صندلی مسافرتی تهران| کارخانه تولید صندلی مسافرتی ارزان قیمت و با کیفیت

صندلی مسافرتی تهران| کارخانه تولید صندلی مسافرتی ارزان قیمت و با کیفیت
توجه داشته باشید که برای خرید صندلی مسافرتی، ابتدا تصمیم بگیرید که برای چه نوع فعالیت و یا محیطی به این نوع صندلی احتیاج دارید، و ویژگی های آن چگونه باید باشد؟ مقاومت صندلی چه میزان باشد؟ آیا باید محصول شما ضد آب و ضد زنگ باشد؟ یا این که به محصولی نیاز دارید که دارای پشتی و یا بدون پشتی باشد؟ تمامی این پرسش ها و بسیاری دیگر را باید قبل از خرید از خود بپرسید و به آنها پاسخ دهید. ما در کارخانه دنیای چادر بهترین و مناسب ترین صندلی مسافرتی را طراحی و تولید می کنیم، محصولات تولیدی این مجموعه از لحاظ کیفیت در بازار داخلی مشابه نداشته و با قیمت ارزان برای خریداران ارائه می شود.

انتخاب و خرید مهم صندلی مسافرتی مناسب

اگر اردو می زنید و وسایل خود را بیش از حد حمل نمی کنید، می توانید صندلی مسافرتی معمولی انتخاب کنید. اما اگر به سفر علاقه دارید و دوست دارید به طبیعت بروید و در آنجا چادر بزنید، بهتر است موقع خرید صندلی به تکیه گاه ها صندلی، نگهدارنده های لیوان، جیب های نگهداری و چترها یا سایبان صندلی توجه کنید و آنها را به خوبی قبل از خرید بررسی کنید.
اگر به دنبال صندلی مسافرتی کمپینگ هستید که از نظر وزن سبک و مقاوم باشند، بهتر است صندلی چهار پایه را انتخاب کنید که برای نگهداری آسان در کیف مناسب است. صندلی های کمپینگ همچنین می توانند مانند یک میز کناری دارای ویژگی های خاصی باشند. یک میز کناری می تواند زمان غذا را در اطراف آتش راحت تر کند. تکیه گاه های بالشتی می توانند یکی دیگر از مزایای جستجو باشند که پس از یک روز طولانی در فضای باز بسیار راحت است.
اگر دنجی خانه را می خواهید در طبیعت نیز داشته باشید، یک صندلی مسافرتی خوابیده با فناوری بالا را در نظر بگیرید. این گزینه ها بزرگتر هستند، اما می توانند تجربه خوبی برای شما فراهم کنند.
صندلی های جدید کمپینگ توانایی خواباندن را روی زمین دارند و به راحتی می توان روی آنها دراز کشید. این نوع صندلی معمولاً با اسکلت فلزی ساخته می شود و شامل قفل برای حالت خوابیده است. معمولاً صندلی های جدید برای مسافرانی که می خواهند در طول سفر صندلی راحت تری داشته باشند، گزینه مناسبی است.
Image

طراحی و تولید صندلی مسافرتی ارزان قیمت در تهران

به دلیل گستردگی صندلی مسافرتی در بازار بهتر است هنگام خرید این محصول به نکات مهمی توجه کنید،صندلی های مسافرتی از اسکلت فلزی بسیار مقاوم در برابر فشار تشکیل شده است. و به راحتی در بربر آب مقاوم هستند، بنابراین باران و رطوبت نمی تواند به آنها نفوذ کند.

شرکت دنیای چادر از معتبرترین شرکت های طراحی و تولید صندلی مسافرتی ارزان قیمت در تهران است. شما می توانید با مراجعه حضوری و یا اینترنتی این محصول را از دنیای چادر با ضمانت تهیه نمایید. محصولات تولید شده در دنیای چادر مطابق با استانداردهای روز دنیای بوده و با مواد درجه یک تولید می شود.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat