مراجعه کنید تا ضمن دریافت مشاوره رایگان از آنها، با قیمت هر یک از مدل ها آشنا شوید. چنین سازه هایی در مدل های مختلفی تولید می شوند برای همین قیمت ها متفاوت است و بستگی به نوعی دارد که شما انتخاب می کنید ممکن است گران و یا ارزان قیمت باشد. برخی از آنها دارای لوازم جانبی زیادی همچون ریموت کنترل و یا آبپاش های مخصوص هستند تا از گرمای محیط بکاهند برای همین قیمت آنها نسبتا گران است.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat