هدف از خرید پارچه برزنت

هدف از خرید پارچه برزنت

هدف شما از خرید پارچه برزنت چیست؟

هدف از خرید پارچه بزرنت را می دانید؟ پارچه برزنت از محبوب ترین و معروف ترین انواع پارچه ها به شمار می رود که می تواند نیازهای شما را به راحتی برطرف کند.

سوالی که بسیار مشتریان دارند این است که چرا میان این همه تنوع در پارچه بیشتر افراد برای خرید پارچه برزنت اقدام می کنند و ترجیح می دهند این پارچه را برای سازه های خود انتخاب کنند در حالت کلی باید بگوییم واقعا مشتریان چه هدفی از خرید پارچه برزنت  دارند؟

یا می توان این این سوال را بهتر مطرح کرد پارچه برزنت چه نیازهایی را می تواند برطرف کند که تا اینقدر میان افراد محبوب واقع شده است؟ افرادی که درباره ی انواع پارچه اطلاعات کاملی نداشته باشند خرید پارچه برزنت کار دشواری به حساب می آید.

برای مثال اگر مقدار کمی درباره ی پارچه های برزنت بدانید می توانید بدون مشکلی خرید پارچه را انجام بدهید اما در مقابل وقتی اطلاعی درباره ی انواع پارچه برزنت نداشته باشید مطمئن باشید که در آینده دچار مشکلات زیادی می شوید!

اگر نمی دانید که کدام پارچه برزنت را برای سازه خود تهیه کنید این مقاله را از دست ندهید و همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان دنیای چادر در ارتباط باشید.

 

 

استحکام  بالای پارچه های برزنت

قبل از آن که بخواهیم درباره ی عنوان این بخش با شما صحبت کنیم باید بگوییم که حتما هدف خود را از خرید پارچه برزنت مشخص کنید و بعد اقدام به خرید کنید چرا که در این صورت شما می دانید که از پارچه ای که خریداری می کنید چه انتظاراتی را دارید!

پارچه های برزنت خودشان انواع مختلفی دارند که بر اساس مقاومت و استحکام دسته بندی می شوند اما در کل باید بگوییم که  پارچه های برزنت مقاومت بالایی دارند یعنی به راحتی می توانند تحمل کشیدگی و وزن زیاد را داشته باشند. از این نوع پارچه بیشتر برای روکش سایبان ها و سازه چادری استفاده می شود.

اگر می خواهید پارچه ای خریداری کنید که استحکام بالایی داشته باشد بهتر است به هیچ عنوان برزنت های سبک و نازک استفاده نکنید. انتخاب برزنت های سنگین و ضخیم هم برای بعضی از سازه ها مناسب نمی باشد در این زمینه باید مشاوره دریافت کنید تا بعدها دچار مشکل نشوید.

جلوگیری از مشکلات ناشی آفتاب با خرید پارچه برزنت

پارچه برزنت یکی از ویژگی هایی که دارد این است که می تواند به راحتی نیازهای شما را برطرف کند. اگر از پارچه برزنت برای روکش سایبان استفاده می کنید باید بگوییم که شما در این زمینه بهترین انتخاب را کرده اید چرا که این پارچه به راحتی می تواند از مشکلات ایجاد شده در برابر تابش آفتاب جلوگیری کند.

زمانی که نور به مواد غذایی به طور مستقیم بتابد می تواند در طولانی مدت مشکلات زیادی را برای شما ایجاد نماید که شما با انتخاب چادر برزنتی مناسب می تواند این مشکل را هم به راحتی حل کنید.

 

 

پارچه برزنتی یک محصول ضد آب

   به ویژگی بعدی پارچه های برزنتی رسیدیم! آیا در روزهای بارانی پارچه برزنت می تواند از محیط موردنظر شما محافظت کند؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که بله پارچه های برزنتی می توانند در روزهای بارانی هم از مکان موردنظر مخافظت کند.

یکی از ویژگی هایی که درباره ی برزنت ها می توان به آن اشاره کرد ضد آب محصول است. آب باران به هیچ عنوان نمی تواند به بافت پارچه وارد شود و این یعنی کمتر شدن نگرانی شما!

ضد اشتعال بودن پارچه های برزنت

یکی دیگر از ویژگی هایی که پارچه های برزنت دارند ضد اشتعال بودند. گاهی اوقات تابش آفتاب به قدری زیادی است که امکان دارد به آتش سوزی ختم شود . همانطور که در بالا اشاره شد با خرید پارچه برزنت شما می توانید از مشکلاتی که تابش آفتاب ایجاد می کند جلوگیری .کنید

همچنین همانطور که از عنوان این بخش مشخص می باشد. شما می توانید مطمئن باشید که پارچه های برزنت ضد اشتعال هستند و در برابر حرارت مقاومت بسیار بالایی دارند.

 

 

چاپ تبلیغات بر روی پارچه های برزنت

از دیگر اهداف خرید پارچه های برزنت که می توان به آن اشاره کرد چاپ تبلیغات است. پارچه های برزنت از آن سری پارچه ها هستند که امکان چاپ هر نوع نوشته و عکسی را به شما می دهند حتی می توان گفت انقدر چاپ بر روی این پارچه باکیفیت بالایی انجام می شود که تا سال  ها امکان ندارد نوشته ها تا مدت ها از بین برود.

از کجا پارچه برزنت بخریم؟

از کجا می توانیم بهترین پارچه برزنت را خریداری کنیم؟ برای خرید پارچه برزنت می توانید با دنیای چادر در ارتباط باشید! ما تولید انواع پارچه مانند پارچه کانتینری ، پارچه ترانزیتی ، پارچه برزنت و... را انجام می دهیم.

برای سفارش کافیست از محصولات ما دیدن کنید و برای خرید پارچه موردنظر خود با ما در ارتباط باشید. 

 

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat