چادر برزنت ضد حریق | سایت فروش برزنت نسوز با قیمت ارزان

چادر برزنت ضد حریق
چادر برزنت ضد حریق را می توانید در کوتاهترین زمان ممکن بدون واسطه از طریق معتبرترین سایت فروش برزنت نسوز با قیمت ارزان تهیه کنید. این مرکز معتبر داخل، به صورت آنلاین میزبان شما مشتریان گرامی است.

برزنت نسوز و کاربردهای آن

پارچه نسوز، همانگونه که از نام آن مشخص است به پارچه هایی اطلاق می شود که از الیاف نسوزی چون فایبرآزبست، فایبرگلاس، فایبرسرامیک، گرافیت، سیلیکا و… بافته می شود.
این پارچه منحصربفرد، معمولا با توجه به الیاف نسوزی که در بافت آن به کار رفته، مقاومت حرارتی بسیار بالایی خواهد داشت که همین مسئله باعث کارآیی بالای آن می شود.
برای افزایش مقاومت این گونه پارچه ها، گاه آن ها را با مواد پلیمری پوشش می دهند و حتی برای افزایش مقاومت مکانیکی، از تک رشته های فولادی نازک برای تقویت الیاف آن ها استفاده خواهد شد.
این پارچه ها، که در برابر آتش مقاوم هستند، دلیل این مقاومت بالای آنان، همان الیاف نسوزی است که در بافت آن به کار رفته و البته ناگفته نماند که پارچه های ضد حریق زیادی در بازار هستند.
از زمانی که انسان نیاز به پارچه های ضد آتش را در بسیاری از صنایع احساس کرد، اقدام به تولید چنین پارچه هایی با مقاومت دمایی بالا کرد.
از گذشته تا کنون نیز شاهد تولید پارچه های بسیار زیادی در بازار هستیم که هر کدام با مشخصات و مزیت هایی که دارند، توانسته اند سهمی از بازار خرید و فروش را به خود اختصاص دهند.
معمولا این پارچه های نسوز با الیاف طبیعی، مصنوعی و گاهی از ترکیب هر دو الیاف به تولید می رسند که قطعا این ترکیب الیاف، کیفیت کار را نیز ارتقا خواهد داد.
چادر برزنت ضد حریق یا برزنت نسوز نیز نمونه ای از همین پارچه های ضد آتش است که از الیاف فایبرگلاس و مقاوم تا استرس دمایی ۵۰۰ تا ۱۲۰۰ درجه سانتیگراد ساخته می شود.
این نوع برزنت، مقاومت مکانیکی بسیار عالی دارد و در واقع یکی از شناخته شده ترین پارچه های ضد آتش می باشد که سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص می دهد.
از کاربردهای برزنت نسوز می توان به درز گیری داکت های کوره، درزگیری دریچه های مرتبط با مشعل، آسترکاری سطوح داغ، عایق پشتیبان کوره ها و در صنایع ساختمانی به عنوان عایق و لایه محافظ جوشکاری اشاره کرد.
چادر برزنت ضد حریق

ویژگی ها و کاربرد چادر برزنت ضد حریق

همانگونه که اشاره شد، پارچه برزنت نسوز یک نوع پارچه مقاوم است که از الیاف فایبر گلاس بافته می شود.
این پارچه را می توان به صورت های مختلف برزنت نسوز سیم دار و بدون سیم، برزنت نسوز تفلون، برزنت نسوز سیلیکونی، برزنت نسوز فایبر گلاس و…در بازار پیدا کرد.
این‌ پارچه، کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد که البته چادر برزنت ضد حریق خود دارای انواع مختلف با استرس دمایی متفاوت است که هر کدام از این موارد مختص استفاده در مصارف خاصی هستند.
انواع پارچه برزنت و کاربردهای آن شامل موارد زیر است:

• برزنت نسوز فویل دار:

این نوع برزنت نسوز که پرکاربردترین نوع پارچه های ضد آتش است، قادر به تحمل دمایی بین ۵۰۰ تا ۸۰۰ درجه سانتی گراد می باشد.

برزنت فویل دار، توسط یک لایه فویل بسیار مقاوم مسلح شده است که باعث می شود تا این پارچه مقاومت مکانیکی بسیار بالایی داشته باشد.

این پارچه در درزگیری داکت کوره ها، برای سطوح داغ در کارخانه ها و مراکز صنعتی، محافظ برای جوشکاری و عایق برای پروژه های ساختمانی به کار می رود.

• برزنت های سیم دار و بدون سیم:

نوعی دیگر از برزنت های نسوز وجود دارد که به صورت سیم دار و بدون سیم هستند و می توان گفت کارآمدترین نوع پارچه های ضد آتش به شمار می روند.

میزان مقاومت مکانیکی این نوع برزنت ها، نسبت به پارچه های نسوز دیگر بسیار بالا می باشد و حتی مقاومت حرارتی بیشترس دارند.

این برزنت های ضد آتش، می توانند دمایی حدود ۱۲۶۰ درجه سانتی گراد را تحمل نمایند.

از این نوع برزنت، برای آستر کاری سطوح داغ و عایق پشتیبان کوره ها استفاده می کنند.

• برزنت نسوز سیلیکونی:

برزنت نسوز سیلیکونی را می توان از پرکاربردترین پارچه های ضد حریقی برشمرد که می تواند درجه حرارتی حدود ۳۰۰ درجه سانتی گراد را تحمل کند.

در این نوع برزنت نسوز از سیلیکون استفاده شده است که این سیلیکون موجود، موجب مقاومت بالای پارچه در برابر اسید ها و روغن ها می شود.

از این پارچه، برای درز گیری دریچه های که با مشعل مرتبط است استفاده می کنند.

این پارچه نسوز، در برابر اشعه uv خورشید، اسید و باز های سنگین، ضربه و خراش، یخ زدگی، باران، باد و غیره مقاوم است.

مقاومت در برابر حرارت و آتش از 300 تا 1200 درجه سانتی گراد و همچنین مقاومت در برابر مواد اسیدی از دیگر ویژگی های این پارچه ایده آل است.

برزنت های ضد آتش، عایق صدا و ضد زنگ هستند، همچنین قابلیت چاپ بر روی این پارچه ها وجود دارد.

برزنت نسوز آزبست:

معمولا برزنت های آزبست به پارچه های پرکاربرد شهرت دارند که از یک الیاف طبیعی سفید رنگ بافته می شوند.
چادر برزنت ضد حریق

قیمت ارزان برزنت نسوز در بازار آنلاین

چادر برزنت ضد حریق که از پارچه های پرکاربرد است، قیمت مناسبی دارد؛ اما اگر از مراکز معتبری خریداری شوند.
امروزه در بازار آنلاین می توان به راحتی به قیمت محصولات از جمله برزنت دسترسی داشت و در صورت مناسب بودن، انتخاب و یا خرید کرد.
اما به نظر شما قیمت پارچه برزنت ضد حریق، در تمامی مراکز فروش آنلاین یکی است؟
قطعا خیر، چرا که مراکز زیادی هستند که تنها به سود و منفعت خود فکر می کنند، بنابراین در ادامه شما را جهت انتخاب درست راهنمایی خواهیم کرد.

مرکز فروش چادر برزنتی با کیفیت تضمینی

مرکز بزرگ‌ اینترنتی پارچه های برزنتی، یکی از شرکت های معتبری است که با خیال آسوده می توان جهت خرید به آن مراجعه نمود.
قیمت چادر برزنت ضد حریق این مجموعه به صورت رقابتی است و کیفیت آن نیز به صورت تضمینی ارائه می شود.
این شرکت اینترنتی معتبر، در تلاش است تا شما بهترین انتخاب را داشته و با استفاده از یک روش مناسب، خرید مقرون بصرفه ای داشته باشید.
جهت خرید برزنت درجه یک ضد حریق، همین حالا با مشاور فروش این مرکز تماس حاصل فرمایید.

زمینه های فعالیت

طراحی و دوخت روکش کالاهای صنعتی و آزمایشگاهی، پارچه برزنت، سازه های بادی و تفریحی ورزشی، سازه های پارچه ای و کششی، پوشش های سیلو، پوشش های استخر آب، تجهیزات مسافرتی، کاور لیفتراک، چادر ماشین و ترانزیتی و …

آدرس ما

کرج، جاده ملارد، ایستگاه منظریه، روبروی شهرداری منطقه ۱۰، پلاک ۱۰
[email protected]

تلفن: 02633119 - 02636609320
فکس: 02636639298
همراه: 09124049871
واتس اپ:  09924500600 
واتس اپ:  09024049871

ساعات کاری

ساعات کار دنیای چادر از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 18  می باشد

جمعه ها تعطیل است

Back To Top
© 2024 DonyayeChador. All Rights Reserved. Design by MehdiEdalat