پارچه برزنتی | درباره الیاف پارچه برزنتی چه می دانید؟

پارچه برزنتی
پارچه برزنتی را معمولا از الیاف مختلف تولید می کنند، شما باید متناسب با نیاز خود آنها را انتخاب کنید. ما در مجموعه بزرگ دنیای چادر بهترین و مناسب ترین الیاف برزنتی را برای مشتریان خود ارائه می دهیم، از جمله الیافی که می توانید از این مجموعه خریداری کنید عبارتند از:
الیاف پی وی 
الیاف پلی استر
الیاف پلی اتیلن
الیاف بوم
الیاف نانویی
الیافت مش
الیاف وینیل

نحوه انتخاب پارچه برزنتی پلی اتیلن

علاوه بر انتخاب رنگ و اندازه مناسب، توجه داشته باشید که آیا پارچه برزنتی دارای درجه بندی سبک، متوسط یا سنگین است. مشخصات فنی برزنت ممکن است شامل موارد زیر باشد:
وزن: اغلب به گرم در متر مربع یا اونس به ازای هر متر مربع ذکر می شود.
ضخامت: با توجه به میل، که در آن یک میل هزارم اینچ است.
Denier: یک واحد وزن برای رشته نخ، برابر با وزن در گرم 9000 متر از نخ است.
تعداد بافت: نخ های پلی اتیلن چقدر متراکم در هر اینچ مربع بافته می شوند.
شیار آلومینیومی روی برزنت سبک 8/8 قهوه ای / سبز زیتونی.
ضخامت، منكر و تعداد بافت وقتی به طور مستقل در نظر گرفته شود چندان مهم نیست. مهمترین متریک وزن است زیرا ترکیبی از ضخامت، منکر و تعداد بافت وزن مشخصی را به همراه خواهد داشت. هرچه الیاف پارچه برزنتی سنگین باشد، پارچه مورد نظر سنگین تر خواهد بود.
مهم: وزن معیار خوبی برای ماندگاری در هنگام انتخاب بین برزنت های مختلف از یک مارک است، اما هنگام انتخاب بین مارک A و مارک B مراقب باشید فقط به وزن نگاه نکنید و ارزان ترین مارک را انتخاب کنید.
برخی از تولیدکنندگان برای کاهش هزینه ها از درصد بالایی از مواد پرکننده و پلی اتیلن بازیافتی استفاده می کنند، و این حتی اگر سنگین باشد نیز باعث ایجاد کیفیت خوب پارچه برزنتی می شود. به همین دلیل مهم است که این محصول را از یک تولید کننده معتبر خریداری کنید.
پارچه برزنتی

نکته مهم در هنگام انتخاب پارچه برزنتی

به این نکته توجه داشته باشید که آیا پارچه برزنتی در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است یا خیر، مانند اکثر پلی تارپ ها. اگر برزنت مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش نباشد، ممکن است ظرف چند ماه از ادامه قرار گرفتن در معرض نور خورشید، تخریب شود.
اگر از پارچه برزنتی در یک مکان ساختمانی یا نزدیک به شعله استفاده می شود، باید یک برزنت بازدارنده شعله (FR) نیز بخرید. با این حال، برزنت های ضد شعله، ضد آتش نیستند. اگر به طور مداوم در معرض شعله قرار بگیرند ذوب خواهند شد، اما باعث سوختن آتش نمی شوند و احتراق را تسهیل نمی کنند.
پس از از بین بردن منبع شعله، آتش سوزی قطعه قطره FR متوقف می شود، در حالی که پس از از بین بردن شعله، برزنت غیر FR نیز می تواند به سوختن ادامه دهد.

پارپیل پلی اتیلن چگونه ساخته می شود؟

در ابتدا، ما به طور خلاصه تولید پلی اتیلن را که ماده اصلی تولید برزنت PE است، توضیح می دهیم. در طی تصفیه نفت، مایعی به نام نفتا تولید می شود و نفتا ترک خورده و اتیلن تولید می شود. 
از کاتالیزورها، دما و فشار برای پلیمریزاسیون اتیلن به صورت گلوله های کوچک پلی اتیلن مایل به سفید استفاده می شود. می توان برای سنتز پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) از فرآیند پلیمریزاسیون فشار بالا و برای سنتز پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) از یک فرایند فشار کم استفاده کرد.
از HDPE برای ساخت اسباب بازی، بطری های شامپو و سطل های زباله استفاده می شود، در حالی که می توان از LDPE برای ساخت کیسه های پلاستیکی و بسته بندی استفاده کرد.
بیشتر تولیدکنندگان پارچه برزنتی با پلی اتیلن خریداری شده به این شکل پلت شروع می کنند. گلوله های HDPE به یک خط اکسترود تغذیه می شوند که ابتدا گلوله ها را ذوب کرده و پلی اتیلن تولید می کند و سپس مواد را به نخ پلی اتیلن برش داده و کش می دهد.
سپس یک دستگاه بافندگی بافته شده، نخ را به صورت پارچه ای بافته شده و مقاوم در برابر پارگی و کشش تبدیل می کند. سپس این پارچه در هر دو طرف با لایه ای از پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) پوشانده می شود که باعث ایجاد براقیت پارچه برزنتی می شود و در این مرحله از دسته های اصلی برای تعیین رنگ برزنت استفاده می شود.
سپس رول های برزنتی تولید شده به این شکل برش داده می شوند، لبه ها با طناب تقویت می شوند و به هم دوخته می شوند و ماسوره ها (حلقه ها به طور مساوی در امتداد لبه های یک پارچه قرار می گیرند) برای ایجاد محصول نهایی اضافه می شوند.
پارچه برزنتی

ارائه دهنده انواع الیاف بررزنتی مقاوم در کشور

پلی اتیلن بهترین نوع برزنت برای استفاده های همه منظوره و روزمره است. خواه قصد کمپ زدن داشته باشید، به دنبال پوشش استخر یا سقف باشید و یا برای خدمات تجاری به یک برزنت بادوام نیاز داشته باشید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.
ما انتخاب کاملی از برزنت های پلی اتیلن چند لا ممتاز درجه یک را ارائه می دهیم که محافظت مهم در برابر عناصر را ایجاد می کنند. مجموعه ما دارای برزنت های ضد آب، ضد پارگی، مقاوم در برابر آتش، مقاوم در برابر شعله و ضد کپک است.
از بین محصولات تولیدی دنیای چادر از جمله پلی اتیلن های ضد حریق، ورق های پلی اتیلن گلخانه ای، برزنت های پلی استیشن استتار سبز و غیره انتخاب کنید. ما همچنین دارای برزنت های سنگین سنگین با درجه حرارت آزبست و پلی اتیلن های سنگین هوای سرد جذب کننده گرما برای سایت های ساختمانی و پوشش تجهیزات صنعتی هستیم.
برای خرید انواع الیاف برزنتی مقاوم و ارزان قیمت می توانید به فروشگاه دنیای چادر مراجعه کنید. محصولات تولیدی دنیای چادر با قیمت کارخانه و با ضمانت معتبر ارائه می شوند، شما می توانید این محصولات را به صورت عمده و یا رولی از ما خریداری کنید و در فعالیت های خود استفاده کنید.
پارچه برزنتی

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat