مهمترین ویژگی سازه پارچه ای متحرک

مهمترین ویژگی سازه پارچه ای متحرک

پارچه کششی ماده مناسبی برای ایجاد سازه چادری متحرک و جمع شونده همه کاره است که فضاهای بیرونی را با لمس یک دکمه تغییر می دهند. سقف پارچه ای متحرک و جمع شونده کششی به کسب و کارها این امکان را می دهد تا از فضای بیرونی خود نهایت استفاده را ببرند، و اطمینان حاصل شود که مشتریان می توانند در صورت نیاز از یک تجربه در فضای باز لذت ببرند و در شرایط نامساعد آب و هوایی از باران، باد یا حتی آفتاب بیش از حد محافظت شوند.

سیستم های سازه پارچه ای متحرک و سایبان جمع شونده ما، در دنیای چادر، یک ساختار سبک وزن با کیفیت و با کارایی بالا است که از نظر طراحی ماژولار و کاملاً تطبیق پذیر است تا برای کسانی که نیازهای سفارشی دارند و فاقد بودجه ای هستند که یک طراحی کاملاً سفارشی تضمین می کند نیز مناسب باشند. در واقع، دنیای چادر شکاف بین محصولات سفارشی کم هزینه و ارزان قیمت ساختارهای جمع شونده با مشخصات پایین و اغلب فاقد کیفیت ساخت را پر می کند. دنیای چادر، سیستم های سقف متحرک و جمع شونده را با بهترین کیفیت طراحی، مهندسی و تولید می کند تا نیازهای محیطی خاص مشتریان خود را برآورده کند.

برخورداری از یک سایبان منعطف و تطبیق پذیر

سازه های پارچه ای متحرک یا سیستم ‌های سقف جمع ‌شونده به پروژه ‌ها در هر ابعادی ارزش می ‌افزایند و می‌ توانند به صورت مستقل یا در یک غشای پارچه ‌ای کششی ادغام شوند. برای شرکت هایی که قصد میزبانی رویداد ها یا مراسم عروسی در فضای باز را دارند، یا به دنبال گسترش فضای خارجی مشتریان خود هستند، تغییر آب و هوا همیشه یک نگرانی خواهد بود. به همین دلیل تقاضا برای خرید سازه ‌های متحرک جمع ‌شونده شیک، با کیفیت و کاربردی همیشه رو به افزایش است. افزودن یک سیستم سقف جمع شونده پارچه ای کششی یک راه عالی برای ایمن نگه داشتن مهمانان هنگام باران یا تابش خورشید است.

مطالب پیشنهادی دنیای چادر: مقایسه قیمت سازه های پارچه ای با ساختمان

مهم ترین ویژگی سازه پارچه ای متحرک

سازه پارچه ای جمع شونده

سازه های چادری قابل گسترش یک راه آسان برای معرفی سازه های پارچه ای انعطاف پذیر برای غذاخوری در فضای باز، استخرهای روباز، پارک ها و کنسرت های موسیقی در فضای باز هستند. این سازه های شیک بسته به طول پارچه، نیازهای شما، فضای موجود و ترجیحات طراحی، در اشکال و موقعیت های مختلفی موجود هستند. آن ها دقیقاً در جایی که مورد نظر باشد و در صورت نیاز سایه ایجاد می کنند.

کاربرد های سازه پارچه ای متحرک

سازه پارچه ای های متحرک دارای کاربردهای گوناگون و متنوعی هستند که به بخشی از آنها اشاره ای کرده ایم:

 - سالن های رویداد یا نمایشگاه

- بیمارستان ها

- هتل ها، رستوران ها و کافی شاپ ها

- مراکز خرید و تفریحی

- مدارس، کالج ها و دانشگاه ها

- ورزشگاه ها و استادیوم ها

 

🔥 برای بازدید از محصولات دیگر بر روی لینک های زیر کلیک کنید. 🔥 



🔗پارچه کانتینری🔗                       🔗پارچه ترانزینی🔗                          🔗سازه کششی🔗

 

مهم ترین ویژگی های سازه پارچه ای متحرک برقی

سازه پارچه ای جمع شونده موتوردار مزایای زیادی دارند. واضح ترین واقعیت موجود این است که هرچه کارکرد واحد شما آسان تر باشد، احتمال استفاده از آن بیشتر می شود. با این حال، این تازه شروع است. دلایل زیادی وجود دارد که یک واحد موتوری ممکن است انتخاب مناسبی برای ملک شما باشد.

عملیات ساده - با ریموت کنترل از راه دور یا سوئیچ دیواری بی سیم، باز کردن یا جمع کردن سایبان شما بدون دردسر انجام خواهد شد.

دسترسی آسان - به خصوص برای سازه هایی که باید با فاصله زیاد نصب شوند یا دارای برجستگی بسیار گسترده هستند، واحدهای موتوری دسترسی و عملکرد مؤثر را تضمین می کنند.

کارایی چند واحدی - هنگامی که چندین سازه درگیر است، کنترل ‌های موتوری به اپراتورها اجازه می‌دهند تا سایبان‌ ها را به طور هماهنگ باز یا جمع کنند و باعث ایجاد حداقل اختلال در نظم شود.

مقرون به صرفه بودن - هزینه ادغام یک موتور در ساختار جمع شونده تجاری در مقایسه با همان واحد بدون موتور، نسبتاً پایین و ارزان است. هنگامی که سیستم ها موتوردار هستند، به احتمال زیاد بیشترین استفاده را از سازه های جمع شونده با کیفیت بالا خواهید برد.

قابلیت اطمینان - فناوری این نوع موتورها در طول سال ها به طور قابل توجهی در حال گسترش و بروز رسانی است. عملکرد قابل اعتماد و ضمانت های پشتیبانی تضمین می کند که بتوانید به طول عمر خرید خود اعتماد کنید.

برخورداری از یک سایبان منعطف و تطبیق پذیر

مهم ترین ویژگی های سازه پارچه ای متحرک دستی

در حالی که سازه پارچه ای های متحرک موتوری بهترین انتخاب برای بسیاری از املاک تجاری هستند، ممکن است برای همه گزینه مناسبی نباشد. سازه های سقف پارچه ای جمع شونده دستی نیز می توانند مزایای ارزشمندی را برای فضاهای بیرونی ارائه دهند.

مناسب پروژه های با بودجه کم – برای پروژه هایی که بودجه محدودی دارند، انتخاب واحد دستی ارزان قیمت ممکن است راه مهمی برای کاهش هزینه ها باشد.

کمبود برق - اگر فضای بیرونی به برق یا منبع تغذیه مناسبی دسترسی ندارد، یک واحد دستی برای پروژه شما مناسب تر است. طراحی سازه متحرک دستی به گونه ای است تا از آسان ترین دسترسی ممکن اطمینان حاصل شود.

دوست دار محیط زیست – زمانی که سایت بر سازگاری با محیط زیست و داشتن حداقل کربن مطلق تمرکز دارد، یک سازه پارچه ای جمع شونده دستی می تواند به طور یکپارچه از ابتکارات فناوری سبز ملک پشتیبانی کند.

در همین راستا پیشنهاد می کنیم مقاله سازه های پارچه ای از سلامت گوسفندان محافظت می کند را نیز مطالعه کنید.

آیا سازه های متحرک جمع شونده برای ملک تجاری شما مناسب هستند؟

ما در دنیای چادر، در طراحی، ساخت و مهندسی سازه کششی، سازه چادری، سازه پارچه ای و ... تخصص داریم. با چندین سال سابقه طراحی گسترده، ساخت فریم، دوخت صنعتی و تجربه نصب، مفتخریم که بالاترین کیفیت محصولات سفارشی و از پیش مهندسی شده ممکن را ارائه می‌کنیم که درست در اینجا در ایران ساخته شده ‌اند.

 

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat